کنکور 1400 با حرف آخر

خبرهای روز جهان

در سال های اخیر تغییرات زیادی در کنکور ایجاد شده است که فشار زیادی را به داوطلبان وارد کرده است. خصوصاً در سیستم جدید ، داوطلبان سال دوازدهم مشکلات اصلی سالهای گذشته را ندارند و موفقیت آنها در کنکور 1400 ممکن است همانند سال های گذشته باشد. حدس و گمان های زیادی در مورد کنکور در سال 1400 وجود دارد ، اما نگران نباشید ، موسسه حرف آخر با کمک معلمان باتجربه ای که در کنکور شرکت کرده اند بسیار فعال است و سعی می کند به داوطلبان در تدریس دوره های عمومی و مقدماتی کمک کند و متعهد به ارائه آخرین موارد برای موسسه حرف آخر است حرف آخر مبتکر روشهای جدید آموزش در کشور است. در مرحله بعدی ، موسسه حرف آخر کامل را ارائه خواهیم داد. در ادامه می توانید مقاله کدام آزمون آزمایشی شرکت کنیم را هم مشاهده کنید.

ما موسسه حرف آخر را ارائه می دهیم:

موسسه حرف آخر در سال 2011 توسط استاد عبدالرضا منتظری تاسیس شد. هدف این مجموعه ایجاد روشی ساده و متفاوت برای دستیابی به موفقیت تحصیلی برای همه دانش آموزان و داوطلبان کنکور است. یادگیری مفهومی به محتوا کمک می کند ، بنابراین داوطلبان آن را به خاطر نمی آورند. در واقع ، حرف آخر آموزش های مبتنی بر انیمیشن را انجام داده است تا بتواند مدت ها در ذهن داوطلبان باقی بماند.استفاده از تصاویر محتوای انیمیشن و کتاب درسی جذاب و جالب خواهد بود. این محتوا آموزش داده خواهد شد. آموزش معلمان حرف آخر بسیار ساده و قابل فهم است. حرف آخر به دانش آموزان یاد می دهد که چگونه با تمام موضوعات موجود در کشور که سایر موسسات آموزشی ندارند رفتار کنند. علاوه بر این ، این شامل سرعت امتحانات و مهارت های آموزش داوطلبان حرف آخرA نیز می باشد. در ادامه می توانید آموزش دروس ابتدایی با اجی مجی را هم مشاهده کنید.

کل کنکور در 4 ماه با حرف آخر:

هدف بزرگ با دقت برنامه ریزی شده است ، بنابراین قبولی در کنکور نیز به یک برنامه اصولی نیاز دارد. موسسه حرف آخر تمام دوره ها را برنامه ریزی می کند و برنامه های مفصلی را با توجه به محیط یادگیری و سطح علمی داوطلبان ارائه می دهد و داوطلبان یک برنامه خاص را دنبال می کنند. آنها لازم نیست که در مورد برنامه زمان بندی و زمان بندی هر دوره نگران باشند. داوطلبان می توانند با تعیین کنکور عمومی 4 ماهه همه دوره ها را خلاصه کنند. حرف آخر موسسه حرف آخر به هر نامزد فرصت مشاوره ویژه ای از مشاوران مجرب مجموعه را می دهد. عزیز ، آنها می توانند 4 ماه تمام دوره ها را مطالعه کنند. بسته 4 ماهه موسسه حرف آخر شامل دوره های آموزشی ، راه حل های آزمون کتبی و سراسری و امتحانات داوطلبان در پایان آزمون است. داوطلبان بیش از 7000 امتحان را در مدت 4 ماه به پایان رساندند. آنها با انواع سوال هایی که ممکن است در روز کنکور این دوره مواجه شوند آشنا هستند. برای مشاهده ادامه مطلب اینجا رو بزنید

بالاترین امتیاز حرف آخر:

هر ساله بسیاری از داوطلبان برای موفقیت در آزمون ورودی از محصولات حرف آخر استفاده می کنند. وجه مشترک بالاترین رتبه حرف آخر پیروی دقیق از برنامه درسی است که توسط مشاور مجموعه حرفه ای حرف آخر تدوین و اصلاح شده است. استفاده از بسته نرم افزاری موسسه حرف آخر بالاترین امتیاز را دارد خانم هانا یاری در رشته تجربی رتبه 12 و خانم روژین جاری 18 سال در آزمون ورودی خلبانی رتبه 18 را کسب کرده است. پاسخ: برای دستیابی به 95٪ زیست شناسی و 92٪ دانش شیمی ، باید اصول تدوین شده توسط موسسه حرف آخر را برای داوطلبان برنامه ریزی و یاد بگیرید. پاسخ داده و رتبه 71 را در کنکور تجربی به دست آورد .علاوه بر این ، خانم فرناز میرزایی رتبه 373 را در کنکور تجربی بدست آورد. وی از طریق آموزش زیست شناسی استاد شعبانی 94٪ سوالات زیست شناسی را پاسخ داد.