هزاران نفر در کالیفرنیا در اثر خطر آتش سوزی خاموش شدند

خبرهای روز جهان

بادهای شدید سانتا آنا ، همراه با سوخت های خشک ، جنوب کالیفرنیا ادیسون (SCE) را به سمت قطع برق ایمنی عمومی سوق داد – ایجاد اختلال عمدی در قدرت برای کاهش خطر آتش سوزی.

با توجه به رطوبت کم و وزش باد 40-65 مایل در ساعت انتظار می رود مرکز ملی آب و هوا ، افزایش خطر برخورد آوار با تجهیزات برقی که می توانند جرقه هایی را با احتراق برس خشک و منفجر شدن در آتش سوزی منتشر کنند.

تقریباً به 112000 مشتری دیگر SCE هشدار داده شده است که می تواند برق آنها در هر زمان در روزهای پنجشنبه و جمعه قطع شود.

SCE گفت: “ما درک می کنیم که این اقدامات PSPS برای مشتریان ما مزاحم است – به ویژه در تعطیلات شکرگذاری – و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تأثیرات خود را کاهش دهیم.” توییتر.
مقامات فدرال در حال بررسی تجهیزات کمکی در نزدیکی آغاز آتش سوزی عظیم بابکت هستند
قبل از خاموش کردن برق ، SCE استفاده می کند پیش بینی های هواشناسی و مشاهدات میدانی برای تعیین اینکه آیا خطر جدی وجود دارد که اشیا به خطوط برق بریزند. پس از اتمام رویداد آب و هوایی و خدمه اعتقاد دارند که انجام این کار بی خطر است برق دوباره برقرار می شود.

بیشتر افراد تحت هشدار PSPS در شهرهای سن برناردینو و لس آنجلس اقامت دارند. تقریباً تمام کسانی که در حال حاضر بدون برق هستند در ونتورا کانتی هستند.

تجهیزات غول پیکر سود SCE موافقت کرده است 360 میلیون دلار برای پرداخت ادعاهایی که آنها را مسئول آتش سوزی Woolsey 2018 که منجر به کشته شدن سه نفر شد و یکی از مخرب ترین آتش سوزی های تاریخ کالیفرنیا است ، بپردازد ، بپردازد.
مقامات فدرال در حال تحقیق در مورد منشأ آتش سوزی عظیم Bobcat ، بر تجهیزات کمکی متعلق به SCE متمرکز شده اند که لحظاتی قبل از اولین آتش سوزی مسئله ای را تجربه کرده است. آتش سوزی بابکت یکی از بزرگترین آتش سوزی ها در شهرستان لس آنجلس است و بیش از 113000 هکتار از آن سوخت.

SCE حدود 5 میلیون مشتری در مساحت 50،000 مایل مربع از بیکرزفیلد تا اورنج کانتی ارائه می دهد.