صاحب میشیگان Big Boy به دلیل اقدامات قانونی شرکت ، قرارداد حق رای دادن را فسخ می کند

خبرهای روز جهان

(WXYZ) – صاحب یک رستوران Big Boy در Sandusky گفت که وی به دلیل برنامه هایش برای باز ماندن و سرپیچی از دستور همه گیر دولتی “مجبور به فسخ” قرارداد حق رای خود است.

مرتبط: رستوران میشیگان Big Boy از دستور دولت سرپیچی می کند ، GoFundMe را برای کمک به پرداخت جریمه ها راه اندازی می کند

مالک تروی تانک گفت که او برای کمک به 25 خانواده ای که کارمندانش دارند باز می ماند. وی گفت: این رستوران قوانین فاصله اجتماعی را با رستوران رعایت می کند و فقط 50٪ ظرفیت دارد. کارمندان و میهمانان ملزم به ماسک زدن هستند.

بین 18 نوامبر و 8 دسامبر ، ایالت حکم اپیدمی صادر کرد که در میان جهش در موارد COVID-19 ، غذاخوری و بارهای داخلی را تعطیل کرد.

Big Boy Restaurant Group LLC گفت که در حال حاضر در حال اقدام قانونی برای توقف عملیات در محل Sandusky است.

در بیانیه ای از بیگ بوی آمده است: “بیگ بوی همیشه به سلامت و ایمنی مشتریان و کارکنان ما اختصاص داده شده است.” “اقدامات یک صاحب امتیاز در Sandusky ، میشیگان نمایندگی Big Boy به عنوان یک مارک ، عملیات یا استانداردهای ما نیست. Big Boy اقدامات این Franchisee را به هیچ وجه تأیید ، تأیید یا پشتیبانی نمی کند و در حال انجام است اقدامات قانونی برای جلوگیری از فعالیت آنها به عنوان یک رستوران Big Boy در شرایط فعلی. Big Boy اقدام فوری برای اصلاح وضعیت ، حفظ تعهد ما نسبت به کیفیت و پیروی از مقررات بهداشتی کرده است. “

در متنی برای مشتریان ، تانک گفت كه قصد دارد بدون شركت Big Boy پیش برود.

تانک گفت: “ما امیدوار بودیم كه پس از 35 سال كار مشترک ، شركتها با هدف ما همدردی كنند و پشت سر ما قرار بگیرند.” “آنها نکردند.”

تانک از مشتریان درخواست پشتیبانی بیشتر كرد. GoFundMe برای کمک به پرداخت جریمه در حالی که از دستور اپیدمی ایالت سرپیچی می کند ، راه اندازی شده است.

اطلاعات و منابع اضافی ویروس کرونا:

برای دیدن صفحه ای با منابع اینجا را کلیک کنید از جمله مروری بر COVID-19 از CDC ، جزئیات پرونده ها در میشیگان ، جدول زمانی دستورات فرماندار گرچن ویتمر از زمان شیوع ، تأثیر ویروس کرونا در جنوب شرقی میشیگان و پیوند به اطلاعات بیشتر از وزارت بهداشت و خدمات انسانی میشیگان ، CDC و WHO.

مشاهده a ردیاب جهانی ویروس کرونا با داده های دانشگاه جان هاپکینز.

پوشش کامل ما را مشاهده کنید صفحه ادامه پوشش Coronavirus.

از … ما دیدن کنید Rebound Detroit ، جایی که ما در حال کار برای کمک به افراد آسیب دیده از ویروس کرونا هستیم. ما تمام اطلاعات موجود را برای کمک به شما در عبور از این بحران و نحوه دسترسی به آن در دسترس داریم.