واکسن Covid-19 برای صنعت مسافرت به چه معناست

خبرهای روز جهان

(CNN) – این خبر خوب بود که دنیا را امیدوار کرد.

در تاریخ 9 نوامبر اعلام شد که یکی از کاندیداهای واکسن Covid-19 ، ساخته شده توسط Pfizer و BioNTech ، بیش از 90٪ در جلوگیری از ابتلا داوطلبان به ویروس موثر است.

صنعت مسافرتی محاصره شده بلافاصله با افزایش قیمت سهام شرکت های هواپیمایی و کروز ، افزایش یافته و اپراتورهای تور با افزایش در جستجوها و رزروها برای سال 2021 مواجه شدند. سرانجام ، به نظر می رسد تعطیلات ممکن است در آینده ما باشد.

اما آیا سفر پس از واکسن به شرایط گذشته برمی گردد یا تعطیلات شما غیرقابل برگشت تغییر کرده است؟

دکتر فلیسیتی نیکلسون ، متخصص سفر در کلینیک سفر Trailfinders در انگلیس ، می گوید برای مبتدیان ، مدتی طول می کشد تا پاسخ آن را بدانیم.

او می گوید: “من فکر می کنم که فقط یک مسئله زمان است که همه چیز به نوعی از حالت عادی برگردد ، اما مدت زمان زیادی طول می کشد.”

“در حال حاضر ، سفر بسیار پایین تر از میزان نوک واکسیناسیون است.” وی می گوید كه كشورها ابتدا به دنبال واكیناسیون آسیب پذیرها ، سپس كاركنان بهداشت و كارگران كلیدی هستند ، قبل از اینكه به نفع عموم مردم بیایند. این به ذکر موارد عملی در مورد حمل و نقل و ذخیره سازی واکسن Pfizer نیست ، به این معنی که اگر این کسی باشد که برنده مسابقه می شود ، توزیع آن حتی بیشتر طول می کشد.
توزیع لجستیک واکسن Pfizer coronavirus Covid-19 Stewart pkg intn hnk vpx_00001325

واکسن فایزر بیش از 90٪ موفقیت دارد.

فایزر

او می گوید: “ما باید مورد تشویق قرار بگیریم اما می فهمیم که بعید است به همان سرعت که دولتها پیشنهاد می دهند باشد.”

“اگر آنها بتوانند راهی برای حمل و نقل صحیح آن پیدا کنند (باید در منفی 70 درجه سانتیگراد یا منفی 94 درجه فارنهایت ذخیره شود) ، اوایل سال آینده پیش از شروع کار است. کشورهایی که اقتصادشان مبتنی بر جهانگردی باشد ، از بازگشت مردم و جابجایی آنها ناامید است ، اما بیشتر مردم (در صنعت مسافرت) امیدوار نیستند كه تا پاییز 2021 اوضاع واقعاً رو به افزایش باشد. “

و تصور نکنید که به محض شروع برنامه واکسیناسیون ، می توانید روی هواپیمای بعدی بپرید ، خواه آن را نداشته باشید. نیکلسون معتقد است که اثبات واکسیناسیون ممکن است برای مقصد توصیه ای یا حتی اجباری باشد.

یک گواهینامه بین المللی واکسیناسیون یا پیشگیری (ICVP) – که مسافران باید برای ورود به کشورهای خاص واکسیناسیون تب زرد یا خروج از کشورهایی که خطر فلج اطفال دارند ، همراه داشته باشند – می تواند مورد بعدی در سفر شما باشد.

وی می گوید: “من فکر می کنم ما یک گواهینامه رسمی ، بصورت آنلاین یا کاغذی خواهیم داشت که نشان می دهد شما در یک کلینیک معتبر و معتبر واکسینه شده اید ، همانطور که ما برای تب زرد این کار را انجام می دهیم.”

“این مقصدی خواهد بود که آن را طلب می کند – و این می تواند همه باشد.

وی افزود: “بیشتر كشورهایی كه جمعیت آسیب پذیر یا مسن تری دارند مطمئناً خواستار اثبات خواهند شد زیرا ما می دانیم بیماری تا چه اندازه ویرانگر است.”

جبران وقت از دست رفته

مردم در سفرهای زندگی پس از Covid به مکانهایی مانند پاتاگونیا سرگرم می شوند.

مردم در سفرهای زندگی پس از Covid به مکانهایی مانند پاتاگونیا سرگرم می شوند.

Bluegreenadventures.com

بنابراین ، شما ضربان قلب خود را داشته اید و گواهینامه خود را حمل می کنید – بعدی بعدی؟

به گفته اپراتورهای تور ، شما ممکن است در یک عمر سفر نباشد.

