پلیس شهرستان سافولک مهمانی 500 نفره فوق العاده پخش کننده فوق العاده را در خانه ای شبیه قلعه منحل کرد – CBS New York

خبرهای روز جهان

بروخاون ، نیویورک (CBS نیویورک) – لانگ آیلند سایت های آزمایش COVID-19 بیشتری را به عنوان یک سلاح مهم برای کاهش سرعت افزایش می دهد.

جنیفر مک لوگان ، خبرنگار CBS2 ، روز چهارشنبه گزارش داد ، این در حالی است که پلیس یک حزب بالقوه فوق العاده پخش کننده دیگر را شامل صدها نفر از جوانان کرده است.

بیشتر: مسئولان لانگ آیلند می گویند که مدارس در گسترش موج دوم گسترش COVID-19 سهیم نیستند

به تازگی 500 نفر به یک ملک پراکنده در بروخاون دعوت شده اند. پس از نیمه شب دوشنبه پلیس تماس گرفت در حالی که تماس 911 همسایگان نگران از بین رفته است ، از جمله از طرف صاحب ملک ، که خانه قلعه مانند خود را اجاره کرده بود.

استوارت کامرون ، رئیس پلیس شهرستان سوفولک ، گفت: “ما توانستیم این مهمانی را در حالی كه بسیاری از افراد هنوز در اتومبیل خود بودند برهم بزنیم ، بنابراین ما فرصت آنها را برای نشان دادن خود در برابر یکدیگر كاهش دادیم ، و از یك رویداد واقعی فوق العاده پخش كننده جلوگیری كردیم.” گفت

استیو بلون ، مدیر اجرایی شهرستان Suffolk ، گفت: “ما به مردم اجازه نخواهیم داد كه قوانین بهداشت عمومی COVID-19 را اجاره كنند.”

پاندمی ویروس کرونا

پلیس گفت: اجاره کننده Airbnb اهل نیوجرسی است و پس از شناسایی فرد به دلیل نقض قوانین بهداشت عمومی تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت و تا 15000 دلار جریمه مدنی برای وی در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که مقامات بهداشتی Suffolk نشان داده اند که تقریباً 50٪ از کسانی که آزمایش مثبت دارند از همکاری با تیم های ردیابی COVID-19 ، قطع تلفن یا پاسخ ندادن به تلفن امتناع می ورزند.

یک نفر گفت: “به طور کلی ، عدم همکاری بسیار غیرمسئولانه است.”

دیگری گفت: “آنها از از دست دادن شغل خود می ترسند.”

“به خصوص با اطلاعات شخصی من؟ اوه نه ، در این روزها نیست ، “دیگری گفت.

“من می فهمم چرا ، اما بسیار خودخواهانه است. شما باید زندگی را نجات دهید ، “دیگری اضافه کرد.

“این سرزنش یا شرمساری نیست. این مسئله در مورد پایین نگه داشتن تعداد و گسترش ما تا حد ممکن است. “، مدیر اجرایی شهرستان ناسائو ، لورا کوران گفت.

بیشتر از CBS نیویورک

وقتی دکتر لارنس آیزنشتاین ، کمیسر بهداشت و درمان شهرستان ناسائو از وی سوال کرد که آیا ردیاب های تماس بیش از حد احساس فشار نمی کنند ، گفت: ”ما از 30 یا 40 مورد در روز عبور می کردیم و اکنون به 400 یا 500 مورد در روز رسیده ایم ، بنابراین حجم کار مطمئناً افزایش یافت.”

همراه با بحران اعتماد به دلیل اطلاعات نادرست و ترس از حریم خصوصی ، با ادامه شیوع ویروس.

تعداد موارد مثبت سافولک بیش از 5٪ است ، در حالی که موارد ناسائو کمی بیش از 4٪ است. هر دو شهرستان دارای خوشه های خرد با درصد بالاتر هستند.