نان شیرینی پر شده با پنیر خامه ای اینجاست

خبرهای روز جهان


نیویورک
CNN

در دهه 1990، پیتزا هات از نوآوری مهمی در تهیه پنیر در نان، پیتزای کراست پر شده، رونمایی کرد. اکنون، پنیر خامه‌ای فیلادلفیا و H&H Bagels، یک مغازه شیرینی‌فروشی مستقر در نیویورک، تلاش می‌کنند با چرخشی جدید و مشکوک روی پوسته پر شده، جوامع عاشق کربوهیدرات و لبنیات را خشنود کنند: نان شیرینی پر شده با پنیر خامه‌ای.

اما بر خلاف پیتزاهای پرشده، نان شیرینی پس از پخت با پنیر پر می‌شود و اگر نه از نظر روحی، حداقل از نظر فرم، بیشتر شبیه یک دونات شیرینی پنیر خامه‌ای می‌شود.

به گفته جی راشین، مدیر عامل H&H، شیرینی‌ها روزانه پخته می‌شوند و سپس سرد می‌شوند تا به‌صورت جداگانه با پنیر خامه‌ای مشخص فیلی پر شوند. او افزود: «H&H Bagels از یک ابزار شیرینی پزی برای لوله کردن پنیر خامه‌ای فیلی با دست استفاده می‌کند. این فرآیند سوراخ‌های بسیار کوچکی را در محل قرار دادن آن‌ها ایجاد می‌کند، شبیه به یک دونات ژله‌ای.

سوال واضح، همانطور که اغلب در مورد مخلوط کردن غذا وجود دارد، این است که چرا؟ چه اشکالی دارد که یک نان شیرینی را برش دهید و مقداری پنیر خامه ای سالم بمالید؟ چرا باید نان شیرینی را از قبل پنیر کنیم؟ زیرا، کرافت هاینز و اچ اند اچ، مالک فیلی، می گویند، کارهای ساده برش و پخش، حداقل در نیویورک، مشمول مالیات هستند.

نان شیرینی پر شده با پنیر خامه ای.

این شرکت‌ها در بیانیه‌ای می‌گویند: «نیویورک ممکن است پایتخت نان شیرینی جهان باشد، اما ساکنان آن هر بار که تصمیم می‌گیرند نان شیرینی‌ای را که برش خورده و با پنیر خامه‌ای آغشته شده است بخرند، یک «مالیات خنده‌دار» متحمل می‌شوند.

این درست است، به نوعی. رایان کلیولند، نماینده اداره مالیات و دارایی ایالت نیویورک توضیح داد که نیویورک مالیات شیرینی خاصی ندارد. اما برخی از محصولات غذایی، از جمله محصولات پخته شده، از مالیات معاف هستند، در حالی که غذاهای آماده معاف نیستند.

او گفت: «زمانی که نان شیرینی به یک ساندویچ یا غذای آماده تبدیل می شود، مشمول مالیات می شود. در شهر نیویورک، غذاهای فروخته شده در رستوران ها 8.875 درصد مالیات دارند.

فیلادلفیا و H&H قصد دارند از جمعه تا روز مالیات در سه‌شنبه، 18 آوریل، این قانون را با نان شیرینی پرشده، که در مکان‌های H&H در منهتن با قیمت 1.90 دلار در دسترس است، کنار بگذارند. و همچنین آنلاین

کینان وایت، مدیر ارشد برند پنیر خامه‌ای فیلادلفیا، گفت: «در چشم‌انداز امروزی، مردم به اندازه‌ی کافی با موانع دست و پنجه نرم می‌کنند، و مجبورند مالیات بیشتری بپردازند تا از شیرینی شیرینی مورد علاقه‌شان با پنیر خامه‌ای فیلی لذت ببرند، نباید یکی از این موانع باشد. بیانیه.

وایت و کرافت هاینز (KHC) ممکن است به پرداخت مالیات مشتریان خود اهمیت دهند. اما برای شرکت های مواد غذایی، شیرین کاری های بازاریابی در مورد ایجاد سر و صدا و ماندن در خط مقدم ذهن مشتریان هنگام بازدید از سوپرمارکت – یا مغازه شیرینی پزی است.

به‌خصوص کرافت در سال‌های اخیر به ترکیب‌های مشکوک مانند Velveeta Martini و بستنی با طعم هات داگ برای تبلیغ برندهای خود و جلب توجه متمایل شده است.

پنیر خامه ای فیلادلفیا، که در گذشته با کمبود دست و پنجه نرم می کرد، این موضوع را به یک فرصت بازاریابی نیز تبدیل کرد. با توجه به این برند، در حال حاضر مشکلی برای عرضه وجود ندارد.