هزاره های سیاه به یک افزایش شگفت انگیز خرید مسکن در سال 2020 برای آفریقایی آمریکایی ها دامن زدند

خبرهای روز جهان

لین ، 31 ساله ، در سال 2016 به آنجا نقل مکان کرد تا مدرک کارشناسی ارشد خود را در مدیریت ارتباطات دریافت کند قبل از اینکه یک شرکت بازاریابی در Rental Kharma ، یک شرکت مستقر در دنور انجام دهد.

لین به سی ان ان بیزینس گفت: “ما واقعاً بیرون از منزل ، غذا خوردن در بیرون ، رستوران های خوب نزدیک را دوست داشتیم.”

اما همه چیز در ماه مارس تغییر کرد ، زمانی که مایکل هانکوک ، شهردار دنور ، به دلیل Covid-19 وضعیت اضطراری اعلام کرد و دستور داد مکان های محلی تعطیل شوند. ناگهان ، قطب ها یک خوابه طبقه پانزدهم در آن سوی خیابان عمارت فرماندار چندان جذاب نبود.

لین یادآوری می کند: “ما مشتاقانه منتظر زندگی دور نبودیم زیرا نگران بودیم که نتوانیم دوستانمان را آنقدر ببینیم.” “اکنون با بیماری همه گیر ، به هر حال به دلیل فاصله اجتماعی نتوانستیم آنها را ببینیم.”

لین پول و همسرش آرون پول در خارج از خانه جدیدی که در سال 2020 خریداری کرده اند ایستاده اند.

در سپتامبر، لین و همسرش که وایت و 35 ساله است ، یک خانه سه خوابه در Commerce City خریداری کردند حومه شش مایلی خارج از دنور ، او را به یکی از بسیاری از هزاره های سیاه تبدیل می کند که امسال برای اولین بار صاحب خانه شدند.

او بخشی از یک گروه بزرگسالان سیاه پوست در سنین 26 تا 39 سال است که باعث افزایش در سراسر کشور در نرخ کلی مالکیت خانه برای آفریقایی آمریکایی ها شد ، که در بهار به اوج خود رسید ، زیرا میلیون ها نفر شغل خود را از دست می دادند.

تجزیه و تحلیل انجمن ملی معاملات ملکی در ماه نوامبر نشان داد که 5٪ از آمریکایی هایی که در سه ماهه اول سال 2020 خانه خریداری کرده اند سیاه پوستان هستند ، فقط یک درصد بالاتر از 2019. با این حال داده های سرشماری ایالات متحده نشان می دهد که این گروه نرخ مالکیت خانه را برای تمام سیاه پوستان آمریکایی بیش از دو درصد در یک بازه زمانی مشابه افزایش داده است.
داده های سرشماری نشان می دهد که این افزایش به دنبال افزایش 3 درصدی مالکیت خانه های سیاه در سال 2019 رخ داده است و علی رغم تحولات اقتصادی همه گیر آفریقایی آمریکایی در سال جاری رخ داده است.
انجمن ملی معاملات ملکی و اتحادیه ملی کارگزاران املاک و مستغلات هر دو می گویند خریداران بار اول Black Milnnial عمده خریدهای مسکونی آفریقایی آمریکایی ها را در سال 2020 انجام دادند ، زیرا بسیاری از آپارتمان ها در شهرهای بزرگ گریختند و خانه های حومه خود را خریداری کردند.
لارنس یون ، اقتصاددان انجمن ملی معاملات ملکی به سی ان ان بیزینس گفت: “بدون شک ، هزاره های آفریقایی-آمریکایی در این موج خرید خانه شرکت می کنند.” “واقعیت این است که خانه سیاه [purchases] در مقایسه با قبل از همه گیری بسیار تعجب آور است. “
یون می گوید افزایش خریداران مسکن Black Millennial نمونه دیگری از بهبود اقتصادی K شکل تابستان و پاییز است. بسیاری از افرادی که قبل از همه گیری نسبتاً خوب عمل می کردند و موفق به حفظ شغل خود شدند ، در حال رشد هستند. برخی حتی پرداخت های محرک فدرال خود را به حساب های پس انداز واریز می کنند.
آ "برای فروش" در 22 آوریل 2020 در مقابل خانه ای در ویاندانچ ، نیویورک امضا کنید.
درآمد اضافه شده و هزینه های شخصی کاهش یافته به هزاره های سیاه دار ثروتمند و طبقه متوسط ​​اجازه داده است در بازارهایی که خانه های نسبتاً کمیاب بوده اند ، از نرخ کم وام مسکن استفاده کنید.

معاملات مسکن و اقتصاددانان می گویند که انتظار دارند روند خرید مسکن Black Milnnial در سال 2021 ادامه یابد.

