عروس دیوید بیش از 9000 کارگر را اخراج کرد

خبرهای روز جهان


نیویورک
CNN

بر اساس اطلاعیه ای که به وزارت کار پنسیلوانیا ارسال شده است، عروس دیوید، یکی از بزرگترین فروشندگان لباس عروس در ایالات متحده، هزاران کارگر را در سراسر کشور اخراج می کند.

در این اطلاعیه آمده است که این خرده فروش 9236 موقعیت را در سراسر ایالات متحده حذف می کند. در پنسیلوانیا، اخراج کارکنان قرار است از 14 آوریل آغاز و در 11 آگوست پایان یابد و بر 15 فروشگاه در 9 شهرستان در این ایالت تأثیر بگذارد. اعلان‌های تعدیل و بازآموزی کارگران مشخص نکرده‌اند که چه زمانی اخراج‌ها شروع می‌شوند یا چه تعداد فروشگاه در سایر ایالت‌ها تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، خرده‌فروشی مستقر در Conshohocken در پنسیلوانیا بیش از 11000 کارگر دارد.

David’s Bridal به CNN Business گفت که این شرکت “گزینه های استراتژیک ما را ارزیابی می کند و فرآیند فروش در حال انجام است.” همچنین گفت که تمام فروشگاه هایش در حال حاضر باز هستند.

نیل ساندرز، مدیر عامل GlobalData Retail گفت: “میزان این اخراج ها نشان می دهد که عروس دیوید در حالت بحرانی است.” این نشان می‌دهد که در پشت این صحنه، بازسازی عظیمی در حال انجام است تا بتواند پول نقد را حفظ کند، زیرا شرکت برای ورشکستگی یا فروش آماده می‌شود.»

ساندرز گفت که انتظار دارد این شرکت به عنوان بخشی از برنامه خود فروشگاه ها را ببندد.

او گفت: “کسب و کار در شکل فعلی آن کار نمی کند و امیدواریم که یک نهاد کوچکتر از نظر مالی بادوام تر باشد.”

بر اساس گزارش ها، این اخراج در حالی رخ می دهد که مشکلات برای David’s Bridal افزایش یافته است، که طبق گزارش ها، برای دومین بار در پنج سال گذشته ورشکستگی می کند. مجله نیویورک تایمز، که به نقل از افراد آشنا با موضوع. تایمز گفت که خرده فروش می تواند به عنوان بخشی از طرح بازسازی خود در حال بررسی فروش باشد.

عروس دیوید در سال 2018 پس از افزایش بدهی و کاهش فروش لباس عروس، ورشکستگی کرد. این شرکت در سال 2019 از ورشکستگی خارج شد زیرا به تلاش برای اصلاح این تجارت ادامه داد.

اما یک بیماری همه گیر جهانی در سال 2020، مراسم عروسی را با دیوارهای بسیار بدی که گردهمایی های اجتماعی به طور ناگهانی متوقف شده بود، پشت سر گذاشت. سال بعد، David’s Bridal، که بیش از 300 فروشگاه دارد، گفت که پیش‌بینی می‌کرد که عروسی‌ها با انتقام به دلیل تقاضای سرخورده بازگردند.

اما اخراج‌ها در عروسی دیوید در بحبوحه از دست دادن شغل مداوم در خرده‌فروشی، فناوری و سایر صنایع صورت می‌گیرد. بر اساس گزارش روز جمعه وال استریت ژورنال، والمارت هفته گذشته اعلام کرد که بیش از 2000 کارگر را در پنج انبار ایالات متحده اخراج می کند و بنا به گزارش وال استریت ژورنال، بست بای (BBY) صدها شغل در سطح فروشگاه را کاهش می دهد.