وفل هاوس با شرکت Oconee Brewing Company در جورجیا همکاری می کنند و یک آبجو با بوی بیکن تولید می کنند

خبرهای روز جهان

وفل هاوس ، رستوران های زنجیره ای نمادین ، ​​با شرکت آبجوسازی Oconee Brewing مستقر در جورجیا همکاری کرده و اولین آبجو با نام وفل هاوس با نام Bacon & Kegs را ارائه می دهد.

لزلی تیلری ، مدیر رسانه ای Oconee ، گفت که این همکاری اولین بار پس از آن صورت گرفت که وی در ژانویه به خانه وفل رفت تا علاقه خود را برای همکاری در مورد یک آبجو اندازه گیری کند.

تیلری در ایمیلی به CNN گفت: “ما می دانستیم که وفل هاوس در سال 2018 اجازه آبجو در کیوسک استادیوم خود را دادند ، انگشتان انگشتان خود را فرو برده (یا قهوه ای های خود را فرو برده ، همانطور که دوست دارم در این شرایط بگویم!)” “من فکر کردم (امیدوارم) که آنها ممکن است به همکاری در صنعت آبجو علاقه مند شوند ، بنابراین من یک آدرس ایمیل برای شخصی در دفتر مرکزی شرکت یافتم و ایده را ارائه دادم. او لطف داشت و پاسخ داد با تمایل به بحث بیشتر در مورد ایده!”

تیلری گفت ، چند ماه پیش ، گروهی از مدیران وفل هاوس برای آزمایش طعم به کارخانه آبجوسازی دعوت شدند.

“شراب قرمز یکی از سبکهای مختلف بود که استاد تولید ما ، تیلور لام ، آنها را به عنوان نمونه ارائه داد. عصاره بیکن اضافه شد و بیکن و کگز متولد شد!

خانه وفل فقط در مدت چهار ساعت از مخلوط وافل خود به صورت آنلاین فروخته شد

استاد تهیه کننده Oconee ، تیلور لام ، تعدادی آبجو در دست داشت تا نمونه ای از آن را تهیه کند ، از جمله یک گلدان قرمز.

تیلری گفت ، لام پس از بحث در مورد طعم هایی که مترادف با وفل هاوس بود ، عصاره بیکن را به دم اضافه کرد – “و بیکن و کگز متولد شد.”

این آبجو از 18 دسامبر در شش بسته بسته بندی شده و آب آشامیدنی در آبجوسازی در دسترس خواهد بود که شامل آب پر از آبجو است.

تیلری گفت ، Brock Creative Company ، یک آژانس خلاقیت مستقر در گرینزبورو ، جورجیا ، این برچسب را ایجاد کرده است که از شکل ظاهری خانه وفل استفاده می کند.

شرکت تولید آب میوه Oconee برای اولین بار در ماه مه سال 2017 افتتاح شد و کارخانه آبجوسازی در یک انبار آسیاب پنبه بازسازی شده در گرینزبورو ، جورجیا قرار دارد.

وب سایت ویفل هاوس برای اولین بار در سال 1955 در Avondale Estates ، جورجیا افتتاح کرد و اکنون نزدیک به 1900 مکان در 25 ایالت دارد.