JoAnne Poole ، مسکن مسکن در بالتیمور (که هیچ ارتباطی با لین پول ندارد) ، مدیر کارگزار در خانه خدمات Berkshire Hathaway Home Homesale Realty ، گفت: “ما قبلاً شاخص هایی از خانه های بیشتری را در بازار مشاهده کرده ایم که افراد بیشتری پرخاشگر بودند.”
Realtors می گویند همه گیر بودن ، نرخ پایین رهن و تأکید فرهنگی جدید بر ایجاد ثروت در میان آفریقایی آمریکایی ها همه عواملی هستند که باعث می شوند هزاره های سیاه “آماده وام” – کسانی که دارای امتیاز اعتباری و سطح درآمد هستند و آنها را متقاضیان رهن مناسب می کند – برای خرید خانه در بازارهایی که داشتن خانه اغلب ارزان تر از اجاره است.

پول می گوید تجارت شرکت وی 12٪ نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و تخمین می زند که فروش به Black Millennials حدود 2٪ بیشتر از سال گذشته باشد.

Ennis Antoine ، مسکن 57 متری و آتلانتا ، از خدمات خانگی Berkshire Hathaway Services Georgia Properties ، می گوید تجارت در بازار وی از قبل از سقوط بازار 2008 به این اندازه داغ نبوده است. وی تخمین می زند که فروش خانه ها در منطقه آتلانتا 30 درصد باشد و می گوید که Black Millennials که سالانه 80 هزار دلار حقوق می گیرد ، اکثریت مشتریان او هستند.

آنتوان گفت: “آنها می گویند ،” بگذارید من روی خودم سرمایه گذاری كنم ، تا زمانی كه می توانم خرید كنم. “

نائومی هاو 39 ساله و همسرش کلیف هاو 42 ساله در خانه جدید بووی در مریلند که در مارس خریداری کرده اند نشسته اند.

متخصص طب فیزیکی ، نائومی هاو ، 39 ساله ، اولین فرزند خود را در ماه مارس به دنیا آورد ، سه روز قبل از این که وی و همسرش ، کلیف ، 42 ساله ، خرید یک خانه دو طبقه را در بووی ، مریلند انجام دهند.

نائومی یادآوری می کند: “روزی که در خانه خود مستقر شدیم ، هفته خاموش شدن همه چیز به دلیل کوید بود.” شوهرش یک جانباز نظامی است که به عنوان پیمانکار فدرال کار می کند. “من دوستان و خانواده ای دارم که از کار بیکار شدند یا مجبور به مرخصی شدند. حتی اگر ما خوب کار می کنیم ، این چیزی نیست که همیشه تضمین شود.”

مأمور آتش نشانی تونی جوزف ، 33 ساله ، از بوفالو ، نیویورک ، پس از حدود یک سال پس انداز برای پیش پرداخت ، خانه اش را با مساحت 2000 متر مربع خریداری کرد. این یک رویا بود که برای پدر نامزد دو فرزند ، که فضای بیشتری برای خانواده اش می خواست ، محقق شد.

جوزف به سی ان ان بیزینس گفت: “من جهتی را که دنیا می رفت دوست نداشتم ، اما چیزی داشتم که بتوانم منتظر آن باشم.” “این باعث شد که من احساس خوبی داشته باشم حتی اگر دنیا به هم ریخته باشد.”

اقتصاددانان و معاملات ملکی هشدار می دهند که هزاره های سیاه که در سال 2020 خانه خریده اند نماینده عمده سیاه پوستان نیستند که وضعیت اقتصادی آنها امسال بدتر شده است.

یونگ هیون چوی ، همكار تحقیقاتی انستیتوی اوربان می گوید پیش از این سال ، اقتصاددانان بیشترین نگرانی را داشتند كه آیا هزاره سیاه با توجه به نرخ نامتناسب بدهی وام دانشجویان و سایر نابرابری های سیستمی ، حتی می تواند خانه خریداری كند.
اکنون چوی می گوید اقتصاددانان نگران اخراج صاحبان خانه های مشکی هستند که ممکن است به زودی با سلب مالکیت از بانک روبرو شوند. اکثر برنامه های تحمل ایالتی و فدرال برای صاحبان خانه هایی که در سال 2020 شغل خود را از دست داده اند قرار است تا بهار 2021 منقضی شود ، مگر اینکه کنگره پیش از آن بسته محرک جدیدی را تصویب کند.

“اگر بازار کار بهبود نیابد و مردم نتوانند قبض های قبلی خود را پرداخت کنند [forbearance] دوره به پایان می رسد ، به احتمال زیاد مالکیت خانه در جامعه سیاه به طور قابل توجهی کاهش می یابد “، چوی گفت.