مادر و پسر در آتش سوزی خانه کاتونسویل می میرند. آتش نشان پس از سقوط از طبقه نجات یافت – CBS بالتیمور

خبرهای روز جهان

کاتونسویل ، مادر (WJZ) – یک مادر مسن و پسری که از او مراقبت می کردند صبح جمعه در یک آتش سوزی منزل سریع در منطقه بالتیمور جان خود را از دست دادند.

دوستان گفتند تیموتی شوارتز 54 ساله با مادر 93 ساله خود آونون شوارتز در کاتونسویل زندگی می کرد. شعله های آتش درست قبل از ساعت 7 صبح خانه شان را شکافت

دوست وی ریچ ادواردز به محقق WJZ ، مایک هلگرن ، گفت: “تیم بسیار عالی بود.” مادرش بسیار خوب بود. باور نمی کنم این اتفاق افتاده باشد. “

وی گفت: تیموتی در زیرزمین خانه زندگی می کرد و اغلب او را چک می کرد. “او می خواست تمام زندگی خود را به حالت تعلیق درآورد تا از مادرش مراقبت کند و فقط در آنجا بماند.”

همسایگان با شماره 911 تماس گرفتند و یکی از اولین آتش نشانان حاضر در صحنه در حال سوختن گرفتار شد و باید نجات یابد.

“آتش نشان از کف!” اولین پاسخ دهنده همکار در ضبط های اعزام WJZ بررسی شده گفت. دقایقی بعد خبر نجات وی اعلام شد: «تأیید شد. آتش نشان از زیرزمین بیرون. دریافت مراقبت های پزشکی. “

خانواده بائز ، که در همسایگی خانه شوارتز در بلوار 1300 جاده دنبرایت زندگی می کنند ، گفتند که صدای “پاپ” را شنیدند و سپس دیدند که شعله های آتش و دود به سرعت خانه را پر کرده است.

“کاملاً در شعله های آتش بود و من واقعاً نمی توانستم آنچه را می بینم باور کنم. من تمام زندگی ام در این خانه بوده ام. “آنها مانند خانواده هستند. من از 18 سال پیش که به این خانه نقل مکان کردم آنها را می شناسم.

جسیکا بائز گفت که شعله های آتش به سرعت حرکت می کند: “من به بیرون نگاه کردم و آن وقت بود که دیدم شعله های آتش از زیرزمین بیرون می آید. کل خانه در شعله های آتش فرو رفته بود. ”

محققان هنوز علت آن را مشخص نکرده اند. آنها اعتقاد دارند آتش سوزی از زیرزمین شروع شده و به بقیه خانه گسترش یافته است

عکس آتش سوزی خانه مرگبار با مجوز از همسایه متیو دی بائز.

“در زیرزمین ، ما انبار زیادی داشتیم – تقریباً شرایط احتکارآمیز – بنابراین برای آنها گرفتن آب در آتش کمی دشوار بود. وقت زیادی طول کشید. ”ستوان تراویس فرانسیس از سازمان آتش نشانی بالتیمور گفت.

سرانجام دزدگیر دوم فراخوانی شد که بیش از 75 آتش نشان و پرسنل EMS را به محل حادثه آورد. این آتش سوزی تنها در صبح جمعه در شهر بالتیمور یکی از دو آتش سوزی بود.

آتش سوزی در شهر بالتیمور یک روز قبل یک آتش نشان را مجروح کرد.

دسامبر گذشته ، زن مسن 93 ساله دیگری در آتش سوزی کمتر از نیم مایل از محل مرگ خانواده شوارتز صبح جمعه جان خود را از دست داد.

ستوان فرانسیس گفت: “ما فقط به مردم یادآوری می كنیم كه لطفاً اطمینان حاصل كنند كه دارای ردیاب دود و راه فرار ثانویه برای خارج شدن در صورت بروز چنین اتفاقی هستید تا همه بدانند كه شما در سلامت هستید.”