غریبه ها برای زنی که بی خانمان ، ترسیده و با اتومبیل زندگی می کند با دو گربه خود وارد می شوند و همه چیز را از بین می برند – CBS Chicago

خبرهای روز جهان

پارک TINLEY ، بیماری (CBS) – این داستان یک زن حومه جنوبی است که خود را بی خانمان ، ناامید و ترسیده دید.

اما ناگهان ، او با برخی از غریبه ها روبرو شد که سرسخت ترین متحدان او شدند.

همانطور که آدرینا بیگوس از CBS 2 گزارش داد ، همه چیز از پارکینگ Aerotek ، آژانس کارکنان در پارک تینلی آغاز شد.

“یکی از کارمندان ما با من تماس گرفت و گفت:” هی کیت ، من فقط می خواهم چیزی را پر کنم. کسی در اتومبیل آنها در پارکینگ ما زندگی می کند. “” کتی موراوسکی از Aerotek گفت. “” او یک خانم فوق العاده خوب است. او دو گربه دارد. “

خانم مورد نظر روت آن ون هیل بود. او برای مراقبت از پدر و مادر بیمار خود کار خود را رها کرده بود و پس از مرگ آنها ، دیگر خانه و درآمد نداشت. همه چیز او ماشین ، تلفن همراه پرداخت شده توسط یکی از دوستان و گربه ها بود.

ون هیل گفت: “من سه سال آنها را داشتم و پولم تمام شد – مانند بسیاری از افراد با COVID.” “من نمی توانستم جایی برای اقامت پیدا کنم و نمی توانم پناهگاهی بگیرم.”

او نتوانست هیچ سرپناهی پیدا کند که او و گربه ها را بپذیرد و تحمل تسلیم آنها را نداشت.

وان هل در مورد گربه های ماده و گربه های تنبل نر گفت: “آنها نوزادان من هستند.” “نام او کدو تنبل و نام او گربه گربه است ، و من آنها را سه سال پیش گرفتم ، و آنها همه چیز برای من هستند.”

ون هیل برای گربه های خود گرمی و راحتی می خواست. اما بیش از دو ماه ، همه آنها در اتومبیل او زندگی می کردند – در پارکینگ های مختلف در شب.

ون هیل گفت: “ما در این محله های تنگ بوده ایم ، می دانید ، او روی من می خوابد و او هم روی من می خوابد تا گرم بمانم.”

موراوسکی گفت: “ما به نوعی دوستش داشتیم و فقط می خواستیم به او کمک کنیم.”

کارمندان Aerotek ون هیل و گربه ها غذا ، پتو و حتی کتاب آوردند – و سپس چیزی وجود داشت که همه چیز را تغییر داد.

موراوسکی تصویری از گربه های ون هیل را در صفحه فیس بوک یک پناهگاه حیوانات منتشر کرد.

“و به معنای واقعی کلمه در عرض چند ساعت ، این همه پست در فیس بوک ، این همه پیام ، تعداد زیادی از مردم با من تماس می گیرند -” چگونه می توانم کمک کنم؟ چه کاری می توانم انجام دهم؟ “” موراوسکی گفت. “این زمانی بود که جانین وارد گفتگو شد و این بود که” من می توانم این گربه ها را ببرم. من می توانم فردا آنجا باشم. هرچه شما بچه ها نیاز داشته باشید ، من آنجا خواهم بود. “

وارد مادر پرورش دهنده گربه جانین مارینو شوید.

“بسیاری از اوقات ، ما مردم را به خاطر کنار گذاشتن حیوانات خانگی خود محکوم می کنیم ، اما بسیاری از اوقات ، آنچه نمی بینیم این یک وضعیت کاملا ناامید کننده است. آخرین چاره ، “مارینو گفت. “من قول دادم كه تلاش كنم تا آنها را به خانه ای شگفت آور تبدیل كنم.”

پس از در آغوش کشیدن و خداحافظی های فراوان ، ون هل به مارینو اجازه داد بچه های خز خود را ببرد.

“من برای او چند عکس از اتاق گربه های پرورشی ام ارسال کردم ، بنابراین او از دیدن آن خوشحال شد. بنابراین من فکر می کنم که این به او کمی آرامش می بخشد. “

و این هم اتفاق می افتد. ون هیل یک پناهگاه در مورنینگ استار میسیون در جولیت پیدا کرد و او قصد دارد یک تجارت را یاد بگیرد و دوباره روی پاهایش بنشیند. اما او نگران دیگران است که کمکی که او کرده است پیدا نکرده است.

“من نمی توانم باور کنم که افرادی مانند من وجود دارند و جایی برای رفتن نیست. واقعاً جایی برای رفتن نیست. “ون هیل گفت. “من نمی دانم کسی بیدار شده است یا خیر ، و قبل از اینکه چشمانش باز شود ، تو فقط با اشک از صورتت پایین آمده ای – و تو هنوز بیدار نیستی.”

اما در آخر ، برای ون هل ، مهربانی غریبه ها همه تفاوت ایجاد کرد.

موراوسکی گفت: “فقط احساس جامعه ای که در این شرایط اتفاق افتاده است ذهنم را به باد می دهد.”

ون هیل موافقت کرد که برای برجسته کردن مشکلات بی خانمانی با ما در برابر دوربین برود. یک صفحه GoFundMe برای کمک به او در حالت ایستادن راه اندازی شده است – و در صفحه ، موراوسکی جزئیات بیشتری در مورد داستان ون هیل و تلاش هایی که از طرف او انجام شده است را بیان می کند.

همچنین ، در حال حاضر نیاز زیادی به خانه ها برای پرورش و پذیرش گربه ها وجود دارد. Forever Fortunate Felines یکی از بسیاری از نجاتاتی است که به نجات صدها نفر کمک می کند.

اطلاعات بیشتر در مورد Forever Fortunate Felines در اینجا موجود است.

همچنین از CBS Chicago: