هاوایی سفرهای رفت و برگشت رایگان به کارگران از راه دور که می خواهند به طور موقت در آنجا زندگی کنند ارائه می دهد

خبرهای روز جهان

برای هرکسی که این ایده را رویایی ببیند ، هاوایی بلیط رفت و برگشت رایگان به اوهو به کارگران از راه دور خارج از کشور که می خواهند در آنجا زندگی و کار کنند در حالی که به اقتصاد ایالت کمک می کنند ، ارائه می دهد.

این ایالت با همکاری مدارس و مشاغل برنامه اقامت موقت را که تحت عنوان “Movers and Shakas” شناخته می شود ، آغاز کرد. اولین گروه متقاضیان خود را تا 15 دسامبر پذیرش می کند.

جیسون هیگا ، بنیانگذار این گروه ، به CNN گفت: “Movers and Shakas یک گام کوچک در جهت بهبود اقتصادی و متنوع سازی اقتصاد ما است.”

وی گفت ، “همه گیری ،” کار از راه دور را برای آینده قابل پیش بینی عادی کرده است ، بنابراین ما معتقدیم که این وضعیت فرصتی برای ساکنان محلی است که می توانند به خانه برگردند ، و متخصصان خارج از ایالت نیز هاوایی را تجربه کنند ، نه به عنوان گردشگر ، بلکه به عنوان کمک اعضای جامعه ما ”

پنجاه نفر برای گروه اول انتخاب می شوند. متقاضیان بعدی به صورت نورد پذیرفته می شوند. برای درخواست ، شما باید یک کارگر از راه دور و حداقل 18 سال سن داشته باشید.

شرکت کنندگان باید ظرف یک ماه از زمان انتخاب انتخاب شوند و لازم است حداقل 30 روز متوالی را در هاوایی سپری کنند.

بر اساس خبر منتشر شده این برنامه ، “هاوایی در حال حاضر کمترین میزان سرانه آلودگی به کوید را در کشور دارد ، همچنین این منطقه را به یکی از امن ترین مکان ها برای زندگی و کار تبدیل می کند.”
تاکنون ، هاوایی بیش از 18000 مورد ویروس کرونا گزارش کرده و بیش از 200 نفر جان خود را از دست داده اند.

بازگشت به هاوایی

اگرچه ممکن است روزهای تعطیل خود را در معرض آفتاب گذراندن بهشت ​​به نظر برسد ، اما “Movers and Shakas” به طور خاص به دنبال افرادی است که می خواهند به جوامع محلی هاوایی کمک کنند.

پذیرفته شدگان در این برنامه موظفند هر هفته چند ساعت به یک سازمان غیرانتفاعی متعهد شوند و در آنجا بتوانند از دانش و مهارت خود استفاده کنند.

اگرچه این برنامه کارگران از راه دور از سراسر ایالات متحده را می پذیرد ، اما همچنین به ساکنان هاوایی سابق که می خواهند برگردند نیز داده شده است.

در میان این افراد ریچارد ماتسوی ، بنیانگذار Movers و Shakas است که اخیراً از سانفرانسیسکو به هاوایی بازگشت.

ماتسوی 35 ساله به CNN گفت: “من به عنوان فردی که در هاوایی متولد و بزرگ شده ام ، همیشه آرزو داشتم كه به خانه برگردم.” “همه گیری کار از راه دور را عادی کرد و من از فرصت استفاده کردم و در خانه نقل مکان کردم.”

ماتسوی همچنین به یکی از اهداف اصلی برنامه اشاره کرد: کمک به تنوع بخشیدن به اقتصاد.

ماتسوی گفت: “فراتر از آوردن دلارهای ارزشمند به مشاغل محلی ما ، ارزش واقعی آوردن دانشمندان با استعداد دانش است که هم به ساخت جوامع ما از طریق کار داوطلبانه کمک می کنند و هم اقتصاد ما را مقاوم تر می کنند.” “در حالی که بیماری همه گیر یک بحران عظیم است ، اما همچنین یک فرصت برای زندگی در هاوایی برای تنوع بخشیدن به اقتصاد ما فراهم می کند.”