اما در سال همه گیری ، مقوله جدیدی در حال افزایش محبوبیت است که ممکن است برخی از افراد را برای بزرگسالان تشویق کند: تقویم های پر از مشروب ، با یک بطری کوچک متفاوت برای هر شب در هنگام ظهور ، دوره شروع چهارشنبه یکشنبه قبل از کریسمس.
آلدی که از سال 2018 تقویم شراب فروخته است ، امسال تقویم های آبجو و سلتزر سخت را به ترتیب 49.99 دلار و 34.99 دلار می فروشد. همچنین در نظر دارد ماه آینده تقویم شراب گازدار را راه اندازی کند.
فیل لمپرت ، متخصص روند گرایش به مصرف کنندگان و خرده فروشی و بنیانگذار SupermarketGuru.com ، گفت: تقویم های ظهور اغلب می تواند یک خرید انگیزه برای مشتریانی باشد که برای خرید کالاهای اساسی وارد می شوند.
آخرین موج مشروبات الکلی فقط مربوط به فروش نیست.
کریستوفر دورام ، یک مشاور برند با تخصص در صنعت مواد غذایی گفت: “با تقویم های شراب Advent ، ارزش بازاریابی آنها … به میزان قابل توجهی بالاتر از ارزش فروش آنها در کمک به ترافیک است.” “شما تعداد موجود را محدود می کنید ، هزاران نفر در مورد آنها صحبت می کنند و شما غوغایی ایجاد می کنید.”
سیستم های فروش بلیط و جنگ های مناقصه
فروشگاه های مواد غذایی دقیقاً همین کار را می کنند. کروگر گفت که فقط 16000 تقویم جدید خود را می فروشد و پس از فروش مجدد آن را دوباره ذخیره نمی کند.
گالانتی گفت که او تعجب نمی کند که خریداران Costco به محض این که تقویم ها را راه انداختند ، تقویم ها را جمع کردند. وی گفت: “به طور كلی ، افراد در خانه اقامت داشته اند و بنابراین قدرت را در دسته هایی مانند غذا و نوشیدنی ، آشپزخانه و مبلمان مشاهده كرده ایم.”
Joan Kavanaugh ، نایب رئیس خرید ملی با Aldi US ، که بیش از 2،000 فروشگاه در 36 ایالت دارد و طرفداران پرستش مانند فرقه هایی که خود را “عصبانی آلدی” می نامند ، گفت: تقویم ها از محبوب ترین موارد آلدی هستند. خرده فروش 500٪ تقویم شراب Advent در سال 2019 نسبت به سال 2018 فروخته است.
کاواناو با پیش بینی عجله برای پیشنهادات سال 2020 گفت که فروشگاه های Aldi سیستم بلیط همراه با پروتکل های ایمنی “از جمله فاصله اجتماعی ، راهروهای یک طرفه و الزامات ماسک” را اجرا می کنند.
این شرکت می گوید تقویم ها تاکنون به سرعت فروخته شده اند.