لیست کامل سیسمونی پسرانه و دخترانه[+نکات مهم خرید] – ساختمانچی

خبرهای روز جهان

زیرا خرید سیسمونی یکی از لذت بخش ترین و در عین حال مهیج ترین خریدها محسبوب می شود. طراحی ساده و در عین حال جذاب فروشگاه اینترنتی سیسمونی نی نی لند، انتخاب و سفارش کالای مورد نظر را برای کاربر بسیار ساده کرده است . اگر سوالی که در حال حاضر ذهنتان را مشغول کرده است سیسمونی نوزاد از کجا بخرم ؟ همانطور که می دانید رنگ ها بیشترین تاثیر را در روحیه و احساسات و عواطف کودک می گذارد. این دو رنگ سرشار از عواطف لطیف و دلنشین دخترانه بوده و در بین مادرانی که نوزاد دختر دارند از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد. اتاق خواب نوزاد و کودک سرشار از روشنایی، احساسات دلنشین و رنگ های متنوع باشد تا پاسخگویی دنیای لطیف و رنگارنگ آن ها باشد. ترکیب این دورنگ جذاب برای دیوارهای اتاق خواب نوزاد، سرویس و تخت و کمد نوزاد، فرش و . این رنگ برای پرده و فرش اتاق خواب نوزاد بسیار مناسب بوده و حس سر زندگی به کودک می بخشد.

در این مطلب سعی کنیم به شما راهنمایی های لازم را در جهت خرید سیسمونی نوزاد ارائه دهیم. در پاساژ آرین و در مراکز خرید دیگر می توانید تک و توک این مغازه ها را پیدا کنید. در تهران چند بورس سیسمونی وجود دارد که با توجه به شرایط و محل زندگی تان می توانید به هر یک از آنان مراجعه کنید. تشخیص اینکه لیست سیسمونی ضروری شامل چه چیزهایی میشود، بیشتر از هر چیزی به تشخیص شما بستگی دارد؛ برای مثال مواردی مثل صندلی غذا و روروئک طی چند ماه اول جزو ضروریترین وسایل سیسمونی کودک قرار نمیگیرند و باعث میشوند قیمت یک سیسمونی کودک که ممکن است خیلی پایین تمام شود، نیازمند هزینه بالایی باشد. ما امروزه این اطمینان خاطر را به مادرانی که نگران تهیه سیسمونی برای نوزاد خود هستند میدهیم که در فروشگاه سیسمونی شمیم با مناسبترین قیمتها با بهترین مارکهای ایرانی و برندهای خارجی در دنیا در زمینه پوشاک نوزاد، لوازم بهداشتی،انواع سرویس کالسکه، اسباب بازی و کلیه لوازم مورد نیاز کودک و مادر روبرو میشوند و همچنین با پرسنل با تجربه و آموزش دیده ما که به مراجعهکنندگان عزیز مشاوره های لازم را میدهند تا بتوانند به راحتی و با خیالی آسوده لوازم مورد نیاز خود را تهییه نمایند.

نام و برند تجاری سیسمونی و پوشاک شمیم در زمینه تولید و توزیع سیسمونی نوزاد به شماره 011751الف/90 به ثبت داخلی و خارجی رسیده است و تنها دارای دو شعبه در استان البرز میباشد. از آنجاکه اکثر والدین که دارای نوزاد دختر بوده بیشتر وسایل سیسمونی و سرویس خواب نوزاد خود را صورتی رنگ انتخاب می کنند. خیابان بهار با وجودی که نسبت به دیگر مراکز خرید شناخته تر شده و دارای تنوع بیشتری است اما قیمت های بالاتری هم دارد. از رنگ های تکی می توان به عنوان رنگ پس زمینه مثل رنگ دیوار های اتاق خواب نوزاد دختر و از رنگ های ترکیبی برای وسایل سیسمونی نوزاد استفاده کرد. در صورتی که برای اتاق خواب نوزاد استفاده شود بهتر بوده با رنگ یاسی یا سفید ترکیب شود تا تیرگی رنگ لاجوردی را گرفته و نشاط ببخشد. بنفش یکی از رنگ های جذاب و پر نشاط برای سیسمونی نوزاد دختر بوده و در زمره رنگ های مورد علاقه دختر بچه ها بوده و به دلیل انتفال انرژی مثبت و شادی که در ذات این رنگ بوده به تنهایی و یا با ترکیب رنگ های سفید و صورتی حس فانتزی و عروسکی دنیای زیبای نوزادان دختر را به خوبی القا می کند.

آخه من اصلا به سونوگرافی اعتماد ندارم و نمی خوام یه رنگی بگیرم که مخصوص یه جنسیت باشه. از قدیم رسم بوده که بعد از تعیین جنسیت جنین، سیسمونی دخترانه را صورتی بخرند و سیسمونی پسرانه را آبی؛ اما این مسئله قانون ثابتی نیست که لازم باشد همیشه به آن پایبند بمانید. با توجه به شرایط جدید اقتصادی، بعد از تهیه آن، راههای صرفه جویی در مصرف پوشک را هم مطالعه کنید تا از الان برای صرفهجویی بیشتر آماده سیسمونی یعنی چه شوید. به طور کلی رنگ های روشن برای سیسمونی نوزاد و رنگ کاغذ دیواری و دکوراسیون بهترین انتخاب بوده و به دیزاین اتاق خواب نوزاد کمک بسزایی می کند. اکثر والدین رنگ صورتی را برای سیسمونی دخترانه در نظر میگیرند که در خصوص این رنگ و ویژگی های آن به طور کامل صحبت شد. به طور کلی رنگ زرد سبب روشنایی بیشتر اتاق خواب نوزاد شده و امواج شادی و نشاط را به نوزاد انتقال می دهد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد سیسمونی طوسی صورتی لطفا از سایت ما دیدن کنید.