پول تاریک: تجزیه و تحلیل جدید نشان می دهد که آن به تقویت جو بایدن کمک کرده است

خبرهای روز جهان

بیش از 320 میلیون دلار به اصطلاح “پول تاریک” به تقویت دموکرات ها در کاخ سفید و رقابت های کنگره کمک کرد – تجزیه و تحلیل جدید نشان می دهد بیش از دو برابر دلار ناشناس که به جمهوری خواهان در انتخابات فدرال امسال کمک کرد.

تجزیه و تحلیل این مرکز پول تاریک را به عنوان کمک های مالی و هزینه های غیرانتفاعی تعریف می کند که منابع پول را فاش نمی کند. این همچنین شامل پولهایی است که از شرکتهای با مسئولیت محدود که به عنوان شرکتهای پوسته فعالیت می کنند به سیاست می ریزد.

گرایش به سوی دموکرات ها یک عقب گرد جدی از دوره های قبلی انتخابات ریاست جمهوری است که در آن پول تیره جمهوری خواهان را به شدت افزایش می داد.

این ارقام جدید به عنوان نامزدها ، احزاب سیاسی و گروه های خارجی ، از جمله کسانی که از طریق سازمان های غیرانتفاعی بودجه اهدا کنندگان خود را مخفی می کنند ، ارائه می شود – موج جدیدی از هزینه ها را در جورجیا به راه انداخته تا بر دو دور دوم سنای آمریکا تأثیر بگذارد که تعیین می کند کدام حزب اتاق را کنترل می کند. بر اساس شمارش سی ان ان از داده های تبلیغاتی جمع آوری شده توسط گروه تجزیه و تحلیل رسانه کمپین کانتار ، بیش از 287 میلیون دلار قبلاً از طریق خرید آگهی های تلویزیونی در ایالت از چهارشنبه رزرو شده است.

یک رمز و راز پول تاریک در فلوریدا معطوف به مبارزات یک نامزد اسپویلر است که به نظر می رسد با 32 رأی به پیروزی یک جمهوری خواه کمک می کند

حتی در حالی که دیوانگی هزینه ها ادامه دارد ، ناظران امور مالی مبارزات انتخاباتی از رئیس جمهور منتخب جو بایدن و نمایندگان مجلس در کاپیتول هیل خواستار برداشتن اقدامات قاطعانه برای جلوگیری از هزینه های ناشناس در انتخابات هستند.

فرد ورتهایمر ، مدیر گروه ناظر دموکراسی 21 و عضو ائتلافی بیش از 170 گروه است ، گفت: “این یک سیستم پوسیده است ، اما تا زمانی که وجود داشته باشد ، هر دو طرف قصد استفاده از آن را دارند”. برای مقابله با موضوعات مختلف از حقوق رای گیری تا شفافیت بیشتر در امور مالی کمپین.

“آزمون برای ما این است: شما در مورد سیستم آماده انجام چه کاری هستید؟” ورتهایمر گفت.

دستیاران بایدن از اظهار نظر درمورد سابقه خودداری کردند اما به تصمیم وی برای اجازه دادن به خبرنگاران برای گوش دادن به رویدادهای جمع آوری کمکهای مالی کمپین خود به عنوان یکی از نشانه های پایبندی وی به شفافیت اشاره کردند.

آنها همچنین متذکر می شوند که معاون رئیس جمهور سابق ، مدافع قدیمی تأمین بودجه عمومی برای نامزدهای فدرال ، تغییرات گسترده ای را برای پرداختن به نقش پول در سیاست پیشنهاد داده است. این پیشنهادها شامل تصویب قانونی است که مانع از آن می شود سودهای غیر انتفاعی پول های تیره را در انتخابات بپردازد و بودجه عمومی منطبقی را برای نامزدهایی که به دنبال کمک های کم دلار هستند ، تشویق می کند تا بیشتر به مردم بدهد.

نتیجه مسابقات سنا در جورجیا می تواند تعیین کند که آیا هر یک از این پیشنهادها در کنگره پیشرفت می کند یا خیر

بازیکنان بزرگ

در این تجزیه و تحلیل کمک های مالی تاریک به PAC های فوق العاده ، همراه با هر پولی که سازمان های غیر انتفاعی مستقیماً صرف هزینه های به اصطلاح مستقل می کردند که خواستار انتخاب یا شکست نامزدهای خاص است ، مورد بررسی قرار گرفت.

