گالری مجازی از آثار هنری پیشکسوتان تجلیل می کند

خبرهای روز جهان

از ضربه قلم مو تا کلیک دیافراگم و تراشیدن خاک رس ، انواع مختلفی از هنر وجود دارد و هنرمندان نیز چنین هستند. هر هنرمند از تجربیات زندگی خود استفاده می کند که اغلب در خلاقیت های او تجلی می یابد.

کنا دیلون گفت: “بنابراین من واقعاً سورئالیسم هستم.”

وی فارغ التحصیل دانشکده طراحی ، معماری ، هنر و برنامه ریزی دانشگاه سین سیناتی است که به آن DAAP نیز می گویند.

وی گفت: “این واقعیت با سورئالیسم ، شما می توانید آن را تحت فشار قرار دهید و به همان اندازه عجیب و غریب یا ، می دانید ، هر طور که می خواهید ، عجیب شوید.”

هنرمند کنا دیلون

با احترام از کنا دیلون

برخی از این عجیب بودن یا بیان خارج از جعبه در خلق “Blobby Dude” ، یک لکه کارتونی ایجاد می شود که شخصیت ها و سناریوهای مختلفی را از خاطرات کودکی گرفته تا چیزهایی که او هنگام خدمت در نیروی دریایی ایالات متحده به عنوان یک ماشین ساز هواپیمایی تجربه کرده است ، به خود می گیرد. رفیق. او توضیح می دهد که برخی از آن داستان هایی که از طریق هنر وی نقل می شوند ، هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم ارائه می شوند.

وی توضیح داد: “من واقعاً این واقعیت را دوست دارم كه قطعات و خاطرات كوچكی درباره چیزهای مختلف می گیرم.” “بنابراین ، می دانید ، به نوعی آن را در آنجا قرار دهید.”

برای بیننده ای که این هنر را مصرف می کند ، ممکن است همیشه این قصد مشهود نباشد.

موسسه هنر پیشکسوتان

با احترام: Orlando Fonseca

کاتلین الرتسون ، خالق موسسه هنر پیشکسوتان گفت: “قدرت داستان بدون گفتن است.” “من معتقدم که جانبازان ما همه داستان دارند ، و همه آنها منحصر به آن جانبازان است.”

الرتسون پس از بازنشستگی از شغل خود در اینتل ، تصمیم گرفت تا در بازگشت به مردان و زنانی که به کشور ما خدمت می کنند تمرکز کند. پدر وی از جانبازان جنگ جهانی دوم در نیروی هوایی ارتش بود و الهام بخش این موسسه بود.

وی گفت: “در سال 2009 ، هنگامی که وی درگذشت ، به ذهنم خطور كرد كه واقعاً می خواهم كاری برای كمك به جانبازان انجام دهم.”

وی پس از سالها میزبانی از نمایشگاههای هنری دیگر در مکانهایی مانند پنتاگون و سوار بر کشتی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم SS Jeremiah O’Brien ، وی تصمیم گرفت موسسه هنر پیشکسوتان را ایجاد کند و سازمان غیرانتفاعی را در سال 2019 تأسیس کند.

الرتسون گفت: “ما در واقع این گالری آنلاین را توسعه می دهیم كه شما ، یك شخص قادر خواهید بود از طریق آن گام بردارید و قطعه را به معنای واقعی كامل ببینید.”

سرباز نقاشی سرباز موسسه هنر پیشکسوتان

کارمندان WCPO

گالری مجازی بسیار مشابه گالری آجر و ملات کار خواهد کرد.

الرتسون گفت: “خود این گالری یک نمایش متمایز و مداوم خواهد بود.” “بنابراین این یک مجموعه دائمی خواهد بود. اما نمایش های مداومی نیز برگزار می شود. “

وی گفت که تنها تمرکز هنرمندان پیشکسوت ارتش ، راهی برای برجسته کردن قهرمانانی است که در عین حال هنرمند نیز هستند. از طریق یک گالری مجازی مردم می توانند به گشت و گذار در هنر بپردازند ، درباره هنرمندان بخوانند و در صورت انتخاب می توانند قطعات را در محل خریداری کنند. برخلاف گالری های دیگر ، هیچ گونه هزینه ای در رابطه با فروش آثار هر هنرمند وجود ندارد.

“رایگان. الرتسون گفت: “این همه مبتنی بر خدمات است.” من فقط اینجا هستم تا به کسانی که به ما خدمت کرده اند خدمت کنم.

کنا دیلون می گوید تهیه یک گالری برای نمایش کارهای شما می تواند یک چالش و پروسه طولانی باشد و تلاش های الرتسون را برای حضور هنرمندان پیشکسوت تحسین می کند.

وی گفت: “من فکر می کنم عالی است که او این کار را انجام می دهد تا جلوتر برود و به جانبازان کمک کند ، می دانید راهی در دسترس تر برای آنها برای ورود به آن است.”

صفحه اصلی موسسه هنر پیشکسوتان

کارمندان WCPO

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد موسسه هنر پیشکسوتان ، به سایت veteranartinstitute.org مراجعه کنید. اگر می خواهید کارهای کنا دیلون را بررسی کنید ، به سایت kenatheartist.com مراجعه کنید.

اگر در جامعه خود یک داستان کهنه سرباز دارید ، به [email protected] ایمیل بزنید. همچنین می توانید به گروه فیس بوک Homefront بپیوندید ، کریگ مک کی را در فیس بوک دنبال کنید و داستان های Homefront بیشتری را در اینجا پیدا کنید.