نظر: وکلای انتخاباتی ترامپ باید بلند شوند یا ساکت شوند

خبرهای روز جهان

امسال اما ترامپ زمانی را که برای چندین ایالت برای پردازش هجوم آراots نامه های پستی صرف شده است ، ادعاهای بی اساس مبنی بر “ربودن” انتخابات از وی انجام داد. وی پس از ماهها تلاش برای تضعیف مشروعیت انتخابات ، یک چالش حقوقی را برای اختلاف در نتایج مطرح کرده است.

چشم انداز قانونی ترامپ چیست؟ خوب نیست.

در اینجا دلیل آن است. تیم حقوقی ترامپ در حمله به نتایج انتخابات یک روش تفنگ شکاری را امتحان می کند. برخی از پرونده های قضایی مبتنی بر فن آوری است و باعث می شود ناظران انتخابات به شمارش آرا نزدیکتر باشند و یا آرا filled پر شده توسط شارپیز را نمی توان جدول بندی کرد (این چنین نبود). یک پرونده مهم دیگر که به دیوان عالی کشور راه پیدا کرده است ، تصمیم دادگاه عالی پنسیلوانیا را برای شمارش آرا تا سه روز پس از انتخابات به چالش می کشد ، حتی اگر دارای یک مارک پست قابل خواندن نباشد. اما این تنها در حدود 10 هزار رأی گیری تأثیر می گذارد و میزان برتری بایدن در پنسیلوانیا به بیش از 41 هزار رأی رسیده است. این اقدامات فقط می توانند شماره های بایدن را خال بزنند و بعید به نظر می رسد که نتیجه را تغییر دهند.

برای براندازی نتایج و تلاش برای بیرون انداختن صدها هزار رای ، تیم حقوقی ترامپ باید با شواهدی از کلاهبرداری گسترده رای دهندگان روبرو شود. تاکنون هیچ مدرک قابل توجهی فراتر از ادعاهای بی اساس مطرح شده توسط جانشینان ترامپ مانند رودی جولیانی ظاهر نشده است.

بیایید پیچیدگی های باطنی قوانین انتخابات و عوامل محاسبه مجدد خودکار را کاهش دهیم. همه اینها به یک سال برمی گردد: آیا رای دهندگان در زمان رأی دادن به قوانین ایالتی خود پایبند بودند؟ این امر هر دادگاهی را در موشکافی ادله حقوقی ترامپ راهنمایی می کند.

ترامپ با یک جنگ دشوار روبرو است ، زیرا دادگاه ها تمایل خواهند یافت که رای دهندگان حق دارند با تکیه بر قوانین ایالتی به آنها اجازه دهند رأی دهند. از دادگاه های ایالتی گرفته تا دادگاه عالی ایالات متحده ، بعید است قاضی طرف ترامپ باشد اگر این به معنای رد صلاحیت رای به صورت قانونی است که از زمان قانونی صادر شده و شمارش شده است.

بخاطر داشته باشید که این بوش در برابر گور نیست – عقیده ای که بازشماری آرا را در فلوریدا متوقف کرد و چنان ناقص بود که امروزه به سختی از آن نام برده می شود. تیم حقوقی ترامپ ممکن است موفقیت محدودی را با بی نظمی در اینجا و آنجا پیدا کند ، اما حجم زیاد حاشیه جو بایدن در این مرحله احتمالاً بهترین استدلال های حقوقی فریبنده است.

یک ضرب المثل قدیمی در قانون وجود دارد. اگر واقعیتی در کنار خود ندارید ، قانون را بحث کنید. اگر قانون را در کنار خود ندارید ، حقایق را استدلال کنید. ترامپ هیچکدام را ندارد.