تجزیه و تحلیل نشان می دهد ، یک ملت ، یک سازمان غیرانتفاعی بودجه ای ناشناس و مرتبط با عملیات سیاسی رهبر اکثریت سنا ، میچ مک کانل ، آر کنتاکی ، بزرگترین اهدا کننده گمنام در مسابقات فدرال تاکنون است. این مبلغ تقریباً 63 میلیون دلار به صندوق رهبری فوق العاده PAC Senate همسویی خود ارسال کرد.

پول ناشناس One Nation 20٪ از کل صندوق رهبری سنا را تشکیل می داد.

تاکنون ، صندوق رهبری سنا بیش از 246 میلیون دلار در مسابقات سنا در این چرخه هزینه کرده است تا به مک کانل و جمهوری خواهان کمک کند تا قدرت خود را در سنا حفظ کنند. داده های کانتار نشان می دهد که از روز چهارشنبه بیش از 43 میلیون دلار برای تبلیغات در دور دوم سنای جورجیا شخم زده بود.

این صندوق و سایر بازوهای سیاسی آن اخیراً اعلام كردند كه قصد دارند حدود 70 میلیون دلار برای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی برای كنترل رقابت های جورجیا هزینه كنند.

تجزیه و تحلیل نشان می دهد که سه گروه لیبرال ، به رهبری یک سازمان کمتر شناخته شده به نام Sixteen Thirty Fund ، یک سوم کمک های مالی تاریک را که به نفع دموکرات ها بوده ، تشکیل می دهند.

سرشماری این مرکز 52 میلیون دلار از صندوق شانزده سی به سایر گروه های فعال در انتخابات 2020 نشان می دهد.

در سال های اخیر ، صندوق شانزده سی به عنوان قطب گروه های چپ ظاهر شده و خدمات اداری ، حقوقی و حسابداری را برای پروژه های لیبرال ارائه می دهد. گروه هایی که به عنوان بازوی صندوق فعالیت می کنند شامل Demand Justice است که با نامزدهای قضایی رئیس جمهور دونالد ترامپ مخالفت کرده است.

این کمک همچنین به اهداکنندگان دموکرات برای ارسال پول به سایر گروه های پول تاریک که در چرخه انتخابات سال 2020 برای هدف قرار دادن سناتورهای آسیب پذیر جمهوری خواه ، پدید آمده بودند ، کمک کرد. به عنوان مثال ، نزدیک به 4 میلیون دلار به یک سازمان غیرانتفاعی ، Maine Momentum ، که با تبلیغات حمله زودهنگام ، سوزان کالینز ، سناتور جمهوری خواه را لرزاند ، پرداخت. در پایان ، کالینز بر رقیب دموکرات خود سارا گیدئون غلبه کرد.

صندوق همچنین 300000 دلار به پروژه لینكلن ، یك PAC فوق العاده كه توسط كارگزاران GOP سابق اداره می شد و تبلیغات ضد ترامپ توری تولید می كرد ، هدایت كرد.

در مجموع ، صندوق شانزده سی بر اساس آخرین اظهارنامه مالیاتی خود ، که اولین بار توسط Politico گزارش شد ، بیش از 137 میلیون دلار از اهدا کنندگان ناشناس در سال 2019 دریافت کرد. این مبلغ شامل 33 میلیون دلار کمک مالی از یک اهدا کننده ناشناس است.

قوانین فدرال به سازمانهای غیرانتفاعی نیاز دارد تا میزان هدیه دریافتی را به صورت عمومی بیان کنند ، اما لازم نیست اسامی یا اطلاعات مشخصی درباره آن اهدا کنندگان ارائه دهند.

امی کورتز ، مدیر اجرایی صندوق ، در طی دو سال گذشته ، بسیاری از اهدا کنندگان “احساس اجبار کردند که برای حمایت از دموکراسی ما و پیشبرد اهداف مترقی ، از جمله برخی دیگر که قبلاً از جمهوری خواهان حمایت می کردند یا به سیاست مشغول نبودند ، بدهند.” بیانیه.

وی افزود: “با توجه به ماهیت تفرقه افکنانه سیاست امروز ، برخی از این اهدا کنندگان ترجیح دادند ناشناس بمانند.”

کورتز گفت که این گروه می خواهد قوانین مالی فعلی مبارزات انتخاباتی را بازنگری کند اما طبق قوانینی که اکنون اعمال می شود عمل خواهد کرد.

مقامات دارای اولویت های USA Action ، اصلی ترین ابر PAC که از مبارزات انتخاباتی بایدن حمایت می کند ، این موضوع را تکرار می کنند. PAC فوق العاده از طریق بازوی غیرانتفاعی خود ، Priorities USA به مشارکت های ناشناس متکی بود. این تجزیه و تحلیل نشان می دهد که این دلارها از هر 5 دلار که PAC فوق العاده تا اواسط ماه اکتبر جمع آوری کرده بود ، کمی بیش از 1 دلار بود.

