چرا فروشگاه هایی مانند Aldi و Costco تقویم های Advent پر از مشروبات الکلی را می فروشند

خبرهای روز جهان

اما در سال همه گیری ، مقوله جدیدی در حال افزایش محبوبیت است که ممکن است برخی از افراد را برای بزرگسالان تشویق کند: تقویم های پر از مشروب ، با یک بطری کوچک متفاوت برای هر شب در هنگام ظهور ، دوره شروع چهارشنبه یکشنبه قبل از کریسمس.

امسال، والمارت (WMT)برای اولین بار یک تقویم Advent شراب با قیمت 69.98 دلار می فروشد تا “به مشتریان خود راهی برای خنثی کردن در تعطیلات یا به اشتراک گذاشتن آنها ارائه دهیم. [it] به عنوان یک گزینه هدیه دادن به جای اجتماعات ، “این شرکت در نامه ای به CNN Business گفت. تقویم مزه مزه مزه Crown Royal Whiskey با قیمت 39.98 دلار دیگر برای اولین بار از خرده فروش است.

آلدی که از سال 2018 تقویم شراب فروخته است ، امسال تقویم های آبجو و سلتزر سخت را به ترتیب 49.99 دلار و 34.99 دلار می فروشد. همچنین در نظر دارد ماه آینده تقویم شراب گازدار را راه اندازی کند.

کروگر (KR)تقویم جدید ظهور شراب را پر کرده است که دارای 24 بطری کوچک شراب است که منحصراً در Kroger با قیمت 79.99 دلار موجود است.

فیل لمپرت ، متخصص روند گرایش به مصرف کنندگان و خرده فروشی و بنیانگذار SupermarketGuru.com ، گفت: تقویم های ظهور اغلب می تواند یک خرید انگیزه برای مشتریانی باشد که برای خرید کالاهای اساسی وارد می شوند.

آخرین موج مشروبات الکلی فقط مربوط به فروش نیست.

کریستوفر دورام ، یک مشاور برند با تخصص در صنعت مواد غذایی گفت: “با تقویم های شراب Advent ، ارزش بازاریابی آنها … به میزان قابل توجهی بالاتر از ارزش فروش آنها در کمک به ترافیک است.” “شما تعداد موجود را محدود می کنید ، هزاران نفر در مورد آنها صحبت می کنند و شما غوغایی ایجاد می کنید.”

سیستم های فروش بلیط و جنگ های مناقصه

فروشگاه های مواد غذایی دقیقاً همین کار را می کنند. کروگر گفت که فقط 16000 تقویم جدید خود را می فروشد و پس از فروش مجدد آن را دوباره ذخیره نمی کند.

کاستکو (هزینه) تقویم شراب خود را در ماه سپتامبر رونمایی کرد و قبلاً فروخته شده است. ریچارد گالانتی ، مدیر ارشد مالی Costco ، گفت: خرده فروش امسال آنها را دوباره ذخیره نمی کند.
تقویم ظهور شراب Sam's Club 2020 با قیمت 37.98 دلار شامل شراب Cabernet Sauvignon ، Chardonnay و Zinfandel است.

گالانتی گفت که او تعجب نمی کند که خریداران Costco به محض این که تقویم ها را راه انداختند ، تقویم ها را جمع کردند. وی گفت: “به طور كلی ، افراد در خانه اقامت داشته اند و بنابراین قدرت را در دسته هایی مانند غذا و نوشیدنی ، آشپزخانه و مبلمان مشاهده كرده ایم.”

Aldi در اولین تقویم Advent خود با مضمون شراب که در ابتدا در سال 2018 فروخته شد ، موفق به کسب یک پیروزی خانگی شد. سر و صدا در اطراف آن آن را به یک مورد جدید تبدیل کرد که پیشنهاد آن برای چند صد دلار بود eBay (ای بی).

Joan Kavanaugh ، نایب رئیس خرید ملی با Aldi US ، که بیش از 2،000 فروشگاه در 36 ایالت دارد و طرفداران پرستش مانند فرقه هایی که خود را “عصبانی آلدی” می نامند ، گفت: تقویم ها از محبوب ترین موارد آلدی هستند. خرده فروش 500٪ تقویم شراب Advent در سال 2019 نسبت به سال 2018 فروخته است.

کاواناو با پیش بینی عجله برای پیشنهادات سال 2020 گفت که فروشگاه های Aldi سیستم بلیط همراه با پروتکل های ایمنی “از جمله فاصله اجتماعی ، راهروهای یک طرفه و الزامات ماسک” را اجرا می کنند.

این شرکت می گوید تقویم ها تاکنون به سرعت فروخته شده اند.