Beyond Meat گوشت خوک گیاهی را در چین راه اندازی می کند

خبرهای روز جهان

این شرکت مستقر در کالیفرنیا روز چهارشنبه از آخرین محصول خود رونمایی کرد: “گوشت خوک” چرخ کرده بدون گوشت.

این محصول جدید به منظور تقلید از طعم فیلینگ محبوب مورد استفاده در بسیاری از غذاهای آسیایی مانند کوفته و رول رول تهیه شده است. Beyond می گوید که به مشتریان به عنوان یک ریمن نوشیدنی ، و در غذاهایی مانند ماکارونی و کوفته ، بولونایای تند ، و بیسکویت و گراو ارائه می شود. (این شرکت قبلاً گوشت خوک گیاهی درست کرده است ، البته به شکل یک محصول سوسیس و کالباس).

از چهارشنبه ، مشتریان در شانگهای می توانند محصول جدید را برای مدت زمان محدود در پنج رستوران محلی امتحان کنند.

Candy Chan ، مدیر کل شرکت در چین ، در بیانیه ای گفت: “ما از راه اندازی Beyond Pork در چین هیجان زده ایم و این یک نقطه عطف برای Beyond Meat است.” “ما نه تنها در حال راه اندازی یک نوآوری کاملاً جدید در محصول هستیم ، بلکه اولین محصول گوشتی گیاهی هستیم که به طور خاص برای بازار چین ایجاد شده است.”

وی خاطرنشان کرد که “اولین محصول منحصر به فرد این محصول در چین فراتر از تعهدات گوشت به این بازار مهم است.”

فراتر از گوشت که گوشت خوک ترد جدید خود را سرو می کند "نیش زدن" چهارشنبه در یک مزه در چین.

آخرین معرفی فراتر از آن می تواند به عنوان گزینه ای مناسب برای مصرف کنندگان چینی ، به ویژه در حال حاضر ، باشد.

چین که مدتهاست بزرگترین مصرف کننده گوشت خوک در جهان است ، سال گذشته به دلیل شیوع بیماری تب خوکی آفریقا وارد یک بحران بزرگ تولیدی شد. اختلال برخی از مصرف کنندگان را مجبور کرد به طور موقت به انواع دیگر گوشت روی بیاورند.

بر اساس داده های رسمی چینی ، قبل از آن ، گوشت خوک حدود 70 درصد از کل مصرف گوشت چین را تشکیل داده بود.

تحلیلگران Rabobank در یک گزارش تحقیقاتی اخیر نوشتند ، امسال ، کشاورزان چینی خوک با بهبودی روبرو شده اند که به آنها امکان می دهد عرضه را افزایش دهند و قیمت ها را کاهش دهند.
اما در سطح جهانی ، “تولید کنندگان با توجه به افزایش هزینه های خوراک ، روند اقتصادی ضعیف و رشد کند صادرات با بازسازی چین تولید گراز داخلی ، با چشم انداز چالش برانگیزی روبرو هستند.”

نبرد بر سر چین

فراتر از آن در سرزمین اصلی چین رو به افزایش است ، بازار گسترده ای که برای رشد شرکت آمریکایی بسیار مهم ارزیابی می شود.

در اوایل سال جاری ، این شرکت همکاری با غول فناوری چینی را اعلام کرد علی بابا (بابا) برای اولین بار Beyond Burgers را به قفسه های سوپرمارکت در سرزمین اصلی چین بیاورید.
همچنین در برخی از محبوب ترین زنجیره های فست فود کشور از جمله KFC ، Pizza Hut و Taco Bell محصولاتی را روانه بازار کرده است. این تنها چند هفته پس از رونمایی شرکت از یک همکاری بزرگ صورت گرفت استارباکس (SBUX)، برای تهیه ماکارونی ، لازانیا و بسته بندی گوشتی خود در فهرست های چینی.
مک دونالد از ساندویچ مرغ جدید و همبرگر 'McPlant' خبر داد

این شرکت همچنین اخیراً با یک توزیع کننده محلی مواد غذایی ، Sinodis معامله ای انجام داده است که به این شرکت در تأمین رستوران ها و سرویس های غذا در چین کمک خواهد کرد.

اما با وجود همه شتاب ، رقابت شدید است. در حالی که روند گوشت تقلبی هنوز در سرزمین اصلی چین در حال شکل گیری است ، Beyond در برابر سایر مارک های معروف ، از جمله همکارهای تازه کار Impossible Foods در کالیفرنیا ، که برنامه هایی را برای راه اندازی خود در آنجا نشان می دهد ، صعود می کند.
ماه گذشته ، Impossible محصول جعلی گوشت گاو خود را در سوپرمارکت های هنگ کنگ و سنگاپور روانه بازار کرد ، به این امید که بتواند ردپای خود را در سراسر آسیا گسترش دهد و به تقاضای بیشتر برای آشپزی خانگی دامن بزند که توسط همه گیری ایجاد می شود.

– لورا او به این گزارش کمک کرد.