فراری Cayuga County در حال راه اندازی فروشگاه پیتزا تنسی با نام جعلی است | جرم و دادگاه

خبرهای روز جهان







کارآگاهان کلانتری شهرستان کایوگا

گروهبان کارآگاه دفتر کلانتری شهرستان کایوگا. رابرت فرانکلین ، چپ ، و کارآگاه رابرت گوارنیری اسلحه ها و مهمات توقیف شده از خانه اوواسکو آنتونی رانائورو را در سال 2019 نمایش می دهند.


ارائه شده


کارکنان Citizen

پلیس گفت ، یک مرد سابق اوواسکو که به اتهام اسلحه به سه سال زندان محکوم شده بود ، با گرو گذاشتن وثیقه ، به تنسی نقل مکان کرد و یک پیتزا فروشی را با نام فرضی باز کرد.

اداره کلانتری شهرستان کایوگا روز پنجشنبه گفت که آنتونی رانائورو ، 34 ساله ، سابقاً در جاده 7133 اواسکو ، روز سه شنبه توسط سرویس مارشال های ایالات متحده دستگیر شد.

Ranauro در ماه مه سال 2019 دستگیر شد پس از تحقیقات مشخص شد که وی برای تهیه اسناد شناسایی جعلی به یک شرکت بین المللی سفارش می داده است ، که منجر به این شد که اداره مشروبات الکلی تنباکو و اسلحه گرم کشف کند که Ranauro همچنین از طریق پست الکترونیکی سفارش قطعات سلاح را صادر کرده است.

در بازرسی از منزل وی چندین قبضه اسلحه ، اسلحه و مهمات مهم با ظرفیت غیرقانونی کشف شد و برخی از سلاح ها با قطعات فاقد شماره سریال ساخته شده بودند و ردیابی آنها تقریباً غیرممکن بود.

رانائورو که در آن زمان به عنوان نگهبان غیر مسلح یک شرکت امنیتی خصوصی استخدام شده بود ، به دو فقره اسلحه جنایی درجه دو و دو قبضه اسلحه جنایی درجه سه محکوم شد.

از روزنامه نگاری محلی حمایت کنید

عضویت شما گزارش ما را امکان پذیر می کند.

{{دکمه_ برجسته_متن}}

او اوایل سال جاری به جرم دو جرم اعتراف کرد و قاضی شهرستان کایوگا مارک فاندریچ گفت که رانائورو به سه سال زندان محکوم می شود و پس از آن برای سه ماه نظارت پس از آزادی ، هنگامی که برای صدور حکم در 19 مه بازگشت.