کمالا هریس در روز شکرگذاری با پرستاری تماس گرفت تا از وی برای جنگ در جبهه های Covid تشکر کند

خبرهای روز جهان

کامالا هریس روز پنجشنبه با یک پرستار ثبت نام شده در شیکاگو تماس گرفت تا از وی به خاطر کارش در هنگام شیوع بیماری تشکر کند.

هریس می تواند در گفتگو با تالیسا هاردین در یک ویدئو بانی کاستیلو ، مدیر اجرایی National Nurses United (NNU) ، ارسال شده در فیس بوک.

هریس طرف تماس خود را نیز ارسال کرد.

کاستیلو گفت ، هریس همچنین در مورد قانون تولید دفاع ، قانونی که سال 1950 می تواند روند اعطای منابع و تجهیزات بیشتر به کارکنان پزشکی در خط مقدم بیماری همه گیر Covid-19 را تسریع کند ، با هاردین صحبت کرد.

یک نماینده NNU به CNN گفت که این تماس تلفنی 15 دقیقه طول کشید و در این مدت هاردین بیشتر درباره دوران پرستاری صحبت کرد.

“تالیسا [Hardin] NNU در بیانیه ای به CNN نوشت: “درمورد اینکه چگونه او و سایر پرستاران مجبور شدند PPE خود را بخرند صحبت کردند ، زیرا بیمارستان آنچه را که لازم داشتند تأمین نمی کرد.” [Hardin] گفت که چگونه این ننگ آور است زیرا شما سربازی را بدون چرخ دنده نمی فرستید. ”

مادر و عموی هاردین هر دو به بیماری کوید -19 مبتلا شده اند و عمویش هم اکنون در بیمارستان بستری است.

هاردین ، ​​که یک پرستار ثبت شده در مرکز پزشکی دانشگاه شیکاگو است ، قبلاً در ماه مه به نمایندگی از مرکز پزشکی و NNU ، اتحادیه ای که او عضو آن است ، در کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان شهادت داد.
تالیسا هاردین عملاً در 21 مه سال 2020 برای یک جلسه توجیهی تحت عنوان کمیته نظارت بر مجلس نمایندگان شهادت می دهد "قهرمانان بحران ویروس کرونا: محافظت از کارگران مقدم و ضروری در زمان شیوع همه گیر."
هاردین گفت ، “شهادت کتبی گفت:” درصد بیماران تحت تحقیق که در نهایت از نظر ویروس مثبت هستند بسیار زیاد است ، اما مدیریت بیمارستان ما به طور مداوم از حمایت پرستاران در بخش من خودداری می کند که برای جلوگیری از مواجهه و عفونت به آنها نیاز داریم. ” .

او گفت كه مركز پزشكي نتوانست وسايل مورد نياز آنها – مانند محافظ صورت و روپوش بيمارستان – را به آنها بدهد.

هاردین گفت: “به عنوان یک پرستار ، شنیدن سخنان وکلای بیمارستان بسیار ناامیدکننده بود ، افرادی که تجربه پزشکی یا پرستاری صفر دارند ، از گوش دادن به متخصصان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان خودداری می کنند. مدیریت به طور مداوم از پرستاران ما چشم پوشی می کرد و از آنها حمایت می کرد.” .

هاردین می گوید که کمبود منابع خطر انتقال ویروس به کارکنان پزشکی و خانواده های آنها را افزایش داده است. او دختر خودش را برای زندگی با مادربزرگش فرستاد ، به این معنی که این دو روز مادر را جدا از هم سپری کردند.

هاردین به کنگره گفت: “وقتی هر روز به خانه می آیم ، از ترس ابتلا به ویروس زندگی می کنم.” “وقتی به خانه رسیدم ، باید اسکراب های خود را بردارم ، زیرا بیمارستان اسکراب بیمارستان را به ما نمی دهد. من آنها را برای شستن در داخل یک کیسه پلاستیکی چند روز بیرون می گذارم.”

داگلاس امهوف ، متاهل هریس ، و قرار است اولین آقای دوم شود ، همچنین با خوان آنچوندو ، یک پرستار ثبت شده دیگر ، که در یک روز عمل شکرگذاری در یک طبقه جراحی پزشکی در ال پاسو ، تگزاس کار می کند ، صحبت کرد.

اتحادیه پرستاران آن فیلم را نیز منتشر کرد.