طرفداران Ravens غرور بنفش خود را نشان می دهند – CBS بالتیمور

خبرهای روز جهان

عکس ها: روشنایی تعطیلات بنای یادبود واشنگتن؛ WJZ Holiday Spectacularنگاهی به پشت صحنه 49 مین سالانه روشنایی بنای یادبود در بنای یادبود واشنگتن در بالتیمور. این رویداد عملا به دلیل COVID-19 برگزار شد.

عکس ها: کلاغ ها به دست استیلرز سقوط می کنند 19-14Ravens بالتیمور در 2 دسامبر سال 2020 به دست پیتسبورگ استیلرز سقوط کرد.

در آرامش باشید: Eric ‘HeavE’ ScottWJZ در غم از دست دادن اریک “HeavE” اسکات است.

در آرامش استراحت کنید: دب کلیWJZ در سوگ از دست دادن سردبیر دب کلی است.

عکس ها: کلاغ ها پس از شروع آهسته در ایندیاناپولیس ، کلت ها را می زنندBaltimore Ravens یکشنبه ، 8 نوامبر پس از شروع کند ، بر ایندیاناپولیس کلت غلبه کرد.

عکس ها: روز انتخابات در مریلندنگاهی به روز انتخابات در اطراف مریلند.

عکس ها: کلاغ ها 27-3 بنگال ها را شکست دادندRavens بالتیمور یکشنبه ، 11 اکتبر 2020 ، سینگیناتی بنگال ها را شکست داد.

عکس ها: ریونز تیم فوتبال واشنگتن را با نتیجه 31-17 شکست دادبالتیمور ریونز روز یکشنبه تیم فوتبال واشنگتن را با نتیجه 31 بر 17 شکست داد.

عکس ها: 145 امین Preakness Stakes از مسابقات Pimlicoعکس هایی از 145th Preakness at Pimlico Race Course در 3 اکتبر 2020.

عکس ها: سرداران کلاغ ها را 34-20 شکست می دهندعکسهایی از مسابقه بالتیمور ریونز و کانزاس سیتی رئیس در 28 سپتامبر 2020.

عکس ها: قاضی دادگاه عالی عزادار روت بدر گینسبورگیادبودها در دی سی و شهر نیویورک این هفته در حالی برگزار می شود که این کشور در سوگ عزاداری دادگاه عالی روت بدر گینسبورگ است.

عکس ها: Ravens Topple Texans 33-16

عکس ها: کلاغ ها در مسابقات مقدماتی فصل مقابل Browns پیروز می شوند

عکس ها: راهپیمایی در واشنگتن برای عدالت نژادی ، اصلاحات پلیسروز جمعه هزاران نفر در پله های یادبود لینکلن گرد هم آمدند ، جایی که کشیش مارتین لوتر کینگ ، سخنرانی تاریخی “من یک رویا دارم” را ارائه داد ، چشم انداز برابری نژادی که برای میلیون ها آمریکایی دست نیافتنی است.

عکس ها: انفجار گاز شمال غربی بالتیمورصبح روز دوشنبه انفجار گاز در شمال غربی بالتیمور.

عکس ها: خسارت طوفان گرمسیری ایسیاس در مریلندعکس ها خساراتی را که پس از طوفان گرمسیری Isaias در روز سه شنبه از طریق مریلند نقل مکان کرد ، نشان می دهد.

عکس ها: به یاد آوردن میراث جان لوئیسبه یاد آوردن نماد حقوق مدنی نماینده جان لوئیس

عکس ها: آنتن های قدیمی از برج Candelabra WJZ در تپه تلویزیونی حذف شدندروز سه شنبه هنگامی که آنتن های سه ایستگاه تلویزیونی محلی ، از جمله WJZ ، از برج برج شمعدان در شمال بالتیمور برداشته شد ، آسمان اطراف Television Hill بود.

عکس ها: لگو لاک پشت توسط باغ وحش مریلند منتشر شدباغ وحش مریلند چهارشنبه لاک پشت جعبه نجات یافته ای را آزاد کرد که با صندلی چرخدار LEGO به شهرت رسید.

عکس ها: عشق نقاشی دیواری عشق استنقاشی دیواری پراید در خیابانی در محله Patterson Park در بالتیمور نقاشی شده است

عکس ها: نقاشی های دیواری سیاه زندگی مهم استنقاشی دیواری Black Lives Matter در امتداد خیابان لینوود در پارک پترسون بالتیمور نقاشی شده است.

عکس ها: اعتراضات جورج فلوید در بالتیموربعد از ظهر روز دوشنبه هزاران نفر در اعتراض به وحشیگری پلیس پس از مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس در مرکز شهر بالتیمور با آرامش جمع می شوند.

عکس ها: آخر هفته روز یادبود در OCMDآخر هفته روز یادبود در شهر اوشن ، مریلند

عکس ها: رئیس جمهور ترامپ ، بانوی اول برای مراسم روز یادبود از فورت مک هنری در بالتیمور بازدید کردندرئیس جمهور دونالد ترامپ و بانوی اول ملانیا ترامپ روز دوشنبه در یک مراسم روز یادبود در Fort McHenry شرکت کردند.