فورت لودردیل کمترین شهر امن در آمریکا است – CBS میامی

خبرهای روز جهان

میامی (CBS میامی) – یک مطالعه جدید فورت لودردیل را به عنوان کمترین شهر در آمریکا رتبه بندی کرده است.

WalletHub 182 شهر را در سه بعد اصلی مقایسه کرد: 1) ایمنی در خانه و جامعه ، 2) در معرض خطر بلایای طبیعی ، و 3) امنیت مالی.

برای تعیین نمره کلی ، هر یک از ابعاد با استفاده از 42 معیار که هر یک در مقیاس 100 درجه ای درجه بندی شده اند ، ارزیابی شد.

از میان این معیارها ، متوسط ​​موارد COVID-19 در هفت روز گذشته به ازای هر 100000 نفر ، حمله به سرانه ، تلفات رانندگی به ازای هر نفر ، سطح خطر طوفان ، سطح خطر گردباد ، سطح خطر سیل و سهم رانندگان بیمه نشده بوده است.

معیارهای دیگری نیز وجود داشت از جمله تعداد تیراندازی های دسته جمعی ، سرانه قتل ، سرانه تجاوز ، سرانه سرقت ، سرانه مجرمان جنسی ، سرانه کارمندان اجرای قانون و سرانه آتش نشانان.

دین ترانتالیس ، شهردار فورت لادردیل با نظرسنجی موافق نیست.

وی افزود: بسیاری از داده های مورد استفاده در نظرسنجی Wallethub ارتباط چندانی با ایمنی ندارند. نگاهی دقیق به معیارها نشان می دهد که شهرها با معیارهای اضافی از جمله شرایط جاده ، مشارکت در برنامه بازنشستگی ، امتیازات اعتباری ، نسبت بدهی به درآمد و نرخ فقر مورد قضاوت قرار می گیرند. “شهردار ترنتالیس در بیانیه ای از طریق ایمیل به CBS4 گفت. “میزان جرم و جنایت فورت لادردیل بسیار کمتر از بسیاری از شهرهای ذکر شده در نظرسنجی است ، و ما به کارهایی که اداره پلیس ما در مورد ایمن نگه داشتن شهر ما برای ساکنان و بازدید کنندگان انجام می دهد ، افتخار می کنیم.”

برای امنیت مالی ، میامی در مکان آخر قرار گرفت.

شرایط دیگر شهرهای فلوریدا چگونه بود؟

امن ترین شهر فلوریدا کیپ مرجان بود که در رتبه 44 قرار گرفت.

بیشتر از CBSMIAMI.COM
تحقیقات Sun Sentinel: فرماندار DeSantis “به مقامات بهداشت عمومی دستور داد تا درباره ویروس COVID-19 با مردم بحث نکنند”
معاون فلوریدا به جرم سرقت پستانک بچه از مینیوان دستگیر شد
“ما باید این را بسیار جدی بگیریم”: شهردار میامی ، دانیلا لوین کاوا نگران بیمارستانهای طاقت فرسای COVID است

تامپا 82 ، تالاهاسی 85 سال بود. پمبروک پینز 93 ، جکسونویل در رتبه 120 ، پورت سنت لوسی 132 ، هیاله در 136 ، میامی در رتبه 153 ، اورلاندو 159 ، سن پترزبورگ 170 و فورت لودردیل 182 .

امن ترین شهر ذکر شده کلمبیا ، مریلند بود.