فیلم سوزاندن “رای” ویروسی که توسط اریک ترامپ به اشتراک گذاشته شده جعلی است

خبرهای روز جهان

در این ویدئو که روز سه شنبه به نمایش درآمد ، مردی با کیسه پلاستیکی پر از کاغذهایی به نظر می رسد که مانند برگه های رای است ، و او را با مایع قابل اشتعال خاموش کرده و شعله ور می کند. شخصی که چهره او هرگز نشان داده نمی شود ، ادعا می کند که 80 “رأی” جعلی “همه برای رئیس جمهور ترامپ” در این ویدئو است. اگرچه مکان در این ویدئو مورد بحث قرار نگرفته است ، اما مسابقات در روزنامه ها از ویرجینیا بیچ ، ویرجینیا است.

با این حال ، آرا واقعی نیستند. بر اساس بیانیه ای که بعد از ظهر سه شنبه منتشر شد ، شهر ویرجینیا بیچ گفت که مقالات به وضوح نمونه آرا هستند ، به جای آرا رسمی ، زیرا فاقد “علامت گذاری بارکد در همه برگه های رسمی است”. این بیانیه یک رأی گیری رسمی را نشان می دهد و آن را با تصویر فیلم جعلی مقایسه می کند.

کریستین لوئیس ، معاون ثبت ویرجینیا بیچ ، به CNN اشاره کرد که دفتر وی در تلاش برای جلوگیری از گسترش اطلاعات غلط سریع فریب را فاش کرد.

مدیر ارتباطات شهری جولی هیل افزود كه پلیس و بازرسان آتش نشانی در حال بررسی موضوع هستند.

علیرغم اینکه در روز سه شنبه رفع اشکال شد ، پخش ویدیو در شبکه های اجتماعی همچنان ادامه داشت. این ویدئو سرانجام به سایت های رسانه ای راست گرا مانند Gateway Pundit راه یافت که بعد از ظهر چهارشنبه نسخه ای از کلیپ را منتشر کرد. اریک ترامپ این فیلم را حدود ساعت 3:40 بعد از ظهر روز چهارشنبه به اشتراک گذاشت.

نسخه ای که اریک ترامپ به اشتراک گذاشت فقط حدود 1.2 میلیون بازدید داشت. CNN سه حساب دیگر یافت که همان ویدیو را منتشر کرده اند که بیش از 115000 بازدید ترکیبی داشته است.

اریک ترامپ این ویدئو را با بازتوییت مجدد حسابی که آن را منتشر کرده به اشتراک گذاشت. حسابی که اریک ترامپ باز توییت کرد اکنون به حالت تعلیق درآمده است ، به این معنی که دیگر نمی توان این ویدیو را در خبرمایه اریک ترامپ مشاهده کرد.

کارشناس دروازه بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.