هنگامی که قطار به ایستگاه Union Square – CBS نیویورک می رسد ، زن پس از رانده شدن در مسیرها زنده می ماند

خبرهای روز جهان

نیویورک (CBS نیویورک) – یک حمله هولناک صبح روز پنجشنبه در ایستگاه مترو خیابان 14th Square-Union رخ داد.

دیو کارلین از CBS2 گزارش داد ، محققان می گویند بدون هیچ دلیلی مردی غریبه ای را که فقط منتظر قطار است روی ریل هل داد.

پلیس حمله را که از طریق یک فیلم نظارت برانگیز ضبط شده است ، به عنوان تلاش برای قتل توصیف کرد.

به نظر می رسد یک قطار در حال شروع عامل مظنون است که تا دیر نشده به سمت زنی ایستاده که بی خبر ایستاده است.

پلیس گفت که غریبه قبل از اینکه زن را به خشونت سوق دهد چیزی را که فقط تصور می شود مرگ حتمی باشد ، چیزی نگفت.

مردی به هل دادن یک مرد 36 ساله به مسیرهای مترو در میدتاون در 17 نوامبر سال 2020 متهم شده است. (اعتبار: NYPD)

“مرتکب هیچ ارتباطی با مقتول نداشته است. هیچ کلامی رد و بدل نشده است. ”، دستیار رئیس NYPD ، کاتلین اوریلی گفت. “این بسیار نگران کننده است. ما او را می بینیم که در حال محاسبه ، نزدیک شدن قطار به ایستگاه و لحظه مناسب است. “

قطار چرخید و زن زنده ماند.

بیشتر از CBS نیویورک

آندره گونتر شاهد این حادثه از داخل قطار بود.

وی به کارلین گفت: “من جلو بودم ، و سپس مورد بعدی که کسی را مانند افتادن در مسیر می بینید.” “سپس در عرض چند ثانیه ، هادی قطار را متوقف کرد. این قبل از این بود که ما حتی 100٪ بالا برویم. سپس او بیرون آمد ، مانند آسیب دیده ، مانند “آن شخص بود” بود. “

مقتول به بیمارستان بلویو منتقل شد. پلیس گفت که او به دلیل نحوه فرود پس از فشار ، از آسیب دیدگی شدید طفره رفت.

دستیار رئیس اورئلی گفت: “او خوشبختانه برای او ، بین تخت غلتکی و ریل ها در آنجا سقوط کرد ، اما به لطف خدا ، جراحات جزئی را متحمل شد.”

اواخر روز پنجشنبه ، زن آسیب دیده با بریدگی های سر به خانه خود در بروکلین بازگشت. اعضای خانواده گفتند که از نظر جسمی حال او خوب خواهد بود ، اما افزود که او از نظر روحی پریشان است و نمی خواهد درباره حمله صحبت کند و از CBS2 خواست نام او را به اشتراک نگذارد.

پلیس مظنون را به عنوان آدیتیا ومولاپاتی 24 ساله معرفی کرد که گمان می رود بی خانمان باشد. وی به اتهام اقدام به قتل و تعرض متهم شد.

مظنون پس از فشار فرار نکرد. همانطور که فیلم نشان می دهد ، یک افسر اداره حمل و نقل متروپولیتن او را به دستگیری افسران اشاره می کند.

این حادثه دومین بار طی 14 ساعت بود که یک غریبه سوار مترو را به داخل ریل هل داد. روز چهارشنبه ، یک مرد 36 ساله مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به ریل قطار واقع در خیابان 42 / پارک برایانت رانده شد. با این حال ، NYPD روز پنجشنبه از دستگیری جاستین پنا 23 ساله خبر داد. وی به اتهام اقدام به قتل و به خطر انداختن بی پروا متهم شد.

رئیس جمهور موقت نیویورک ترانزیت سارا فینبرگ گفت که این شهر باید اقدامات بیشتری برای رسیدگی به بیماران روانی بالای سطح زمین و مترو انجام دهد.

“این برای افرادی که از سیستم استفاده می کنند منصفانه نیست. در مورد زنی که امروز این را تجربه کرده منصفانه نیست. ما در این شهر بحران داریم و باید کاملاً به آن رسیدگی شود. ” “من ناامیدم که این شهردار یا شهردار بعدی این مسئولیت را به عهده بگیرد زیرا ما یک راه طولانی در پیش داریم.”

فاینبرگ از افسرانی که در زمان مناسب در مکان مناسب بودند برای دستگیری سریع در این حادثه در روز پنجشنبه تمجید کرد.