فروشگاه اینترنتی زیربیست

خبرهای روز جهان

غول فروشگاه های اینترنتی بنظرم الان دیجی کالا هست. دیجی کالا داره نون برندش رو میخوره، و گرنه هزاران سایت دیگه هستن که شاید محصولات بهتر و با کیفیت تری دارن، اما برندشون خیلی ضعیفه و مردم خیلی بهشون اعتماد نمیکنن، واسه همین هم فروششون میاد پایین. مثلا ممکنه یه فروشگاه به دلیل سود کمی که روی جنساش داره دیگه نخاد تخفیف بذاره.

نمیشه گفت همشون بدن یا همشون خوب مطلقن باید اینو در نظر بگیریم که هرکدوم ممکنه توی دسته ی خاصی فعالیت کنن. از طرفی باید در نظر گرفت فروشگاه های آنلاین خرید حضوری ندارن و تعامل با مشتری صرفا با تماس و چت پشتیبانی هست و مشتری ممکنه از صحبت ها طور دیگه ای برداشت کنه. حتی ممکنه محصولی که خریدی شکسته به دستت برسه! در این مطلب ۳۹ فروشگاه اینترنتی ایرانی را فهرست کرده ام و تلاش کردم که بیشتر به فروشگاه های کوچکتر و کمتر شناخته بپردازم و شما را با آنها آشنا کنم. همانطور که از نامش پیداست، یک فروشگاه اینترنتی با محوریت فروش پوشاک مردانه و زنانه است.

تا الان که کسی نتونسته بیاد روی دستش، حالا حالا ها هم فک نکنم کسی بتونه انقدر قدرتمند کار بکنه. جدای از این ها در جریان موعد پرداخت قبض ها و قسط ها و چک ها باشه تا مشکلی پیش نیاد. با امکان پرداخت در محل میتونه بازم مشتری این فروشگاه ها بمونه و خرید خودشو انجام بده! دوتا از موارد مهمی که فروشگاه های آنلاین میتونن برای جذب مشتری رعایت کنن، یکی امکان پرداخت درب منزل هست. مثلا برای منی که کارمندم و بیرون از خونه هستم مهمه بدونم چه ساعتی بستم میرسه که خودمو به موقع برسونم.

هیبا فعالیت کوچیکش رو با یه مغازه شروع کرد و به لطف محصولات متنوعی که داره بزرگ شد و الان در حال رشده. همه ی اینا بستگی به گردش مالی منظم اون فروشگاه داره. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا رو بنظرم از اون بالا بیارید پایین بندازیدش جزو آخرین فروشگاه هایی که به مردم معرفی میکنید برن ازشون خرید بکنن! چون که الان ما کلی فروشگاه داریم که کیفیتی شاید بهتر از دیجی کالا دارن و حتی قیمت هاشونم بهتره. سلام فروشگاه دیجی استایل اجناسش خیلی خیلی قدیمیه برای همچنین فروشگاهی واقعا خیلی بده که جنس های جدید بروز نداشته باشه.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فروشگاه اینترنتی فرهنگیان لطفا به بازدید از وب سایت ما.