قیمت کامپوزیت دندان در سال 1400 ( تخفیف ویژه )

خبرهای روز جهان

قبل از نصب کامپوزیت، دندانی که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، به منظور جلوگیری از ایجاد باکتری و آلودگی در آن ناحیه باید به طور کامل تمیز شود. اخیراً، استفاده از آنتی بیوتیک ها فقط برای یک دوره کوتاه مدت توصیه می شود، زیرا گاهی اوقات آنتی بیوتیک ها می توانند عوارض جانبی از اسهال گرفته تا واکنشهای آلرژیک تهدید کننده زندگی ایجاد کنند. برای حل مشکلات اساسی تراز دندان ها و پر کردن فاصله های زیاد بین دندان ها از روش های بهینه و تخصصی تری مثل ارتودنسی استفاده میشود.

آیا کامپوزیت دندان درد دارد؟ به طور متوسط، یک کامپوزیت همرنگ دندان میتواند بین 4 تا 8 سال دوام داشته باشد، دوام و ماندگاری این مواد به محل دندان و عادات غذا خوردن، گاز زدن و جویدن بیمار بستگی دارد. بهتر است بدانید که هزینه کامپوزیت دندان به عواملی مختلفی بستگی دارد، این هزینه به میزان درصد آسیب دیدگی دندان بیمار وابسته است، در واقع میتوان گفت مقدار آسیب دیدگی دندان میزان درمان مورد نیاز بیمار را به طور واضح مشخص میکند. 2. کامپوزیت قابلیت ترمیم دارد؛ پس در صورت مشاهده آسیب دیدگی میتوانید آن را قیمت کامپوزیت دندان 99 در مشهد ترمیم کنید. در واقع کامپوزیت دندان ترکیبی از ماده ماتریکس رزینی میباشد که به صورت خمیر است و بر روی دندان به وسیله تابش نور قرار میگیرد.

لمینت کامپوزیتی از ثبات رنگ کمتری نسبت به سرامیکی برخوردار میباشد ولی در عوض قیمت نسبتا کمتری نسبت به نوع سرامیکی دارد. کامپوزیت میکروفیلد: برای ترمیم دندانهای جلویی از کامپوزیتهای میکروفیلد استفاده میشود که ذرات ریزتر و استحکام کمتری دارند اما در عوض سطح صافتر و براقتر و درخشانتری بعد از پالیش از خود به جای میگذارند. لمینتهای سرامیکی با کمک تکنولوژیهای پیشرفته و با استفاده از بروزترین تجهیزات روز دنیا در لابراتوار ساخته میشوند به همین خاطر دوام و استحکام این لمینتها از لمینتهای کامپوزیتی بیشتر است. عدم تعادل هورمونی باعث می شود که دهان شما در دوران بارداری بیشتر پذیرای عفونت و بیماری باشد.

8. طول عمر کامپوزیت ونیر از روکش های سرامیکی بیشتر است. با استفاده از برخی کارها و اقدامات مربوط به زیبایی دندان (پر کردن شکاف دندان، ترمیم تراشههای جزئی، گاهی هم حتی ونیر یا روکش کردن سطح جلوی دندان) شاید نیاز به اصلاح جزئی باشد و یا گاهی هم این نیاز برطرف میشود.