“گای سسیل” رئیس اولویت ها گفت: “ما قرار نیست در برابر دونالد ترامپ و محافظه كاران راست گرایانه خلع سلاح یك جانبه داشته باشیم” PAC خود را خارج از تجارت. “

موانع سنا

اقدامی که توسط دموکراتها در کپیتول هیل انجام شد ، تغییرات گسترده ای در انتخابات ایجاد می کند ، از جمله این که گروه های غیر انتفاعی پول تیره که درگیر سیاست هستند ، مجبور به افشای اهدا کنندگان بزرگتر خود هستند. همچنین به نامزدهای فدرال به اندازه یک مسابقه 6 به 1 وجوه عمومی برای کمک های مالی کم کمک می کند.

مجلس نمایندگان به رهبری دموکرات ها سال گذشته طرح آنها را تصویب کردند ، لایحه ای به نام HR 1. اما در سنا تحت کنترل جمهوریخواهان هیچ جاذبه ای پیدا نکرد. مک کانل بی اعتنایی خود را نسبت به تلاش های دموکرات ها برای بازنگری در سیستم مالی کارزار پنهان نکرده است.

جمهوریخواه کنتاکی HR 1 را “یک قدرت بزرگ و گران قیمت حزبی” خوانده است. و او با قاطعیت مخالف هرگونه تلاش برای خنثی کردن اهداکنندگان به سازمانهای غیرانتفاعی پول تیره بوده و هشدار داده است که “فعالان چپ خشمگین” آماده اند “هر کسی را که در گفتگوهای ملی مشارکت می کند با نظرات سیاسی مخالف خود آزار و اذیت و آزار دهند.”

دور دوم انتخابات در جورجیا در 5 ژانویه تعیین می کند که آیا مک کانل قدرت خود را در سنا حفظ کرده است یا خیر و احتمالاً سرنوشت قوانین مالیه مبارزات انتخاباتی است. جمهوری خواهان در حال حاضر 53 کرسی دارند اما یک کرسی را در آریزونا و یک کولورادو را از دست داده و یک کرسی را در آلاباما از آن خود کردند.

اگر رافائل وارنوک و جون اوسوف از حزب دموکرات ، سن جمهوری خواهان ، کلی لوفلر و دیوید پردو را در جورجیا سرنگون کنند ، کمال هریس ، معاون منتخب رئیس جمهور ، آرا tie تساوی را در سنا شکست خواهد داد.

مهم نیست که نتیجه جورجیا چه باشد ، برخی از فعالان امیدوارند که بایدن پیش قدم تغییرات باشد – با توجه به سابقه طولانی وی در حمایت از بودجه عمومی انتخابات در سنا. (بایدن برای اولین بار در دهه 1970 با حمایت قانونی در زمینه تأمین بودجه عمومی برای نامزدهای کنگره همکاری کرد).

لیزا گیلبرت ، از گروه ناظران چپ گرایانه شهروند ، گفت که بایدن به عنوان رئیس جمهور می تواند به تنهایی اقدامی انجام دهد ، مانند اینكه شركت های دارای قرارداد فدرال را ملزم به افشای هزینه های سیاسی خود كنند. وی درباره بایدن گفت: “ما انتظارات زیادی داریم که معتقدیم او برآورده خواهد کرد.”

مردیت مک گهی ، مدیر اجرایی شماره یک و با دموکرات ها و جمهوری خواهان در زمینه شفافیت مالی در کارزار انتخاباتی همکاری می کند ، از بایدن به دلیل حمایت اولیه سنا از بودجه عمومی انتخابات استفاده می کند. اما او می گوید: “چگونگی برخورد این دولت با پول تاریک بسیار س isال است.”

او متوجه روندی در کپیتول هیل شده است: با این وجود دموکرات ها در استفاده از پول ناشناس مهارت بیشتری کسب می کنند ، سناتورهای جمهوری خواه بیشتر در این باره نگران می شوند.

مک گهی گفت: “اگرچه ممکن است میچ مک کانل همچنان به فراخوانی این موضوعات ادامه دهد ، اما در سطح فردی ، در سطح اعضا ، آنها طرفداران زیادی برای پول تاریک نیستند.” “جمهوریخواهان انگیزه های جدیدی دارند که می خواهند پول تاریک را حل کنند زیرا این فقط به سود آنها نیست.”

دیوید رایت و کارمندان مرکز سیاست های پاسخگو کارل اورس-هیل استروم ، آنا ماسوگلیا و اندرو مایرسون در این گزارش همکاری کردند.