او می گوید ، و از کسانی که می توانند سال آینده به خارج از کشور بروند ، بسیاری با سرعت متوسط ​​رزرو در این هفته ، در مقایسه با زمان قبل از Covid ، در حال افزایش هستند. او می گوید: “مردم امسال تعطیلات نگرفتند ، بنابراین آنها خودشان را معالجه می كنند. آنها در حال رزرو اتاق های دسته بالاتر هستند و ما همچنین شاهد گروه های خانوادگی بیشتری هستیم.” Netflights فقط یک رزرو را برای یک گروه 19 نفره گرفته تا برای عید پاک 2021 به دبی بروند.

تام مارچانت ، بنیانگذار اپراتور تورهای لوکس Black Tomato ، با این نظر موافق است.

او می گوید: “مردم به شدت فرصت سفر را از دست داده اند و می خواهند چیزی را منتظر بمانند.” “آنها می گویند ،” آن سفر اول ، من قصد دارم آن را ویژه “.

تقاضا برای چیزهای غیر عادی به قدری زیاد است که در ماه اکتبر این شرکت مجموعه جدیدی از سفرهای یکبار در طول زندگی را به نام Journeys to Come راه اندازی کرد – چیزی از دیدن خورشید گرفتگی در پاتاگونیا گرفته تا شنا با نهنگ های نیمه شب خورشید در ایسلند. وی می گوید: “ما می خواستیم چیزی ایجاد كنیم تا مردم بگویند:” این مرا در این اوقات سخت به سر خواهد برد “.

مقصد برنده شدن

انگلیسی ها شروع به رزرو سفر به ایالات متحده در آنچه لقب گرفته است

انگلیسی ها شروع به رزرو سفرهای خود به ایالات متحده در آنچه “Biden bounce” نامیده می شود ، می کنند.

الکسی روزنفلد / گتی ایماژ

جالب است بدانید ، در آنچه وی فکر می کند “گزاف گویی بایدن” باشد ، بیوان می گوید مارک های وی از سفرهای بعدی از ماه مه به بعد ، رشد سه رقمی در سفر به ایالات متحده را برای سال آینده داشته اند. مالدیو و امارات متحده عربی دیگر مقاصد محبوب اروپاییانی هستند که می خواهند سال آینده فرار کنند – وی به ویژه دبی را به عنوان مقصدی تعیین می کند که سخت تلاش می کند گردشگران را با خیال راحت برگرداند و همچنین پیش بینی می کند کارائیب بسیار خوب عمل کند.

با این حال ، او فکر می کند استرالیا و نیوزیلند تا سه ماهه آخر سال 2021 ممنوع خواهد بود.

مارچانت می گوید که مشتریانش به سمت آسیا نگاه می کنند – اگرچه او فکر می کند که سفر معمولی کشور امیدوار به جنوب شرقی آسیا برای مدتی از کارت خارج خواهد شد ، به دلیل بوروکراسی تست و گواهینامه ها در هر مرز یا هر پرواز.

وی می گوید: “به جای اینکه به اطراف پرش کنیم ، من فکر می کنم مردم فقط به چند مکان می روند و واقعاً خود را غرق می کنند و من فکر می کنم این واقعاً مثبت است.” “تغییری در نحوه لذت بردن از مکان ها ایجاد خواهد شد – این فقط جعبه تیک نیست.”

به همین دلیل ، او فکر می کند تعطیلات متعدد آخر هفته با سفرهای طولانی مدت و دو هفته ای جایگزین شود.

سافاری لیست سطل

مهاجرت بزرگ امسال تماشایی بود.

مهاجرت بزرگ امسال تماشایی بود.

حسن نیت ارائه می دهد Daniel Rosengren

با این حال ، هنوز همه قایقرانی ساده نیست. طبق گفته Nigel Vere Nicoll ، رئیس اتحادیه سفر و جهانگردی آفریقا (ATTA) ، نهاد تجاری سفر به آفریقای جنوبی و بزرگترین مشکل سفر در سال 2021 هیچ ارتباطی با واکسن نخواهد داشت – من در دسترس بودن پرواز هستم.

این امر به ویژه در این قسمت از قاره اتفاق می افتد که فقط سه مرکز اصلی بین المللی دارد: آدیس آبابا ، نایروبی و ژوهانسبورگ. هواپیمایی آفریقای جنوبی ، مستقر در شرکت هواپیمایی دوم ، در حال حاضر پرواز نمی کند ، در حالی که هواپیمایی کنیا امیدوار است که از دولت پول نقد تزریق کند. خطوط هوایی اتیوپی ، در حال گسترش است.

