پدران سنت جو ، دانش آموزان میزهایی برای کمک به خانواده های فیلادلفیا با درآمد کم در طول یادگیری مجازی درست می کنند – CBS Philly

خبرهای روز جهان

فیلادلفیا (CBS) – گروهی از پدران و پسران از مدرسه مقدماتی سنت جوزف در فیلادلفیا در حال ایجاد حسن نیت برای دانشجویان شهرستانی هستند. “باشگاه پدر” St. Joe’s Prep در حال اره کشی ، چکش کاری و جمع آوری میزهای دست ساز برای کودکان خانواده های کم درآمد برای کمک به آموزش مجازی است.

هدف این است که دانش آموزان فیلادلفیا را در این زمان از مدرسه دور از مدرسه با اختصاص یک فضای اختصاصی در خانه برای یادگیری تشویق کنیم.

اریک وودز ، وزیر دستیار پردیس خدمات ایگناتیان در St. Joe Prep ، گفت: “این برای مردان جوان ما بسیار مهم است که ببینند چگونه یک کار ساده در ساخت و تحویل میز به یک جوان می تواند تفاوت ایجاد کند.”

فینیاس هوگان ، دانشجوی ارشد St. Joe’s Prep ، گفت: “من احساس می کنم این یک روش عالی برای گذران وقت ما است ، به خصوص در همه گیری که ممکن است مردم منابع لازم برای مدرسه آنلاین را نداشته باشند.”

میزها شنبه آینده در بین دانشجویان فیلادلفیا شمالی توزیع می شود.

در همین حال ، در پنسیلوانیا ، قوانین جدید حکم می کند که مدارس مبتلا به ویروس کرونا می توانند با اطلاع کوتاه مجبور به تعطیلی شوند.

طبق قوانین جدید ، مدارس دولتی مجبورند که به محض ثبت تعداد مشخصی از موارد ویروس کرونا ، به آموزش مجازی مراجعه کنند. برای ساختمانی که کمتر از 500 دانشجو دارد ، پنج یا بیشتر موارد COVID در طی 14 روز توصیه می شود که به مدت دو هفته بسته شود. معیارها بسته به اندازه مدرسه متفاوت هستند.

جیم کریسفیلد ، سرپرست منطقه مدرسه ویساهیکون گفت: “اگرچه یکی از مشکلات این قانون جدید این است که در مورد کارکنان یا والدین بسیار کم توجه می شود.” “بیایید بگوییم سه شنبه مشخص شده سه مورد داریم و این باعث می شود که ما برای آن مدرسه بیش از حد شمارش کنیم ، روز بعد باید تعطیل شویم.”

اطلاعات بیشتر در CBSPHILLY.COM

بروزرسانی بسته محرک: آیا سیاستمداران سرانجام آماده انجام معامله هستند؟

زوج پنسیلوانیا به اتهام آزار شدید 8 فرزندشان متهم شدند

سخنگوی شهر می گوید ، 16 تجارت فیلادلفیا به دلیل نقض محدودیت های COVID-19 دستور بسته شدن را دارند.