کشتی دزدان دریایی برای هالووین: پدری برای تعطیلات دخترش یک کشتی 50 فوت ساخت

خبرهای روز جهان

پدری در نیویورک با ساخت یک کشتی دزد دریایی به طول 50 فوت ، قد 20 فوت که جلوی در خانه اش در روچستر برج می کشد ، برنده جشن هالووین شد.

تونی دمتئو به سی ان ان گفت: “من هیچ پیش زمینه ای در این زمینه ندارم ، فقط این کار را برای تفریح ​​برای بچه هایم انجام می دهم و همین باعث شده این کار بسیار عالی باشد.” “این یک سال سخت برای بسیاری از مردم بوده است ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که این فرصتی مناسب برای لبخند زدن بر روی مردم و فقط احساس عادی بودن آنها باشد.”

پدر سه فرزند گفت که انگیزه ساخت کشتی دزدان دریایی توسط فرزندانش بوده است ، هر زمان که تزئینات هالووین را می بینند چهره آنها “از هیجان” روشن می شود.

چند سال قبل ، دختر 13 ساله دی ماتئوئو خواستار هالووین “دزدان دریایی کارائیب” شد. برای تحقق آرزوی او ، او یک کشتی کوچک دزدان دریایی طراحی کرد. اما کشتی امسال دو برابر بزرگتر است.

ظرف ساخته شده از فلز ، چوب و طناب بازیافت شده ، پر از پرچم های دزدان دریایی سیاه و سفید و یک اسکلت عظیم است که از گلدان آویزان است. همچنین با جلوه های چشمگیری از جمله شش توپ روشن ، دستگاه مه شکن و حتی منفجر کننده های آتش مجهز شده است. DeMatteo گفت که او همچنین یک موسیقی متن تولید کرد که با اثرات توپ ها و منفجر کننده های آتش همزمان می شود.

وی گفت که کل این پروژه در حدود 3000 دلار تجهیزات هزینه شده و ساخت آن یك هفته به طول انجامیده است.

DeMatteo گفت: “این ممکن است گران به نظر برسد اما من همه چیز را دست دوم خریداری کردم و بسیاری از لوازم را خودم تهیه کردم.” “این در حال جمع آوری جمعیت است و همه فقط آن را دوست دارند. وقتی مردم از کنار آنها می گذرد بسیار هیجان زده می شوند ، لذت دیدن اینکه مردم چقدر از آن لذت می برند بسیار سرگرم کننده است.”

انفجار آتش در کشتی دزدان دریایی.

در حالی که هدف این کشتی دزدان دریایی ایجاد شادی در خانواده و جامعه وی بود ، اما روحیه هالووین این پدر نیز دلیل خوبی دارد.

DeMatteo از افرادی که این کار را متوقف می کنند می خواهد کالاهای کنسروی یا کمک های غذایی دیگری که به افراد نیازمند جامعه می رساند به همراه داشته باشند. تاکنون گاراژ وی کاملاً مملو از کمک های غذایی است.

اما هنوز سرگرم کننده تمام نشده است – در هالووین ، دو بازیگر حرفه ای دزدان دریایی در خانه DeMatteo خواهند بود تا کشتی را دزدان دریایی کنند و کیسه های آبنبات را به بچه ها بدهند.