وام گیرندگان CT برای دریافت 1 میلیون دلار از تسویه حساب با وام مسکن

خبرهای روز جهان

وام گیرندگان وام مسکن در کنتیکت ، 1 میلیون دلار از محل تسویه حساب اعلام شده امروز با سرویس دهنده Nationstar Mortgage به دلیل ادعای نقض قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده ، واجد شرایط هستند.

دادستان کل ایالتی ویلیام تونگ با 50 دادستان کل دیگر و آژانس های فدرال و ایالتی در دادخواست پیوست که منجر به توافق 86.3 میلیون دلاری با Nationstar شد. کانکتیکات همچنین 250،000 دلار از طریق تسویه حساب دریافت می کند تا از اقدامات اضافی برای حمایت از مصرف کننده حمایت کند.

چهارمین شرکت بزرگ وام مسکن در این کشور ، Nationstar 685 وام را در کانتیکت انتخاب کرد. تسویه حساب به اقدامات شرکت از 1 ژانویه 2011 تا 31 دسامبر 2017 مربوط می شود.

تجارت به عنوان “آقای کوپر ، “Nationstar” به سختی هزاران وام را در سراسر کشور بدرفتاری کرد – در بدترین موارد خانواده های خاصی را بی نیاز به سلب مالکیت قابل پیشگیری سوق می دهد ، “طبق بیانیه تانگ.

طبق دادخواست دادستان کل ، وام گیرندگان وام مسکن خساراتی دیدند که Nationstar نتوانست بر فروشندگان شخص ثالثی که برای بازرسی و نگهداری املاک متعلق به وام گیرندگان متخلف استخدام شده و قفل های خانه های آنها را به طور نامناسب تغییر داده است ، نظارت کند. سایر وام گیرندگان با خرید اوراق بهادار سرویس وام از رقبا ، داده های خود را از دست داده اند.