شرکت یخ خشک Akron که تقاضای زیادی برای ذخیره سازی واکسن دارد

خبرهای روز جهان

AKRON ، اوهایو – Gehm and Sons یک شرکت مستقر در Akron است و دارای گذشته ای جالب است ، امیدوار است که محصول بسیار سرد آن بتواند آینده درخشان تری را برای اهالی اوهایو فراهم کند که روز به روز از همه گیری COVID-19 خسته می شوند.

“هری گهم” یکی از مالکان مالک گفت: “ما در اوایل دهه 1900 از یک فروشگاه اسب و باگی به یک شرکت توزیع گاز کربنیک رفتیم. در اواسط دهه 40 ، ما به سمت یخ خشک رفتیم.”

این شرکت سالانه حدود شش میلیون پوند یخ خشک تولید می کند و با استفاده از دی اکسید کربن و یک پرس بلوکی مکعب های 55 پوندی تولید می کند. یک پرس گلوله بلوک ها را به قطعات کوچکتر تقسیم می کند ، سپس در جعبه هایی ذخیره می شود که می تواند حدود 1200 پوند گلوله یخ خشک را در خود جای دهد.

تقاضا برای یخ خشک پس از اعلام داغ Pfizer برای واکسن خود برای نگهداری طولانی مدت در منفی 94 درجه گرم است. ذخیره طولانی مدت واکسن Moderna منهای چهار درجه خواهد بود. دمای یخ خشک تولید شده در Gehm and Sons منهای 109 درجه است.

این شرکت اخیراً حدود 15 تماس از بیمارستان ها ، فروشگاه هایی مانند Giant Eagle و وزارت بهداشت اوهایو دریافت کرده است تا سفارشات زیادی از یخ خشک را برای ذخیره موثر ویال های واکسن تهیه کند.

وی گفت: “وقتی این بیمارستان ها (واكسن) را دریافت كنند ، ظرف چند روز به یخ خشك احتیاج خواهند داشت ، بنابراین باید زودتر از موعد آماده شوند تا آماده دریافت محموله باشند.”

Gehm انتظار دارد که هجوم بر روی یخ خشک باعث افزایش فروش 10 تا 15 درصدی شود.

به این تجارت اطلاع داده شد که ODH در حال آماده سازی سفارش 15000 پوند یخ خشک در هفته است.

گهم گفت: “آنها در ازای هر کانتینر بین 25 تا 50 پوند طلب می کنند. من نمی دانم که هر ویال در هر ظرف چقدر است ، اما این همان چیزی است که آنها درخواست می کنند.”

گهم معتقد است که شرکت وی تنها تولید کننده یخ خشک در اوهایو است و به همین دلیل ، او احساس می کند تماس های سفارش همچنان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: “من تصور می كنم كه این چند ماه طول بكشد خصوصاً زمانی كه آنها گفتند این واكسن ها دوز دو برابر هستند ، بنابراین این بدان معناست كه دو برابر زمان می برد.”

خبر 5 با چندین سوال در مورد چگونگی برنامه ریزی ایالت برای ذخیره ویال های واکسن و نحوه توزیع نهایی آنها ، به بخش بهداشت اوهایو مراجعه کرد. از عصر چهارشنبه ، سخنگوی گفت که او در حال کار بر روی گرفتن این پاسخ ها است.

در همین حال ، گهم گفت خوشحال است كه شركت وی با سابقه ای غنی در محافظت از واكسن حیاتی برای ساكنان نقش دارد.

“این فقط شسته و رفته است. هیجان انگیز است. این یک خیابان جدید است. این یک ماجراجویی جدید است.”