کارمندان فاکس نیوز فکر کردند Newsmax یک شوخی است. اما آنها دیگر نمی خندند

خبرهای روز جهان

به گفته منابع فاکس ، به تولیدکنندگان گفته شد که اگر پس از تشویق به توقف ، مدام در Newsmax حاضر می شوند ، از برخی مهمانان عادی خودداری کنند. هدف مدیریت: یادآوری مهمانانی که رئیس دنیای رسانه های جناح راست هستند.

و فاکس نیوز با داشتن پنج برابر مخاطب Newsmax در هر زمان از روز ، همچنان رئیس است. سخنگوی فاکس گفت هیچ دستورالعملی در مورد رزرو مهمان وجود ندارد.

اما واضح است که فاکس مانند هرگز قبلاً احساس فشار از سمت راست را دارد. میزبانان و تولیدکنندگان فاکس در مورد مسابقه رتبه بندی اختلاف نظر دارند ، تعدادی از کارمندان به CNN Business گفتند. کارمندان همچنین گفتند که پویایی رقابتی در برخی از گزینه های برنامه نویسی فاکس تأثیر دارد.

امتیازات تلویزیون Newsmax رونق می گیرد

تا روز انتخابات ، نیوزمکس به سختی گزارش های رتبه بندی تلویزیونی نیلسن را نشان می داد ، که نشان می داد این کانال در هر زمان مشخص در ماه های آگوست و سپتامبر فقط 34000 بیننده دارد. پس از 3 نوامبر ، افزایش ناچیز در ماه اکتبر به یکی از زمینه های بیننده تبدیل شد. یکی از دلایل آشکار پیش بینی فاکس مبنی بر از دست دادن رئیس جمهور ترامپ در ایالت آریزونا ، باعث شد که مسیر انتخاب مجدد وی به شدت تنگ شود. نیوزمکس از فاکس انتقاد کرد و در مورد شانس ترامپ امید بینایی به بینندگان داد.

این تاکتیک زمانی ادامه یافت که فاکس و سایر شبکه های بزرگ در 7 نوامبر انتخابات برای رئیس جمهور منتخب بایدن را خواستار شدند. نیوز مکس اصرار داشت که مسابقه تمام نشده و شبکه های بزرگ غیر مسئولانه عمل می کنند ، در حالی که در واقع Newsmax بازیگر غیر منطقی بود. زیرمجموعه ای از مخاطبان فاکس برای نمایش هایی که ادعاهای تقلب در رای دهندگان را به صدا در می آورد و بقیه رسانه ها را آزار می دهد ، به نیوزمکس مراجعه کردند.

گرگ کلی ، مجری برنامه 7 بعد از ظهر در Newsmax ، بیشترین بهره را برد: برنامه او در آستانه روز انتخابات به طور متوسط ​​80،000 بیننده بود و در اولین روز هفته پس از پیش بینی بیدن به عنوان رئیس جمهور منتخب ، از 800،000 بیننده برتر بود.

منابع در فاکس نیوزمکس را به عنوان “راست افراطی” و “حاشیه ای” مورد تمسخر قرار دادند و آنها کلی را برای انتقادات خاص جدا کردند. اما در نحوه صحبت آنها درباره Newsmax تغییر محسوسی ایجاد شده است.

در اوایل سال جاری ، هنگام کار بر روی کتابی درباره فاکس نیوز و ترامپ ، با برخی از همان کارمندان صحبت کردم و هنگامی که نیوز مکس و یک رقیب دیگرشان ، One America News را مطرح کردم ، آنها معمولاً یک شوخی را تمسخر می کردند یا می شکستند. کانالها مانند ککهای پشت فیل از بین می رفتند.

فاکس نیوز هرگز چنین مسابقه ای را ندیده است

اما کارمندان فاکس دیگر شوخی نمی کنند. آنها توجه گسترده ای به صفحات گسترده رتبه بندی روزانه دارند که عملکرد Newsmax را در کنار فاکس نیوز ، فاکس بیزینس و کانال های دیگر نشان می دهد.

به طور کلی ، CNN بیشترین دستاوردها را در دوره پس از انتخابات کسب کرده است. CNN نزدیک به سه هفته است که فاکس نیوز را در مهمترین اطلاعات دموگرافیک 25 تا 54 ساله شکست داده است. طبق خواندن دقیق اطلاعات نیلزن ، فاکس همچنین به ویژه در ساعات اولیه عصر سهم خود را از Newsmax از دست داده است.

به عنوان مثال عصر دوشنبه ، كلی به طور متوسط ​​188000 بیننده بین 25 تا 54 سال داشت ، در حالی كه “داستان” فاكس در آن جمعیت به طور متوسط ​​288000 بیننده در آن ساعت داشت.

قبل از انتخابات ، کلی در حال نمایش 30،000 بیننده در نمایش بود ، در حالی که فاکس بیش از 500،000 تماشاگر داشت.

برخی از فرسایش مخاطبان فاکس به دلیل خستگی قابل پیش بینی پس از انتخابات است. فاکس همچنین پس از باخت میت رامنی مقابل باراک اوباما در سال 2012 دچار کسادی شد.

