مک دونالد از ساندویچ مرغ جدید و همبرگر ‘McPlant’ خبر داد

خبرهای روز جهان

این شرکت روز دوشنبه گفت که سال آینده برگر جدید گیاهی را در بازارهای اصلی آزمایش خواهد کرد.

ایان بوردن ، رئیس سازمان مک دونالد (MCD) بین المللی. وی افزود که خط McPlant در نهایت می تواند شامل ساندویچ های مرغ گیاهی و صبحانه نیز باشد.
این شرکت به زنجیره های فست فود دیگری مانند Burger King و Dunkin ‘ملحق می شود تا روند گیاهی را تجربه کند. سال گذشته ، آزمایش برگر را در کانادا آغاز کرد که با patties از Beyond Meat ، فروشنده محصولات بدون گوشت ساخته شده است.
مک دونالد گفت که محصولات گیاهی خود را تولید می کند. سهام از فراتر از گوشت (BYND) به دنبال اخبار حدود 8٪ سقوط کرد. فراتر از برنامه های گزارش درآمد بعد از زنگ در روز دوشنبه.

مک دونالد هرچند که فقط جایگزین گوشت نیست.

علاوه بر خط “McPlant” ، مک دونالد در یک به روزرسانی استراتژی برای سرمایه گذاران گفت که از روند مصرف کنندگان که در طی همه گیر شدن بیماری تقویت می شوند – مانند خوردن غذاهای راحت – استفاده خواهد کرد. این بدان معنی است که بر محبوب ترین موارد منو خود تمرکز کرده و مرغ بیشتری می فروشید

مک دونالد در به روزرسانی سرمایه گذار خود گفت: “تقاضا برای آشنایی در این اوقات نامشخص بیش از هر زمان دیگری مهم است.” رو به جلو.

این چیزی است که Burger King و Popeyes drive-thrus جدید به نظر می رسد

برای ترویج بیشتر فروش این اقلام ، مک دونالد در حال پیشرفت است ، مانند نان های تازه و خوش طعم و “روش کباب سازی پیشرفته” برای همبرگرها ، و همچنین طعم های مرغ و موارد منو.

پیش از این ، مک دونالد با ناگت مرغ های تند خود ، که در سپتامبر راه اندازی شد و به افزایش فروش آن ماه کمک کرد ، موفقیت کسب کرده است.
همچنین قصد دارد اوایل سال آینده یک ساندویچ مرغ ترد جدید در ایالات متحده راه اندازی کند. اشتهای آمریکا برای تهیه ساندویچ مرغ به موفقیت Chick-fil-A کمک کرده و به افزایش فروش در Popeyes کمک کرده است. مک دونالد در حال حاضر یک ساندویچ مرغ ، McChicken سرو می کند و اغلب انواع جدید ساندویچ مرغ را آزمایش می کند.

جو ارلینگر ، رئیس مک دونالد آمریکا گفت: یک ساندویچ مرغ جدید باید به “اعتبار” مک دونالد در فضای مرغ کمک کند.

وی گفت: “ما می خواهیم مشتریان McDonald’s را برای مرغ انتخاب كنند.”

بسته بندی جدید و سفارش راحت تر

این همش نیست. مک دونالد در حال معرفی بسته بندی های جدید با “احساس مدرن و با طراوت” است. این شرکت در طی چند سال آینده بسته بندی جدید را به صورت جهانی عرضه می کند.

و این نشانه هایی از روند دیگری است که ناشی از همه گیری است – غذا خوردن در خانه به جای رستوران ها.

سفارشات تحویل دیجیتال ، رانندگی از طریق وانت در طول همه گیر شدن برای رستوران ها ضروری بوده است ، و بسیاری از زنجیره ها ، از جمله Burger King ، Popeyes و Taco Bell در حال جستجو در قالب های جدید فروشگاه ها و سرمایه گذاری در زمینه پیشرفت هستند. مک دونالد نیز از این قاعده مستثنی نیست.
برگر کینگ می خواهد شما از مک دونالد سفارش دهید

زنجیره همبرگر با اجازه دادن به افراد بیشتر برای تحویل کالا از طریق برنامه مک دونالد و بهبود سرعت و دقت سفارشات تحویل ، در حال برنامه ریزی برای غذا خوردن در خانه برای مشتریان است. همچنین مفاهیم جدیدی را در سیستم محرکه خود امتحان خواهد کرد ، مانند سفارش گیری خودکار ، و خطوط پیکاپ سریع برای افرادی که سفارش دیجیتال می دهند. و رستوران های دارای رانش ران را آزمایش می کند که فقط برای سفارشات تحویل و وانت باز هستند.

به علاوه ، در حال راه اندازی هاب دیجیتال جدیدی به نام “MyMcDonald’s” است که شامل یک برنامه جدید وفاداری است که طی هفته های آینده به صورت آزمایشی در ققنوس اجرا می شود.

این شرکت برای مدتی در فناوری خود سرمایه گذاری کرده است – سال گذشته Dynamic Yield ، یک شرکت هوش مصنوعی را خریداری کرد تا به آن کمک کند تا تابلوهای منوی هوشمند را راه اندازی کند. این شرکت همچنین Apprente ، یک شرکت AI دیگر را که روی سیستم عامل های سفارش مبتنی بر صدا کار می کند ، خریداری کرده است. کارآموز باید به اتوماسیون مک دونالد کمک کند.

مک دونالد در اوایل بیماری همه گیر رنج می برد ، اما فروش آن رو به بهبود است.

در ایالات متحده ، فروش در فروشگاه های باز حداقل 13 ماه در سه ماه منتهی به 30 سپتامبر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4.6٪ جهش داشته است. به طور کلی ، فروش کل سیستم در مقایسه با سال گذشته ثابت بود. در سال 2021 ، مک دونالد انتظار دارد که فروش کل سیستم در مقایسه با سال 2019 با یک رقم رشد کند.