ناراحتی 10 ساله از هدست واقعیت مجازی به مادرش شلیک کرد. به عنوان یک بزرگسال متهم شده است

خبرهای روز جهان

میلواکی – پسر 10 ساله‌ای که هفته گذشته مادر 44 ساله‌اش را در میلواکی تیراندازی کرد و او را کشت، در بزرگسالی به قتل درجه یک متهم شد.

طبق یک شکایت جنایی، این پسر از مادرش عصبانی بود که او را زود بیدار کرده و به او اجازه نداده چیزی در آمازون داشته باشد.

مرتبط: 10 ساله تیراندازی می کند، زن نزدیک 87 و هملوک را می کشد

تیراندازی مرگبار در نزدیکی 87th و Hemlock حوالی ساعت 7 صبح روز دوشنبه، 21 نوامبر رخ داد. پلیس ابتدا گزارش داد که پسر در حال بازی با اسلحه بود که آن را تخلیه کرد و به مادرش ضربه زد. این زن که کویانا مان نام داشت از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و بر اثر جراحات وارده جان باخت.

بر اساس شکایت جنایی، زمانی که پسر برای اولین بار مورد مصاحبه قرار گرفت، گفت که در حال چرخاندن اسلحه به دور انگشتش بوده و “به طور تصادفی منفجر شده است.” پس از کشتن مادرش، پسر خواهرش را بیدار کرد که مادرشان را مرده دید و با 911 تماس گرفت.

طراحی بدون عنوان (30).png

TMJ4

خانه پسر و مادر.

با توجه به سن، پسر اجازه یافت که در کنار خانواده اش بماند. با این حال، روز بعد، خانواده با “نگرانی جدی” با اداره پلیس میلواکی تماس گرفتند.

در این شکایت آمده است که خواهر 26 ساله این پسر به کارآگاهان گفته است که او در تمام زندگی خود “مشکلات خشم” داشته و “پنج فرد خیالی مختلف با او صحبت می کنند.”

طبق این شکایت، یک درمانگر قبلاً به پسر “تشخیص نگران کننده” داده بود و مادر دوربین هایی را در داخل خانه قرار داده بود تا او را تماشا کند. دو هفته قبل از قتل این زن، “شخصی این دوربین ها را از برق کشیده بود.”

خواهر همچنین به کارآگاهان گفت که فهمیده است صبح روز بعد از مرگ مادرشان، پسر به حساب آمازون مادرشان وارد شده و یک هدست واقعیت مجازی Oculus سفارش داده است.

در این شکایت آمده است که یکی از اعضای خانواده همچنین مدعی شده است که پسر توله سگ آنها را از دم بلند می کند و “توله سگ را تا زمانی که ناله می کند و از شدت درد زوزه می کشد.” این زمانی رخ داد که پسر ظاهراً چهار ساله بود.

یک عمه به کارآگاهان گفت که پسر پس از مرگ مادرش هرگز گریه نکرد و پشیمان نشد. در این شکایت آمده است که کودک 10 ساله به عمه خود گفته است که “در واقع اسلحه را به سمت مادرش نشانه رفته است.” یک روز پس از مرگ مادرش، عمه گفت که برای کشتن مادرش عذرخواهی کرده و سپس پرسید که آیا بسته آمازون او رسیده است یا خیر.

طراحی بدون عنوان (31).png

TMJ4

خانه پسر و مادر.

در مصاحبه دوم با کارآگاهان، پسر ظاهراً اعتراف کرد که اسلحه را پس گرفته است زیرا از دست او عصبانی بود که او را زود بیدار کرد و به او اجازه نداد چیزی در آمازون دریافت کند. او به کارآگاهان گفت که وقتی مادرش می‌خواست به دیوار شلیک کند تا «او را بترساند» از جلوی او راه می‌رفت. شکایت همچنین می گوید که او اعتراف کرده است که کلید مادرش را برای جعبه قفل اسلحه شب قبل دریافت کرده است.

همسایه ها خانواده را متوسط ​​توصیف کردند. استیو فریش نزدیک به هشتاد و هفتم و هملاک برای بیش از دو دهه زندگی کرده است. محله آرام او هفته گذشته با دستگیری پسر 10 ساله توسط پلیس به لرزه درآمد.

فریش گفت: «هنوز وقتی در اطراف تیراندازی می‌شود متعجب می‌شویم، (این محله) معمولاً (یک محله) آرام است. “(خانواده) فقط از من پرسیدند که حالم چطور است و چیزهای مشابه.”

صبح چهارشنبه، TMJ4 News از کاوالیر جانسون، شهردار میلواکی درباره اتهاماتی که این دختر 10 ساله با آن روبه‌رو است، پرسید.

شهردار جانسون گفت: “هر زمان که جنایتی در شهر رخ می دهد، چه توسط یک کودک 10 ساله یا فردی بسیار مسن تر، نگران کننده است.” “من نمی‌خواهم مردم صدمه ببینند. در مورد این پرونده، من تازه در مورد آن یاد می‌کنم. امروز صبح جزئیات را دریافت کردم.”

این دختر 10 ساله به قتل عمدۀ درجه یک متهم شده است. اگر مجرم شناخته شود، با حداکثر 60 سال زندان مواجه خواهد شد.

او روز جمعه اولین حضور خود در دادگاه را داشت و 50000 دلار وثیقه نقدی تعیین شد. او در 7 دسامبر برای رسیدگی به وضعیت در دادگاه حاضر خواهد شد.

TMJ4 News در حال حاضر به دلیل سن مظنون، نامی را انتخاب نمی کند. خط مشی “حرکت رو به جلو” ما را اینجا بخوانید. در ویسکانسین، اگر 17 سال به بالا هستید، می‌توانید به عنوان یک بزرگسال هزینه دریافت کنید. شارژ کردن افراد کمتر از 17 سال نادر است – و 10 سال عملاً شنیده نشده است.

یک اشتباه تایپی یا خطا را گزارش دهید // یک نکته خبری ارسال کنید