یک زن محلی وعده های غذایی گرم را به واحدهای ICU بیمارستان در سراسر تنسی میانه اهدا می کند

خبرهای روز جهان

NASHVILLE ، تن. (WTVF) – حتی چند ساعت بعد از هجوم ناهار ، تیم در Grilling Cheeserie بعد از ظهر شنبه بسیار شلوغ بود. 75 سفارش همگی تحت یک نام قرار گرفتند – کلسی هنری – که اشتهای زیادی به همراه داشت.

یا حداقل ، یک تمایل ناخوشایند برای پس دادن.

هنری گفت: “من امسال وضعیت خوبی دارم ، بنابراین می خواستم برای بازپرداخت بیشتر کاری انجام دهم.”

او تصمیم گرفت ، هیچ کس بیش از کارگران مراقبت های بهداشتی در خط مقدم نمی تواند از یک وعده غذایی گرم استفاده کند. وی گفت: “من قبلاً در مراقبت های حاد کار می کردم ، می فهمم که گرفتن وعده های غذایی گرم چگونه است. بنابراین فقط فکر کردم ، می توانیم غذا ارسال کنیم.”

بنابراین او یک درخواست ساده را در روز جمعه در فیس بوک تایپ کرد. هنری توضیح داد: “من فقط گفتم كه این ایده را دارم. من دوست دارم اگر پول قهوه خود را برای هفته یا روز اهدا كنی – 5 دلار ، 10 دلار هر كاری كه می توانی انجام دهی.”

اما او چیزهای فراتر از تغییر اضافی به دست آورد. وی گفت: “امروز ما به 1505 دلار رسیده ایم.”

این مقدار پول کافی بود تا یک ارتش کوچک از کارمندان در Grilled Cheeserie برای حمل سفارشات به ماشین خود و پر کردن دریچه عقب او نیاز داشته باشند.

هنگامی که کلسی ، همسرش و دو پسر جوان به مرکز پزشکی دانشگاه وندربیلت رسیدند ، تقریباً به تعداد مساوی از پرستار و دستیار رسید تا تمام وعده های غذایی را به طبقه ICU برسانند. در کل ، هانری 75 پزشک ، پرستار و دستیار ICU را تغذیه کرد.

هنری ، اندکی پس از کنار گذاشتن وعده های غذایی ، گفت: “دیدن چهره های آنها بسیار خوب است. من مطمئن هستم که آنها از نظر عاطفی خسته شده و با بسیاری از کارها روبرو هستند بنابراین دیدن این قهرمانان از دست اول بسیار جالب است.”

کلسی اعتراف می کند که یک وعده غذایی تنها بخشی از آنچه به این قهرمانان مدیون هستیم است. وی گفت: “آنها تعطیلات نمی گیرند ، آنها بی وقفه کار می کنند ، افراد کوتاه مدت آنها کار می کنند ، مردم از چپ و راست بیمار می شوند ، آنها روزهای احساسی را روز به روز سپری می کنند.”

اما خود این ژست امیدوار است که چیزی بیش از شکم آنها تغذیه کند. هنری گفت: “من فقط فکر می کنم اگر بتوانیم کاری کنیم که روز کسی را زیباتر کنیم – فکر می کنم ارزشش را دارد”.

کلسی امیدوار است که این کمک های غذایی را حداقل تا پایان دسامبر به کارکنان بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ادامه دهد. او در حال حاضر برنامه ریزی کرده است که آخر هفته آینده غذای تازه را در مرکز پزشکی منطقه ای موری بریزد.

اگر می خواهید در انجام مأموریت خود به خانواده هنری کمک کنید ، می توانید در صفحه Vensey کلزی به آدرس https://venmo.com/Kelsey-Henry-4 کمک مالی کنید.

یا می توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام مشاغل وی به آدرس https://www.instagram.com/kelseyleighphoto/ در مورد راه های دیگر کمک بگیرید.