فروشگاه های کوچک اسباب بازی نگرانند که بعد از امسال دیگر در تجارت باقی نمانند

خبرهای روز جهان

او گفت ، حدود یک چهارم فروش سالانه Pufferbellies بین روزهای شکرگذاری و کریسمس است ، زمانی که خریداران “از کار چوب بیرون می آیند” برای خرید Legos ، گلوله های برفی ، پازل ، کارت های بازی ، حیوانات شکم پر و سایر هدایا برای خانواده و دوستانشان.

اما بلانتون که با مادرش فروشگاه را اداره می کند و 5 کارمند دارد ، بیش از آنکه 15 سال شغل Pufferbellies داشته باشد ، بیشتر نگران این فصل تعطیلات است.

محدودیت در تعداد مشتریان مجاز به ورود به فروشگاه 1900 فوت مربعی وی در هر زمان در فروش همه گیر محدود است – بلانتون در صورت ظرفیت کامل یک فلامینگو صورتی را بیرون از فروشگاه قرار می دهد. Pufferbellies امسال نمی تواند تعطیلات را در فروشگاه برگزار کند ، یکی از مهمترین رانندگان فروش ، و برخی از تامین کنندگان او به او می گویند که با تاخیر کار می کند زیرا آنها نمی توانند انبارهای خود را در حد معمول کار کنند. قبل از همه گیری ، Pufferbellies میز بازی و اسباب بازی هایی را داشت که بچه ها امتحان می کنند ، اما اکنون آنها پنهان شده اند.

محدودیت های همه گیر باعث خسارت به خرده فروشان اسباب بازی های کوچک شده است زیرا “آنها فقط جایی برای حضور مردم ندارند [stores] با فاصله اجتماعی شش پا ، “سو وارفیلد ، رئیس موقت انجمن خرده فروشی اسباب بازی های تخصصی آمریکا ، که نمایندگی بیش از 1800 خرده فروش و تولید کننده مستقل در صنعت اسباب بازی است ، گفت.

Pufferbellies همچنین مجبور شده است هزینه های افزایش یافته مربوط به ویروس کرونا را کنترل کند ، از جمله نصب موانع پلکسی در صندوق های پول ، خرید ضد عفونی کننده دست اضافی و استخدام کارمند برای اعمال محدودیت های مشتری در فروشگاه.

و پس از آن رقابت در حال افزایش است آمازون (AMZN) و جعبه های بزرگ مانند والمارت (WMT)، هدف (TGT)، کاستکو (هزینه). این شرکت ها در تمام شیوع بیماری باز مانده اند ، حتی زمانی که فروشگاه های کوچک اسباب بازی مجبور به تعطیلی در بهار شدند.

بلانتون گفت: “من منابع فن آوری فروشگاه های بزرگ یا آمازون را ندارم.” “من توانایی ساخت یک برنامه فوق العاده آسان برای استفاده را ندارم. ما بخش فناوری اطلاعات نداریم. ما یک شرکت تحویل نداریم. وب سایت ما کمی چروک است.”

در حالی که فروشگاه های کوچک اسباب بازی مانند Pufferbellies در تلاشند که در همه گیر همه جا زنده بمانند ، با مراجعه آنلاین خریداران به فروشگاه های آمازون و جعبه های بزرگ ، فروش آنها افزایش یافته و بازدید از فروشگاه ها را تحکیم می کند. تحلیلگران فصل تعطیلات سپر را برای این شرکت ها پیش بینی می کنند.

در مقابل ، وضعیت به ویژه برای خرده فروشان اسباب بازی مستقل وخیم است. بر اساس داده های Womply ، شرکتی که سیستم عامل های نرم افزاری را برای مشاغل کوچک فراهم می کند و فروش را پیگیری می کند ، فروش در فروشگاه های اسباب بازی ، سرگرمی و بازی بین اواسط ماه مارس ، هنگام شروع خاموش کردن ، و اواخر ماه اکتبر در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته 26٪ کاهش یافت. از طریق معاملات کارت اعتباری و بدهی.

