کوکوویل 19 درخت را به یاد جانهای از دست رفته در اثر گردباد مارس کاشت

خبرهای روز جهان

کوکیویل ، تن (WTVF) – روزی در کوکوویل فرا می رسد که خاطرات دلخراش از گردباد با گذشت زمان کمرنگ می شوند. یعنی ، مگر اینکه شخصی را از طوفان از دست داده باشید.

رادنی پیتس گفت: “ما هر روز به آن فکر می کنیم. فقط – شما به خواب می روید و به آن فکر می کنید.”

رادنی و همسرش تریشا پس از از دست دادن دخترشان ارین ، داماد جوشوا و تنها نوه شان ، ساویر ، بارها و بارها این غم و اندوه را دوباره زنده می کنند. خانه آنها ضربه مستقیم خورد. رادنی گفت: “وقتی می گوییم همه چیز از بین رفته بود ، از بین رفته بود. خانه آنها – در طبقه دوم 2×4 یا قطعه چوبی باقی نمانده بود.”

در حالی که خانواده جوان هرگز به پیری پیر نخواهند شد ، امید یک اراده زنده جدید است.

نوزده درخت در یک نخلستان تازه یادبود Cookeville Strong Memorial Tree کاشته شده است. گونه های درختی از افرا پاییز و صنوبرهای لاله گرفته تا درختان شیرین – که همه توسط بنیاد درخت نشویل اهدا شده اند.

تریسیا پیتس ، همسر رادنی گفت: “ترحمی که آنها به ما نشان داده اند و من مطمئن هستم که همه خانواده های دیگر هم از آن اطمینان دارم ، فقط باورنکردنی بوده است.”

داوطلبان صبح شنبه جمع شدند تا درختان را در زمین بکارند. این گردهمایی فرصتی را برای جامعه فراهم آورد که به دلیل همه گیر شدن بیماری پیتز نتوانسته اند از آن لذت ببرند. رادنی گفت: “ما در خانه خود انواع و اقسام مردم را داشتیم که ناگهان فقط چند نفر بودند.”

آنها همچنین از پیامی که نخلستان یادبود برای سالهای آینده ارسال خواهد کرد قدردانی می کنند.

وی گفت: “امیدوارم كه مردم این را ببینند و بفهمند كه آنها افراد واقعی ، از دست دادن واقعی و غم واقعی در پشت همه اینها هستند.”

آنها با این حقیقت راحت می شوند که هرچه زمان می گذرد – حتی اگر خاطرات برخی افراد از گردباد کمرنگ شود – این یادبود فقط رشد خواهد کرد.

رادنی گفت: “این به ما کمک می کند تا درک کنیم ، افراد دیگر نیز در مورد آن فکر خواهند کرد.”

سایر نخلستان های یادبود درخت گردباد در ماه های آینده در نشویل شمالی و شرقی در حال برنامه ریزی هستند. اگر می خواهید از هدف آنها حمایت کنید ، می توانید به وب سایت بنیاد درخت نشویل مراجعه کنید.