مک دونالد در حال ارتقای همبرگرهای خود است

خبرهای روز جهان


نیویورک
CNN

مک دونالد، که بر ارتقای اقلام اصلی خود برای افزایش فروش تمرکز کرده است، در حال ایجاد یک سری تغییرات است که برای بهبود همبرگرهای خود طراحی شده است.

نان ها نرم تر خواهند بود. پنیر، لطیف تر پیاز درست روی گریل به نان‌ها اضافه می‌شود. و سس بیگ مک؟ بیشتر از آن وجود خواهد داشت.

سرآشپز چاد شافر، مدیر ارشد، گفت: «ما متوجه شدیم که تغییرات کوچک، مانند تغییر دادن فرآیندمان برای داغ‌تر شدن و ذوب‌تر شدن پنیر و تنظیم تنظیمات گریل برای پخت بهتر، تفاوت بزرگی در طعم‌دارتر کردن همبرگرهای ما از همیشه دارد.» نوآوری آشپزی مک دونالد ایالات متحده آمریکا، در بیانیه روز دوشنبه. ارتقاءها برای بیگ مک و همبرگر مک دابل و همچنین چیزبرگر کلاسیک، دو چیزبرگر و همبرگر اعمال می شود.

بیگ مک با سس بیگ مک بیشتری عرضه خواهد شد.

این شرکت گفت که این بهبودها ابتدا در بازارهای بین المللی برگرها انجام شد و قبلاً در برخی از شهرهای ایالات متحده از جمله لس آنجلس، سیاتل، فینیکس، لاس وگاس وارد شده است. آنها تا اوایل سال آینده در سراسر کشور در دسترس خواهند بود.

تغییرات به دنبال بهبودهای دیگر در آیتم های کلیدی منو است.

در سال 2018، مک‌دونالدز اعلام کرد که برای Quarter Pounders خود به گوشت گاو تازه روی می‌آورد، حرکتی پیچیده با بازده فروش بزرگ. در سال 2021، ساندویچ مرغ ترد را برای جایگزینی تکرارهای قبلی راه اندازی کرد – یک ورود نسبتاً دیر به جنگ ساندویچ مرغ، اما به نظر می رسد که در بین مشتریان مک دونالد طنین انداز شده است. .

کریس کمپچینسکی، مدیرعامل مک‌دونالدز (MCD) طی یک تماس تحلیل‌گر در ژانویه گفت: «ما به لطف همبرگرها و اقلام بهبود یافته مانند ساندویچ مرغ، در حال به دست آوردن سهم بازار در گوشت مرغ و گاو هستیم». او گفت: “در محیطی که مشتریان ما به دنبال چیزهای ساده و آشنا هستند، آیتم های اصلی منو هرگز به این اندازه مرتبط نبوده اند.” در ایالات متحده، فروش در فروشگاه‌هایی که حداقل 13 ماه باز هستند، در سه ماهه چهارم سال 2022، 5.9 درصد افزایش یافت و 10.3 درصد برای کل سال افزایش یافت.

حتی چیزبرگر فروتن نیز در حال ارتقا است.

تمرکز بر تبلیغ آیتم های اصلی منو، به جای معرفی محصولات جدید، راهی برای ساده تر نگه داشتن فرآیندها و کاهش اصطکاک در آشپزخانه است. و مک‌دونالد از تبلیغاتی مانند پلتفرم‌های غذای افراد مشهور و غذای شاد بزرگسالان برای ایجاد سروصدا در مورد اقلام امضا شده خود استفاده کرده است.

کمپچینسکی در طول تماس ژانویه گفت: «در طول سال 2022، برخی از موفق‌ترین پلتفرم‌های کمپین ما، مشتریان ما را به آیتم‌های اصلی منو نزدیک‌تر کردند.

مک دونالد تنها برندی نیست که تلاش می کند محصولات اصلی خود را بهبود بخشد.

برگر کینگ، که سال گذشته برنامه‌ای را برای چرخش کسب‌وکار خود اعلام کرد، بر بهبود Whopper و قابل مشاهده‌تر کردن آن در تبلیغات تمرکز کرده است. در سه ماهه چهارم سال گذشته، آموزش های Whopper را برای فرنچایزها برگزار کرد. این برند در ماه فوریه گفت که Whopper به فروش بالاتر ایالات متحده در آن سه ماهه کمک کرده است.