علیرغم COVID ، مزارع درخت کریسمس مینه سوتا به امید سال رکورد – WCCO

خبرهای روز جهان

مینیاپولیس (WCCO) – چهل و شش روز تا کریسمس باقی مانده است ، اما برخی از مردم مینه سوتا در حال تشویق تعطیلات هستند.

در مزرعه درخت کریسمس Krueger در دریاچه Elmo ، آنها هر ساله حدود هزار درخت می فروشند. اما با استفاده از COVID-19 ، آنها و سایر مزارع مجبور شده اند فقط کمی اوضاع را تغییر دهند.

نیل کروگر گفت: “ما به هر درخت نگاه می کنیم و سپس آن را با توجه به کیفیت آن ارزیابی می کنیم.”

به جای ناشناس ماندن ، به هر یک از درختان کریسمس برای فروش در Krueger’s یک نام داده شده است. این یک سنت است که باقی مانده است ، در حالی که چندین نفر دیگر مجبور شده اند فصل را به دلیل بازی COVID در نقش Scrooge به فصل برسانند.

دب کروگر گفت: “ما بدون سانتا ، بدون هیدرید کارها را اینجا در مزرعه به صورت متفاوتی انجام خواهیم داد.”

سانتا نیست هیچ سایدر حتی در این صورت ، کروگرها فکر می کنند که می توانند یکی از شلوغ ترین سالهای گذشته خود را داشته باشند.

نیل کروگر گفت: “مردم می خواهند خارج از منزل خارج شوند ، و درختان از نظر اجتماعی فاصله دارند.” “ما همسایه هایی داریم که یک مزرعه کدو تنبل دارند و آنها گفتند که امسال بهترین سال خود را داشته اند و ما همین حرف را از مردم توت فرنگی می شنویم.”

هوای خوب مانند هدیه اولیه کریسمس بود ، زیرا درختان پیر و جوان در تابستان شکوفا می شدند. و آنها امیدوارند که مردم چیزهای زیبایی را ایجاد کنند. آنها به جای دور هم جمع شدن یک خانواده بزرگ ، آنها پیش بینی می کنند که افرادی که در گذشته درخت نخریده اند امسال می توانند این کار را انجام دهند زیرا در نزدیکی خانه خود هستند.

دب کروگر گفت: “ما این زمان سال را دوست داریم.” “ما نسل چهارم داریم که می آیم و همه با هم کار می کنیم.”

از آنجا که فصل رشد در مینه سوتا و ویسکانسین بسیار خوب بود ، برای مزارع هر دو ایالت غیر معمول نیست که درختان را به مناطق دیگر کشور که در معرض خشکسالی قرار دارند بفرستند.