به گفته شرکت تحقیقات بازار NPD Group ، مبارزات فروشگاه های کوچک اسباب بازی حتی در حالی افزایش یافته است که فروش اسباب بازی تا سپتامبر 19 درصد رشد کرده است. از آنجا که والدین و بچه ها زمان بیشتری را در خانه می گذرانند و به دنبال راه هایی برای سرگرمی خود در طی بیماری همه گیر هستند ، اسباب بازی ها و پازل ها بسیار مورد تقاضا قرار گرفته اند. اما مزایای آن به زنجیره های آمازون و جعبه های بزرگ می رسد.
"اگر فقط بتوانیم قبض ها را پرداخت کنیم ، من فکر می کنم که می توانیم از این طریق عبور کنیم ،" Elle Dare ، صاحب شرکت اسباب بازی های اصلی در پلیموث ، میشیگان گفت.

استفانی ویسینک ، تحلیلگر خرده فروشی که صنعت اسباب بازی سازی را در جفریز پوشش می دهد ، اشاره کرد که والدین جوان امروز خرید اسباب بازی برای بچه های خود “در جهانی رشد کرده اند که همه چیز در دسترس آنها است” در آمازون.

علاوه بر این ، پرونده ورشکستگی Toys ‘R’ Us در سال 2017 و بسته شدن FAO شوارتز ، زنجیره های بزرگ آمازون و جعبه های بزرگ را به تولید موجودی اسباب بازی خود سوق داد تا سعی کنند سهم بازار این شرکت ها را بگیرند.

ویسینک گفت: “مثل آبنبات در هوا بود.”

کارشناسان خرده فروشی می گویند ، این فصل تعطیلات احتمالاً شکاف بین فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و اسباب بازی ها را افزایش خواهد داد.

تقریبا نیمی از 1800 صاحب فروشگاه اسباب بازی و بوتیک هدیه ای که بین 19 سپتامبر و 27 اکتبر توسط شرکت شبکه اجتماعی کوچک Alignable نظرسنجی شده است ، اظهار داشتند که آنها نگرانند که در این فصل تعطیلات به اندازه کافی برای ادامه کار در سال جاری نتوانند درآمد کسب کنند. 36٪ دیگر از پاسخ دهندگان گفتند که در این فصل تعطیلات به اندازه کافی درآمد کسب می کنند.

Elle Dare ، مدیر شرکت اسباب بازی Genuine Toy Company ، یک فروشگاه اسباب بازی در Plymouth ، میشیگان که دارای یک فضای یکپارچهسازی با سیستمعامل است و آهنگ های موضوعی را از نمایش های تلویزیونی قدیمی مانند “Leave it to Beaver” و “Saved by the Bell” پخش می کند ، امیدوار است که به اندازه کافی این تعطیلات را پرداخت کنید تا به تأمین کنندگان خود بپردازید و اجاره خود را ادامه دهید.

وی گفت: “اگر فقط بتوانیم قبض ها را پرداخت کنیم ، من فکر می کنم که می توانیم از این طریق عبور کنیم.” اما جرات نگران سفارش بیش از حد اسباب بازی در این تعطیلات و نگهداری موجودی مانده است. او همچنین در تلاش است محدودیت های جدید خرده فروشان را افزایش دهد که اخیراً در موارد ویروس کرونا رخ داده است ، که این امر به فروش آسیب می رساند و پرداخت هزینه فروشندگان خود را غیرممکن می کند.

او ابراز امیدواری می کند که مبارزات فروشگاه های مستقلی مانند شرکت اسباب بازی های اصلی در همه گیر همه خریدها را برای خرید محلی در این تعطیلات جلب کند.

“مردم درک می کنند که اگر می خواهند مشاغل محلی خود را در اطراف خود داشته باشند ، مجبور خواهند بود که از آنها حمایت کنند ، به خصوص در دوران سخت.”