وره نیکول می گوید: “از آنجا ، شما باید یک پرواز اضافی دریافت کنید و خطوط هوایی داخلی قطع شده اند.” “و خطوط هوایی پروازها را افزایش نمی دهند مگر اینکه اطمینان حاصل کنند که تجارت کافی وجود دارد. این زمان می برد اما ما باید آنها را پشتیبانی کنیم.

“واکسن یک گام بسیار بسیار هیجان انگیز است – اولین آجر در بازسازی همه چیز – اما تا اواسط سال آینده نمی توانم شاهد شیار آن باشم.” به نظر آنچه ارزش دارد ، فکر نمی کند کشورهای آفریقایی – که نسبتاً از بیماری همه گیر آسیب دیده اند – واکسن را برای مسافران اجباری می کنند.

مقاصد سافاری به ویژه با افزایش شکار غیرقانونی در پارک های ملی ، و ویرانی اقتصادی برای افرادی که در لژها کار می کنند ، با فروپاشی جهانگردی به شدت آسیب دیده اند.

ممنوعیت سفر “کاملا ناعادلانه” از جمله دولت انگلستان – که قرنطینه ای را برای مسافرینی که از هر کشور آفریقایی می آیند ، تحمیل می کند ، که در بیشتر آنها کمتر از 1000 مرگ ناشی از ویروس دیده شده است ، در مقایسه با 50،000 انگلیس. کمک نکرده اند

و با این حال ، وره نیکول می گوید که آینده می تواند برای کسانی که به دنبال تعطیلات یک عمر هستند ، روشن باشد. “مهاجرت بزرگ امسال بهتر از سالها بوده است ، و ابتکارات بزرگی در حال انجام است – مردم از این زمان استفاده کرده اند تا گردشگری را برای زمانی که ما می آییم آماده کنند.” و البته ، یک سفر سافاری عمدتا در فضای باز است.

کمی برای رسیدن به اروپا غم انگیز است

جاذبه های اروپا مانند لوور بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

جاذبه های اروپا مانند لوور بازدید کنندگان را به خود جلب می کند.

لودوویچ مارین / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

آیا مقاصدی وجود دارد که ویروس آنقدر خدشه دار کرده باشد که ما نخواهیم برای مدتی به آنجا برویم؟

علی رغم صعود جدول جدول مرگ و میرهای Covid-19 توسط ایالات متحده ، از اطلاعات جان Bevan به نظر می رسد که بازدید کنندگان مشتاق هستند که به آنجا بروند – او فکر می کند که می تواند نسبت به وعده دولت بایدن برای جلوگیری از ویروس خوش بین باشد.

اما او هشدار می دهد که اروپا که در مرکز همه گیری قرار گرفته است ، ممکن است برای مسافران کشورهایی که کنترل بهتری بر آن داشته اند ، چندان جذاب نباشد.

وی می گوید: “پاسخی که به شما گفته می شود کاری نمی توانید انجام دهید این است که بخواهید آن را انجام دهید ، بنابراین اگر یک سال به اروپا نرفته اید ، می خواهید به اروپا بروید.”

“شما هرگز این را خالی نخواهید دید ، قیمت ها را هرگز رقابتی نخواهید دید ، این تجربه را هرگز نخواهید داشت. تقاضای واقعی نهفته وجود دارد.”

او می گوید که اپراتورهای تور با توجه به اینکه سفرهای زیادی از سال 2020 تا 2021 به تعویق افتاده است و اطلاعات موتور جستجو علاقه زیادی به سفر به اروپا از سایر قاره ها را نشان می دهد ، در حال حاضر سال نسبتاً خوبی را در نظر دارند.

و با انتظار نمی رود که تا سال 2022 تعداد بهبود یابد ، این قاره از آنچه که در بسیاری از زندگی ما بوده است ، خالی تر خواهد شد.

با این حال ، او هشدار می دهد که “هیچ شتابی در بازار وجود ندارد” – هیچ کس به اروپا سفر نمی کند و به مردم الهام می گیرد تا آنها را دنبال کنند. پس از واکسن ، پروازها و مقاصد اطمینان از آماده بودن برای پروازها به شرکت های هواپیمایی بستگی دارد. وی می گوید: “شهرها نسبتاً سریع برگشت می کنند اما ممکن است این امر ساده نباشد.”

سفر بی لمس

انتظار داشته باشید که فرودگاهها سفرهای بدون لمس مانند بیومتریک را در اولویت قرار دهند.

انتظار داشته باشید که فرودگاهها سفرهای بدون لمس مانند بیومتریک را در اولویت قرار دهند.

