پلیس آکرون در سوگ مرگ ناگهانی افسر محبوب عزادار است

خبرهای روز جهان

AKRON ، اوهایو – كنی جونز ، افسر گشتی آكرون با تقریباً شش فوت و پنج اینچ ، در میان جمعیت برجسته شد ، اما آنچه كه افسران همكار وی واقعاً در طول سال ها مشاهده كردند ، لطف مداوم «غول ملایم» به همه بود.

کاپیتان کریس بیتزل که در سال 1994 با جونز به این نیرو پیوست ، گفت: “کنی به معنای واقعی کلمه مهربانترین فردی بود که من شناخته ام.” این از ایمان او به خدا ناشی می شود. این فقط از خیر عمومی او بود.

روز دوشنبه ، افسران برای بزرگداشت افسر عزیزی که آخر هفته ناگهان درگذشت ، نوارهای عزاداری سیاه بر سر نشان های خود داشتند.

افسر کالوین بارکر گفت: “اگر شما هر موضوعی را به کنی ارائه می دادید ، او همیشه برای شما دعا می کرد. او وقتی در خیابان چیزهای دیگری را گذراند برای مردم در خیابان دعا می کرد. او استخوان متوسطی در بدن خود نداشت.”

افسر کلی پیترز گفت: “او در سطح دیگری بود ، من می گویم ، سپس بسیاری از مردم با مهربانی خود.”

جونز که 25 سال در بخش گشت کار می کرد عصر جمعه گذشته شیفت خود را تمام کرد و به گفته همکارانش خوب به نظر می رسید.

اما عصر همان روز ، او از درد گلو شکایت داشت. همسرش وی را به بیمارستان شهر سوما آکرون رساند و در آنجا وخیم تر شد. وی روز شنبه درگذشت. رهبران APD مطمئن نیستند که چه چیزی باعث مرگ وی شده است.

بیتزل گفت: “من نمی دانم چه اتفاقی افتاد. او وقتی به بیمارستان رفت زنده بود و وقتی در بیمارستان بود دچار نوعی واقعه شد.”

همسر اول افسر در سال 2016 بر اثر سرطان درگذشت. او فقط شش هفته پیش ازدواج کرد. جونز از ازدواج اول خود سه فرزند نوجوان را پشت سر می گذارد.

بیتزل گفت: “ما بسیار ناامیدانه نسبت به فرزندان او احساس می کنیم.” “خیلی سخت است ، خصوصاً اینکه این یک درس باشد؟ از دست دادن هر دو پدر و مادر اینطور است؟”

چندین افسر تأکید کردند که جونز در بیشتر دوران حرفه ای خود واگن 89 را رانندگی می کرد و در این مدت با اعضای جامعه ارتباط برقرار می کرد. در واقع ، بسیاری احساس می کردند که پلیس نرم و صمیمی مانند یک سفیر برای شهر است.

افسر دیو گوپتا گفت: “او فقط آن شخصیت آرام را داشت ، لبخندی که مردم را خلع سلاح می کرد و توانایی پایین آوردن اوضاع را به یک سطح آرام داشت.”

طبق گفته ستوان مایکل میلر ، جونز اولین افسر پلیس وظیفه فعال آکرون بود که از زمان جاستین واینبرنر در نوامبر سال 2016 درگذشت. او هنگام تلاش برای محافظت از مشتریان در داخل یک میله آکرون ، هنگامی که هدف شلیک قرار گرفت و کشته شد ، از وظیفه خارج شد.

بیتزل گفت که خانواده پلیس آکرون آماده کمک به خانواده جونز در این دوران بسیار دشوار هستند. وی همچنین تأکید کرد که میراث مهربانی افسر باید زنده بماند.

“اگر درسی وجود دارد که همه ما باید از زندگی او یاد بگیریم ، این است که همه ما باید بیشتر شبیه کنی باشیم.”