کارمند محلی شکایت از شهرستان بیش از سفارش ماسک

خبرهای روز جهان

SOUTH BEND ، هند. – همراه با بسیاری از مشکلات اقتصادی که ویروس کرونا ایجاد کرده است ، یک کارمند محلی نیز با یک شکست دیگر دست به گریبان است.

جان گوتز ، صاحب Goetz Family Handyman ، ادعا می کند که دستور ماسک بهداشت عمومی شهرستان سنت جوزف باعث آسیب های جسمی ، مالی و عاطفی وی شده است.

در دادخواست ، گوتز گفت که قادر به پوشیدن ماسک نیست زیرا ادعا می کند که دارای سندرم خستگی مزمن است که باعث تنگی نفس می شود و تنفس هنگام پوشیدن را برای او دشوار می کند.

آری لیپینسکی ، وکیل دادگستری گفت: “نمایندگان مردم نباید در حاشیه ایستاده باشند.” “آنها حق انتخاب ندارند. من فکر می کنم این چیزی است که نهاد قانونگذار باید بر اساس مردم ، بر اساس مصلحت اکثریت ، منافع عمومی تصمیم بگیرد.”

گوتس همچنین در یک شکایت از شهرستان اظهار داشت که وضعیت سلامتی وی توسط چندین کسب و کار نادیده گرفته شده است ، و هیچ مکانی برای او فراهم نمی کند و یا او را مجبور به ترک شغل یا ماسک زدن می کند.

وی گفت که این امر باعث شده است که وی نتواند کارهای درخواستی را برای شغل شخصی خود انجام دهد و در نتیجه باعث آسیب دیدگی مالی وی شود.

آری لیپینسکی ، وکیل دادگستری گوتز ، به همین دلایل گفت ، آنها پرونده ای را علیه این شهرستان در پیش می گیرند تا دستور ماسک غیرقابل اجرا شود.

لیپینسکی گفت: “این ماهیت کاملاً قانونی است ، چالشی بر اساس اثربخشی ماسکها نیست ، چالشی برای خطرناک یا کشنده بودن COVID نیست ، بلکه چالشی برای اداره بهداشت عمومی و اقتدار افسران عمومی است.”

اما چقدر احتمال دارد که مأموریت ماسک کاملاً غیرقابل اجرا باشد؟

دکتر مارک فاکس ، معاون بهداشت بخش سنت جوزف گفت: “شما می دانید که موضع ما این بوده است که تا زمانی که شرایط اساسی مربوط به COVID به روشی اساسی تغییر نکند ، ما هنوز مجموعه محدودی از ابزارها برای مبارزه با COVID را داریم.” “تا زمانی که تغییر اساسی ایجاد شود ، می دانید که ما هنوز یک دستور بهداشت عمومی در مورد ماسک های موجود خواهیم داشت.”

دکتر مارک فاکس ، معاون بهداشت بخش سنت جوزف گفت که دستور ماسک بهداشت عمومی موارد استثنایی را در مورد افرادی که دارای شرایط پزشکی یا بهداشتی هستند ذکر می کند ، اما هیچ چیز خاصی برای کسب و کار وجود ندارد.

دکتر فاکس گفت: “دستور بهداشت عمومی مربوط به ماسک برای خیابان سنت جوزف استثناهای واضحی دارد ، بنابراین موارد استثنا در مورد افراد مبتلا وجود دارد.” “هیچ چیزی در دستورالعمل بهداشت عمومی در مورد چگونگی واکنش کسب و کارها نسبت به وضعیت شخصی که استناد به معافیت پزشکی دارد مشخص نشده است ، بسیاری از آنها به نوعی دسترسی محدود یا تحویل کالا یا راه دیگری برای دسترسی به کالاهای خود را بدون نیاز به ورود به فروشگاه ارائه می دهند. “

دکتر فاکس گفت ، به طور کلی ، شکایات مربوط به سفارش ماسک غیر معمول نیست.

دکتر فاکس گفت: “ما شکایات بسیاری از مشاغل دریافت کرده ایم که در واقع به آن پایبند نیستند و یا الزاماً مشتریان آنها به آن پایبند هستند. منظور من این است که احتمالاً از ژوئیه نزدیک به 1000 شکایت را حدس می زنم.” “آنچه عموم مردم نمی بینند شکایات گسترده ای است که از شما ابراز شده است که شما می دانید که مغایرت قانون ماسک در فضاهای عمومی را ندارد.

شهرستان سنت جوزف قصد دارد سه شنبه شب ملاقات کند تا در مورد به روزرسانی یک دستور ماسک ، که جریمه نقض دستور ماسک را تعیین می کند ، بحث کند.