چرا احتمال دارد اعداد ویروس کرونا همچنان بدتر شوند

خبرهای روز جهان

این میزان در مقایسه با 67٪ که در نظرسنجی گالوپ در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل انجام شد ، به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

چه فایده ای دارد: شیوع ویروس کرونا در ماه گذشته به دلیل انتخابات در تغییر اخبار گم شد. اما فقط به این دلیل که رسانه ها همه گیری را در همان سطح پوشش نمی دهند ، به این معنی نیست که از بین رفته است.

در حقیقت ، ما در حال بررسی برخی از بدترین تعداد ویروس کرونا در مدت زمان طولانی هستیم و بر خلاف اوایل سال جاری ، کاملاً مشخص نیست که اراده عمومی برای انجام آنچه برای کاهش سرعت عفونت لازم است وجود دارد.

نگاهی گذرا به اعداد داستان را روایت می کند. در حال حاضر ، ویروس تقریباً در هر ایالت در جریان است. از زمان نگارش این مقاله ، تجزیه و تحلیل CNN از داده های دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد که تعداد موارد ویروس کرونا در هر ایالت در مقایسه با هفته گذشته افزایش یافته است ، به جز جورجیا. بررسی داده ها از سوی نیویورک تایمز نشان می دهد که در بیش از 90 درصد ایالت ها ، طی روز گذشته به طور متوسط ​​حداقل 15 مورد جدید در هر روز در هر 100000 نفر بوده است.
به طرز حیرت انگیزی ، تعداد ویروس های کرونا ویروس کرونا در هر روز بیشتر از هر نقطه از بیماری همه گیر است.
حتی در ایالت هایی که به عنوان داستان های موفقیت نامیده می شدند ، عقبگرد داشته اند. ایالت نیویورک را انتخاب کنید که یکی از گسترده ترین برنامه های آزمایش را در این کشور دارد. در اول سپتامبر ، 0.8٪ از آزمون ها در روزانه ، 7 روز متوسط ​​و 14 روز مثبت بازگشتند. در این هفته ، حداقل یک روز میانگین روزانه به بالای 3٪ رسیده است ، در حالی که میانگین 7 روزه و 14 روزه بیش از 2٪ است. این افزایش چشمگیری است.

این میزان مثبت افزایش حتی در حالی که تعداد آزمایش ها در مقایسه با دو ماه قبل افزایش یافته است ، وجود دارد که در صورت ثابت بودن تعداد موارد ، باید میزان مثبت شدن را کاهش دهد.

در واقع ، فقط موارد و آزمایشات نیست که در سطح ملی انجام می شود. به گفته تایمز ، تعداد مرگ و میرها و بستری ها در بیمارستان بیش از 33 درصد است.

به عبارت ملایم ، ما در دنیایی از مشکلات قرار داریم.

با این حال به نظر نمی رسد که مردم آمریکا یا رای دهندگان در همان آرزوی ما در ماه آوریل برای انجام کارهایی که می توان برای جلوگیری از ویروس انجام داد ، در همان نقطه ای هستند.

فقط این نیست که کمتر از اکثریت آمریکایی ها مایل نیستند بگویند “به احتمال زیاد” در محل خود پناه می گیرند. این است که آنها در حال حاضر منزوی نیستند. اکثریت واضح (62٪) گفتند که در نظرسنجی اواخر ماه اکتبر گالوپ فقط بخشی از آنها منزوی هستند یا اصلاً جدا نیستند. این درصد در آوریل نیمی از آن بود (30٪).

در نظرسنجی Axios / Ipsos که در اواخر ماه اکتبر انجام شد ، 53٪ اعتراف کردند که همیشه هنگام رفتن به خارج از خانه خود فاصله حداقل 6 فوت را از افراد دیگر حفظ نمی کنند. این یکی از بالاترین تعداد موارد همه گیر بود. در ماه آوریل ، درصد افرادی که می گفتند حداقل 6 فوت فاصله ندارند ، هرگز از 34٪ بالاتر نرفتند.

و در حالی که 46٪ از آمریکایی ها گفتند که هنوز شروع به ساختن برنامه های تعطیلات نکرده اند ، کسانی که کاملاً مساوی بین برنامه ریزی برای جشن گرفتن در میان خانواده نزدیک خود و افرادی که با آنها زندگی می کنند (30٪) و با افراد خارج از این گروه انتخابی تقسیم شده اند (24 ٪)

به عبارت دیگر ، به نظر می رسد یک فرصت واقعی وجود دارد که تعطیلات بتواند به فرصتی برای ویروس کرونا تبدیل شود زیرا افراد در نزدیکی با افرادی که زندگی نمی کنند دور هم جمع می شوند. (مقامات بهداشت عمومی می گویند که این اجتماعات کوچکتر نحوه انتقال زیاد است.)

شاید نگران کننده ترین مسئله این باشد که این تعداد نظرسنجی در برابر پس زمینه آمریکایی ها ظاهر می شود که به نظر می رسد کشور در مسیر نادرستی با نحوه مدیریت ویروس قرار دارد.

اکثر (61٪) به گالوپ گفتند که وضعیت ویروس کرونا در حال بدتر شدن است. فقط 23٪ فکر می کنند که بهتر می شود ، که یکی از پایین ترین درصد موارد همه گیر تاکنون است.

علی رغم اینکه آمریکایی ها می دانند ما در مسیر اشتباهی قرار داریم ، هنوز نوع تغییر عادت را ایجاد نکرده است که ممکن است برای مقابله با آخرین موج موارد ضروری باشد.

تا زمانی که آمریکایی ها سرعت خود را تغییر ندهند ، ممکن است اوضاع در مورد ویروس بسیار بدتر شود.