اگر تاریخچه راهنما باشد ، به گفته یکی از مدیران فاکس ، مخاطب به تدریج “به خانه می آید” ، که اشاره کرد شبکه همچنان بین تماشاگران محافظه کار غالب است. روز دوشنبه فاکس 1.4 میلیون بیننده در هر زمان از روز و بیش از 2 میلیون بیننده در زمان اصلی داشت ، در حالی که Newsmax در هر زمان از روز 300000 بیننده داشت.

رقابت در فضای رسانه ای جناح راست

هیچ کس کاملاً نمی داند در این فضای رقابتی جدید چه انتظاری باید داشته باشد. در روزهای اخیر ، Newsmax از اوج فوری پس از انتخابات گذشته است. کلی روز سه شنبه 600،000 بیننده داشت ، در حالی که پنجشنبه گذشته 1.1 میلیون نفر بود.

و Newsmax یکی از بسیاری از چالش های فاکس است. اخبار One America توسط Nielsen رتبه بندی نمی شود ، که به طور معمول نشانه کوچک بودن کانال است ، اما صاحبان کانال می گویند که معیارهای داخلی آنها دستاوردهای بزرگ پس از انتخابات را نشان می دهد. گوگل هر دو Newsmax و One America News را جستجو می کند که هر دو پس از روز انتخابات افزایش یافت.

چارلز هرینگ ، رئیس OANN ، روز جمعه گفت که “موج عظیمی از بینندگان سابق فاکس نیوز فاکس را رها کرده و در OAN خانه ای پیدا کرده اند.” وی گفت برخی از بینندگان سابق فاکس “معتقدند صدای جدید طرفدار چپ به شبکه نفوذ کرده است.”

سایر رسانه های جناح راست شامل دو سرویس پخش جریانی هستند: BlazeTV ، با گلن بک و مارک لوین در میان مجریان و تلویزیون اول با بیل اوریلی. یکی از خطوط اصلی رقبای فاکس: آنها استعدادهای سابق فاکس را به کار می گیرند.

ترامپ ، علیرغم اینکه در زمان حضورش در فاکس با فاکس همسو بود ، اما از این رقابت استفاده کرده و Newsmax را در توییتر خود تبلیغ می کند.

سه شنبه شب ترامپ با انتشار توئیتی نتایج نظرسنجی غیر علمی “آیا رئیس جمهور ترامپ باید به بایدن تن بدهد؟” که چندین بار در تلویزیون نیوزمکس نشان داده شد ، نوشت.

نتایج بی معنی بود ، مگر اینکه نشان دهد Newsmax هنوز در حال پذیرایی از طرفداران ترامپ است که نمی خواهند انتخابات به پایان برسد.

برخی از برنامه های گفتگوی فاکس نیز با انکار انتخاباتی روبرو شده اند ، اما اخبار پخش شده در سایر ساعات روز با آنها مخالفت کرده است. برخی از منابع فاکس گفتند ، این منبع داخلی است. یکشنبه گذشته ، ماریا بارتیرومو ، میزبان سرسخت طرفدار ترامپ ، انتقادی تند به یک شرکت فناوری انتخابات به نام سیستم های رای گیری Dominion را پذیرفت. سپس او به بینندگان گفت که بعداً در روز مصاحبه سخنگوی Dominion توسط مجری فاکس نیوز ، اریک شاون ، انجام دهند. او حتی لیستی از سوالاتی را که به گفته شاون باید بپرسد ، خواند.

در داخل فاکس ، کارمندان با تضاد ناخوشایند بین برنامه های توطئه آمیز بارتیرومو و مصاحبه مستقیم شاون ، که نظریه های توطئه را سرزنش می کرد ، دست و پا می زدند.

با این حال بسیاری از بینندگان فاکس تئوری های توطئه را ترجیح می دهند – نمایش بارتیرومو بیش از 1.9 میلیون بیننده داشت در حالی که برنامه خبری شاون به سختی به طور متوسط ​​1 میلیون نفر داشت.

یکی از کارکنان دیرینه هوایی در فاکس گفت: “مخاطبان ما کاملاً رادیکال شده اند.”

کارمندان متعدد به تنظیمات برنامه ، مانند پخش برنامه گفتگوی راست گرایان مارک لوین در شنبه و یکشنبه شب ، اشاره کردند که قرار است برای پایگاه Fox جذاب باشد. نمایش لوین فقط روزهای یکشنبه پخش می شد. شنبه گذشته اما فاکس یک قسمت شش روزه از این برنامه را پخش کرد ، پر از ادعاهای قدیمی از چالش های حقوقی ترامپ.

کارمندان گفتند که پخش مجدد مکرر کلیپ های “Tucker Carlson Tonight” در طول روز ، تلاش چشمگیر دیگری برای دلجویی از بینندگان بود.

وقتی کریس ردی ، مدیرعامل Newsmax ، در مورد نمایش رزرو آشکار بین فاکس و نیوزمکس س askedال شد ، گفت فاکس با تلاش برای جلوگیری از مهمان ، “یک تخلف ضد رقابتی” مرتکب می شود. دو منبع از فاکس از این پیشنهاد شانه خالی کردند. یکی گفت: “به لیگ های بزرگ خوش آمدید.”

الیور دارسی ، خبرنگار CNN ، در تهیه گزارش همکاری داشت.