مادر میلواکی پس از آنکه محققان گفتند پسر 2 ساله اش به خودش شلیک کرده صحبت می کند

خبرهای روز جهان

MILWAUKEE ، ویس (CBS58) – رشاد ایزولای دو ساله به مدت 57 روز در بیمارستان بوده است.

دپرشا ایزولا گفت: “این دلخراش است زیرا این تنها پسر من است.”

ایزولا به CBS 58 می گوید که روز را به یاد می آورد گویی که دیروز است. او تماس تلفنی را توصیف کرد که هیچ مادری هرگز نمی خواهد آن را بدست آورد.

ایزولا گفت: “این دختری بود که به من می گفت به بیمارستان بلند شوم ، پسرت تحت عمل جراحی است.”

پلیس تامی اسمیت سوم 29 ساله را بازداشت کرد. او پدر رشاد است.

طبق یک شکایت کیفری ، در روز شنبه ، 19 سپتامبر ، اسمیت با راشد به 38 ام و گارفیلد رفت تا دوست دختر اسمیت را انتخاب کند. او فقط بیرون آمد تا متوجه شود که رشاد از ناحیه سرش شلیک شده است. آنها می گویند رشاد اسلحه ای پیدا کرد و به خودش شلیک کرد

ایسولا گفت: “به هیچ وجه نمی توانست اسلحه را برداشته و به پشت سر خود شلیك كند.”

پلیس می گوید اندکی پس از آنکه دوست دختر آنها را در بیمارستان رها کرد ، وی اسلحه را در نزدیکی شماره 37 و ملخ انداخت. محققان می گویند این دختر اعتراف كرد كه اسمیت به او گفت كه از شر اسلحه خلاص شود. وی همچنین اشاره کرد که اسمیت اغلب با اسلحه در دامان خود رانندگی می کند.

در مصاحبه ای ، اسمیت اعتراف کرد که اسلحه را با سرقت از دوست پسر مادر فرزندش در اختیار داشته است. اسمیت وجود اسلحه را در دام خود انکار کرد اما معتقد بود که این اسلحه بین صندلی جلو راننده و کنسول مرکزی است. اسمیت به مقامات رسمی اعتراف کرد که رشاد در صندلی ماشین نبوده و به هیچ وجه در صندلی گیر نکرده است.

در حال حاضر ، رشاد در حالت ریکاوری است ، او دو عمل جراحی انجام داده است و یک سوم نیز در حال انجام است. او نمی تواند دست یا پای راست خود را حرکت دهد.

“پزشکان نمی دانند که آیا او می تواند مانند خود طبیعی خود کاملاً راه برود یا دوباره راه برود.”

اسمیت به دلیل بی توجهی به کودک متهم شده است ، نتیجه این امر صدمه جسمی بزرگ است.

وی قرار است روز پنجشنبه ، 19 نوامبر در دادگاه برگزار شود.