مک کانل ناهارهای حضوری جمهوری خواهان را به حالت تعلیق درآورد

خبرهای روز جهان

به دلیل بیماری همه گیر ویروس کرونا ، دموکرات ها ناهار شخصی خود را در بهار به حالت تعلیق درآوردند.

موارد ویروس کرونا در سراسر کشور – و در کنگره – در حال افزایش است. حداقل 11 سناتور از ابتدای ابتلا به بیماری همه گیر از نظر ویروس یا آنتی بادی آزمایش مثبت داشته اند ، از جمله حداقل 9 جمهوریخواه.

در اوایل این ماه ، سناتور جمهوری خواه چاک گراسلی از آیووا ، که 87 ساله است ، اعلام کرد که آزمایش Covid-19 مثبت است. گراسلی ، به عنوان رئیس جمهور موقت ، ارشدترین جمهوریخواه در اتاق است که وی را در ردیف جانشینی ریاست جمهوری قرار می دهد. وی دومین عضو قدیمی سنا است و فقط چند ماه از سناتور دموکرات دیان فاینشتاین از کالیفرنیا که 87 سال سن نیز دارد جوانتر است.
پیرترین نماینده مجلس ، نماینده جمهوریخواه دون یانگ از آلاسکا ، نیز 87 ساله ، در اوایل ماه جاری مثبت اعلام شد. بیش از 40 عضو مجلس نمایندگان تاکنون آزمایش ویروس مثبت داشته اند ، به علاوه چندین عضو دیگر.
پولیتیکو ابتدا گزارش داد که مک کانل اجتماعات را به حالت تعلیق درآورده است.
تعداد کل مرگ و میرها در ایالات متحده از عصر شنبه نزدیک به 266000 نفر است و موج جدیدی از محدودیت های بهداشت عمومی برای تلاش برای کنترل شیوع ویروس ایجاد شده است.

کارشناسان از وجود ویروس بیشتر در سراسر کشور پس از تعطیلات شکرگذاری علیرغم هشدارهای مقامات بهداشت عمومی مبنی بر عدم مسافرت و اجتماعات گسترده ، نگران هستند.