مقامات NE نگرانی دارند که پیام رسانی همه گیر در میان جامعه اسپانیایی ممکن است در ترجمه گم شود

خبرهای روز جهان

OMAHA ، نبوت (WOWT) – جامعه اسپانیایی زبان نبراسکا می تواند ضربه دیگری بخورد. آنها در معرض سخت ترین بیماری همه گیر قرار دارند و اکنون اگر پیام واضحی در مورد واکسیناسیون دریافت کنند نگرانی ها بیشتر می شود.

جانای راموس ، صاحب مشاغل كوچك در جنوب اوماها ، با بیان اینكه افراد زیادی برای عبور و مرور مجبور به مردن شدند ، گفت: “اگر آنها می خواهند به مردم اجازه دهند چیزی درباره هر چیزی بدانند ، خوب در حال حاضر در مورد COVID-19 آنها باید به این موضوع مراجعه كنند.” پیام پوشاننده ، و ترس از واکسیناسیون می تواند یکسان باشد.

راموس گفت: “ما روی درب یادداشت یا بروشور داریم ، اما به موارد بیشتری نیاز داریم ، آنها باید کارهای بیشتری را انجام دهند ، مانند” اوه ، خوب ، من می خواهم آن را بپوشم زیرا این یا آن “.

آندره اسکولکین ، رئیس و مدیرعامل مراکز بهداشت جامعه OneWorld ، که در آن هزاران بیمار اسپانیایی زبان صحبت می کنند ، گفت: “بنابراین اغلب آنها به گونه ای ارتباط برقرار نمی کنند که در هنگام تلاش برای دسترسی به جامعه اسپانیایی زبان ها دریافت کنند.”

اسکولکین گفت که کنفرانس های مطبوعاتی و نشانه ها پیام را منتقل نمی کنند. باید از درون بیاید.

اسكولكين با اشاره به اينكه اين واژه ها بايد ترجمه مناسبي داشته باشند ، گفت: “من فكر مي كنم داشتن فرد مورد اعتماد از اهميت بسياري برخوردار خواهد بود ، كلمات كمتر در مقابل كلمات بيشتر.

“یک کلمه ساده می تواند یک معنی داشته باشد ، یا یک کلمه ترجمه خوبی ندارد و ممکن است طولانی تر باشد تا بتوانم معنای آن را بگویم.”

فرماندار نبراسکا ، پیت ریکتز در جلسه توجیهی COVID-19 روز جمعه اظهار داشت که آنها قصد دارند در مورد اطلاعات واکسن همان مسیر را ادامه دهند.

ریکتس گفت: “فقط نوعی نگاه به آنچه در اوایل همه گیری انجام داده بودیم با پیام های خود با استفاده از ابزاری که برای پوشاندن و شستن دست ها داشتیم ، انجام می شود.” “ما فیلم ها را به چندین زبان مختلف ارائه می دهیم.”

جانای راموس گفت که این به اندازه کافی خوب نیست.

وی گفت: “شما بچه ها باید به نقطه درست بروید تا بدانیم این مهم است ، اما بچه ها این كار را نمی كنند و آن را پیچ نمی كنند.”

دفتر فرمانداری روز جمعه گفت علاوه بر یک کارمند اسپانیایی زبان که در زمینه پیام رسانی مربوط به COVID-19 کار می کند ، آنها همچنین منابع دیگری نیز دارند که می توانند شامل شرکای جامعه برای کمک به ترجمه و استراتژی های ارتباطی کلی باشند.

حق چاپ 2020 WOWT. کلیه حقوق محفوظ است