قیمت لوله فولادی گالوانیزه

خبرهای روز جهان

نورپردازی: نورپردازی از این جهت در در سازه های فروشگاهی اهمیت داشته که امروزه به دلیل مشغله کاری افراد در زندگی مدرن بسیاری از افراد و خانواده ها ترجیح می دهند پس از غروب آفتاب به گشت و گذار با خانواده و دوستان خود بپردازند که در این هنگام نورپردازی صحیح یک کانکس فروشگاهی میتواد باعث دیده شدن و جذب مشتری برای سازه گردد و برعکس نور کم و بی روح می تواند باعث شود هیچ یک از رهگذران متوجه حضور سازه نشده و خریدی از آن انجام ندهند ابعاد : انتخاب ابعاد درست و متناسب برای هر نوع سازه ای از جمله کیوسک فروشگاهی بسیار مهم است چرا که ابعاد خیلی کوچک باعث تداخل در امور داخل سازه و بوجود آمدن مشکلاتی نظیر کمبود فضا برای اجناس و حتی گاها فروشندگان گردیده و دسترسی به محصولات و کالا های مختلف درون فضا سخت می گردد و همین طور ابعاد بزرگ نیز ضمن بالا بردن هزینه ها و قیمت کانکس فروشگاهی باعث می شوند تا فضای زیادی سازه اشغال کند که گاها از استاندارد های مجوز ایشان بیشتر و باعث تداخل در عبور و مرور عابرین یا وسایل نقلیه می گردد.

کاربرد کانکس فروشگاهی اگر چه در ابتدا کانکس های فروشگاهی فقط برای فروش تنقلات یا گاها به عنوان دکه بلیط فروشی استفاده می شدند اما در طول زمان بوجود آمدن نیاز ها و محصولات مختلفی که این سازه ها عرضه می کنند باعث تخصص گرایی و و تنوع زیاد و استفاده آنها در حوضه های مختلف شده که مهمترین آنها عبارتند از: 1. بوفه : کانکس مغازه ای یا بوفه از نمونه های پرکاربررد این سازه ها در مجتمع های عمومی مانند بیمارستان ها و ساختمان های درمانی ، اداری ، مدارس و مجتمع های فرهنگی ورزشی می باشد. موارد مختلفی در بحث قیمت لوله ها تاثیر گذار هستند مثلاً جنس لوله و دسته بندی آن روز مهمترین گزینه های سنگ در قیمت نهایی تاثیر می گذارد برای مثال لوله های گالوانیزه درزدار که از جنس آهن سفید هستند متفاوت از قیمت لوله های دیگر می باشد و با توجه به اینکه مقاومت لوله ها در مقابل خوردگی و زنگ زدگی زیاد است به همین دلیل قیمت بالایی نسبت به لوله هایی که مقاومت کمتری در مقابل خوردگی دارند را شامل می شود.

لوله گالوانیزه لوله ای است که توسط روی مذاب پوشش داده شده و جنس اصلی آن آهن سفید نورد شده است و از نظر وزنی در دو نوع سبک و سنگین تولید و به بازار عرضه می شود.برای انتقال آب و گاز در گلخانه ها از لوله گالوانیزه استفاده می کنند.جنس لوله گالوانیزه از آهن سفید نورد شده است که درز آن توسط دستگاههای درز جوش، جوش داده می شوند و برای افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگی ها در یک وان آبکاری (گالوانیزه) قرار می دهند. انتخاب نوع و جنس لوله برای مصرفکنندگان باید باتوجهبه پروژهی موردنظر صورت پذیرد. جنس لوله های گالوانیزه از فولاد نرمی است که در ساختن آن ورقه فولاد را با فشار داخل قالب عبور داده درز آن را جوش می دهند. استفاده از متریال گالوانیزه برای سازههای گلخانه (فولاد گالوانیزه)ماندگاری و دوام بسیار بالاتری دارد و مشکلات سایر موادها را نیز ندارد.

همچنین میتوانید برای خرید غیرحضوری با ارزانترین قیمت لوله از طریق تکمیل و ارسال فرم ثبت سفارش موجود در سایت اقدام کنید. مجوز کانکس فروشگاهی و مغازه ای برای اینکه بتوانید سازه مغازه ای یا کیوسک فروشگاهی خود را در محلی نصب و شروع به فعالیت کنید می بایست ابتدا اقدام به اخذ مجوز برای این کار کرده و پس از کسب مجوز های مورد نیاز اقدام به خرید کانکس و انتقال آن به محل نمائید. 1. ساخت شاسی و اسکلت کلی سازه 2. نصب نمای خارجی سازه 3. عایق بندی جداره های سقف و دیوار 4. کف سازی 5. پوشش داخلی دیواره ها و سقف کانکس فروشگاهی 6. سیم کشی و نورپردازی 7. نصب درب، پنجره و کرکره 8. رنگ آمیزی و اتمام ساخت کانکس 9. نصب جزئیات و وسایل داخلی 10. انتقال سازه به محل مورد استفاده 11. چیدمان کالا ها و شروع فروش کانکس فروشگاهی دست دوم همانگونه که در بخش مزایای سازه های مغازه ای نیز اشاره شد ، خرید و فروش کانکس فروشگاهی دست دوم نیز یکی از راهکار های تهیه این سازه ها بوده که معمولا صاحبان آنها به دلایل مختلف از جمله تغییر شغل یا اتمام قرار داد آنها با شهرداری و سازمان ها اقدام به فروش سازه خود نموده که برای شروع کار افراد حقیقی که قصد کاهش هزینه های خود جهت راه اندازی کسب و کار کوچک در این کیوسک ها را دارند گزینه مناسبی است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد خرید لوله گالوانیزه 4 لطفا به بازدید از وب سایت ما.