کارلوس گیمنز: نماینده جدید کنگره فلوریدا در توییت های خود از نظر آزمایش Covid-19 مثبت است

خبرهای روز جهان

گیمنز در بیانیه ای گفت: “بعد از چندین آزمایش منفی ، دیروز آزمایش من و لوردس برای COVID-19 مثبت بود. در حال حاضر هر دو احساس خوبی داریم و هیچ علائمی نداریم.”

“من به حضور مجازی New Member Orientation ادامه خواهم داد و دفتر خود را برای خدمت به مردم منطقه 26 کنگره فلوریدا از وستچستر تا کی وست آماده خواهم کرد تا زمانی که بتوانم برنامه عادی خود را از سر بگیرم. من از همه کارکنان مراقبت های بهداشتی باور نکردنی که خستگی ناپذیر هستند بسیار سپاسگزارم اختصاص داده شده به بیماران خود. “

گیمنز ، جمهوریخواه ، پیش از شروع کرسی صندلی جنوبی مجلس فلوریدا در اوایل ماه جاری ، شهردار شهرستان میامی-داد بود. او نماینده دموکرات دبی موکارسل-پاول را شکست داد.

تشخیص وی به دنبال تعداد فزاینده ای از قانون گذاران از هر دو حزب و اتاق های کنگره است که اعلام کرده اند که آزمایش آنها مثبت است.

نماینده ریک آلن ، جمهوری خواه از جورجیا ، و نماینده سوزی لی ، دموکرات از نوادا ، روز چهارشنبه جداگانه اعلام کردند که به این ویروس مبتلا شده اند.

اطلاعیه های آنها تنها چند روز پس از آن صادر شد که دو قانونگذار دیگر – نماینده برایان استیل ، جمهوری خواه از ویسکانسین و جو کورتنی ، یک دموکرات از ایالت کنتیکت – گفتند که ویروس نیز برای آنها تشخیص داده شده است.
ایالات متحده در روز جمعه بیست و پنجمین روز متوالی را با بیش از 100000 مورد جدید از جمله موارد ایالت هایی گزارش نکرده است. با توجه به بیشتر از 90،400 بیمار Covid-19 در سراسر کشور ، پنجشنبه – برای هفدهمین روز متوالی – بستری شدن در بیمارستان با بالاترین سطح مواجه شد. پروژه پیگیری COVID.

اکنون تعداد تلفات این کشور از زمان ابتلا به بیماری همه گیر بیش از 264،000 نفر است. طبق پیش بینی گروه منتشر شده توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده در این هفته ، تقریباً 60،000 نفر دیگر می توانند طی سه هفته آینده جان خود را از دست بدهند.

گروه ویژه ویروس کرونا در کاخ سفید در گزارش های هفتگی خود به ایالت ها ، افزایش قابل توجه آزمایش و همچنین اقدامات تسریع شده اضافی را توصیه می کند.

گزارش های متعدد ایالتی به تاریخ 22 نوامبر و به دست آمده از CNN ، ارزیابی انتقادی گروه ویژه را در زمانی نشان می دهد که می گوید آمریکایی ها باید “تغییر رفتار چشمگیری” انجام دهند ، و از مقامات ایالتی و محلی می خواهند گام های فعالانه ای در جهت رسیدن به این اهداف بردارند.

ری سانچز و کریستینا ماکسوریس از CNN در تهیه این گزارش مشارکت داشته اند.