لیسی راسل / سی ان ان

حتی با وجود یک واکسن احتمالی ، جان بیوان فکر می کند که تجربه سفر خود تغییر کرده است – به ویژه در فرودگاه ، جایی که او فکر می کند شرکت های هواپیمایی به یک تجربه عمیقاً بی روح منتقل می شوند.

در هیئت مدیره ، او فکر می کند که قانون Covid ناشی از حذف سطر به سطر ادامه خواهد داشت – و این یک چیز عالی است.

او می گوید: “من در ماه آگوست با EasyJet به یونان پرواز کردم و بی عیب و نقص بود – آنها ما را وادار کردند تا جایی که ردیف جلوتر نشسته باشیم ، نشسته باشیم و آن جنگ نبرد وحشتناک وجود نداشته باشد. بسیار آرام بود.”

و در انتهای دیگر ، وی فکر می کند محدودیت بوفه ها ، با پرسنل تهیه غذا ، “تا زمانی که مردم احساس راحتی بیشتری نکنند” باقی خواهد ماند. با حفظ فضای شخصی ما – او می گوید: “من فکر می کنم ما برای مدت طولانی بیشتر مراقب خواهیم بود.” “من نمی توانم ببینم که ما مدتی است با افرادی که نمی شناسیم آنها را بغل می کنیم یا با آنها دست می دهیم.”

انعطاف پذیری اینجاست که بماند

یک چیز خوب برای بیرون آمدن از همه گیری؟ انعطاف پذیری بسیاری از معاملات ارائه شده برای سال 2021 کاملاً انعطاف پذیر بوده و به نظر می رسد که حداقل در کوتاه مدت و میان مدت ادامه خواهد یافت.

تام مارچانت می گوید: “صنعت بازپرداخت ها (از ابتدای اپیدمی همه گیر) را با درجات مختلف اثربخشی انجام داده است ، و من فکر می کنم مصرف کننده در مورد آنچه که رزرو می کند و انتظاراتی که دارد بیشتر آگاه باشد.”

“تامین کنندگان باید توانایی ارائه انعطاف پذیری را داشته باشند و مشتری انتظار شفافیت را دارد.”

شرکت های هواپیمایی و تورهای مسافرتی انعطاف پذیر معرفی شده در سال جاری احتمالاً ادامه خواهد یافت.

شرکت های هواپیمایی و تورهای مسافرتی انعطاف پذیر معرفی شده در سال جاری احتمالاً ادامه خواهد یافت.

جاستین تالیس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

طبق سیاستی جدید ، Black Tomato در بیشتر رزروهای جدید حداکثر 30 روز قبل از عزیمت بازپرداخت کامل را ارائه می دهد – و اگرچه Marchant با توجه به اینکه چه مدت طول می کشد مشخص نخواهد شد ، می گوید: “من این را نمی بینم به عنوان یک چشمک در ظرف. ”

Bevan موافقت می کند ، و انعطاف پذیری نحوه بهبود صنعت است. برای مسافر ، او می گوید ، انعطاف پذیری که شرکت های هواپیمایی در حال حاضر ارائه می دهند به این معنی است که “خطر زیادی” برای کسانی که می خواهند رزرو کنند وجود ندارد. تنها نکته مهم وی – وی به مسافران آینده توصیه می کند که به محض مشاهده معامله ای با شرایط انعطاف پذیر ، اقدام به رزرو کنند ، زیرا ظرفیت هواپیمایی در سال 2021 هنوز پایین خواهد بود.

یک تماس بیدار برای همه ما

سایر موارد ناخوشایند نیز ممکن است از همه گیری پدیدار شود.

دکتر نیکلسون فکر می کند منابعی که برای انجام واکسن ریخته می شود ، به نفع مبارزه با بیماری های دیگر است – و واکسیناسیون بهتر ویروس ها از جمله ابولا را پیش بینی می کند.

و او فکر می کند نگرش خود مسافران نسبت به سلامتی در حالی که در جاده هستید بهبود می یابد.

وی با بیان اینکه “مردم اکنون از بیماریهای عفونی آگاهی بیشتری دارند ،” افزود: قبل از همه گیری ، تعداد مسافرانی که قبل از سفر مشاوره داده اند بسیار کم بود. “قبل از این ، آنها ممکن است بدون مشورت با کسی به خارج از کشور رفته باشند. (اگر واکسن اجباری باشد) آنها مجبور هستند برای مشاوره وارد شوند و ما می توانیم در مورد سایر خطرات در آن مقصد با آنها صحبت کنیم.

“در کشورهای غربی ، ما تمایل به سواره کاری داریم ، اما شاید مردم احترام بگذارند که ویروس های جدی اکنون چه هستند.

“همه تماس بیداری داشتند و در مورد ویروس شناسی آموخته اند و این فقط می تواند کمک کند.”