سهام Premarket: الون ماسک اکنون در وال استریت لیست A است

خبرهای روز جهان

چه اتفاقی می افتد: پس از ماه ها حدس و گمان ، تسلا در تاریخ 21 دسامبر به شاخص S&P 500 خواهد پیوست ، S&P Dow Jones Indices روز دوشنبه اعلام کرد. این شرکت پس از رزرو چهار فصل متوالی سودآور در اوایل سال جاری واجد شرایط شد. این در حالی است که پنج دوره متوالی در معرض سیاه قرار دارد و این اولین دوره در 17 سال سابقه خود است.
تسلا (TSLA) سهام در اخبار افزایش می یابد. سهام این شرکت که امسال 388 درصد جهش داشته است ، در معاملات پیش از بازار 12.5 درصد دیگر رشد کرده است.

افزایش سهام شهاب سنگی تسلا باعث تردید برخی سرمایه گذاران شده است ، زیرا آنها نگران هستند که ارزیابی سنگین آن چالش های بزرگی را که هنوز با آن روبرو است منعکس نکند. یک تویوتا که در تلاش است هنوز در سال مالی فعلی خود انتظار فروش 9.4 میلیون دستگاه خودرو را دارد ، در حالی که تسلا 500000 تحویل کالا را هدف قرار داده است.

وال استریت همچنین بعضی اوقات تمایلی به پذیرفتن ایلون ماسک ، مدیرعامل تسلا ، که استفاده فیلتر نشده از توئیتر منجر به غبارآلود شدن کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شده ، ندارد.

اما افزودن تسلا به S&P 500 نشانگر مشخصی برای پیشرفت شرکت است.

دان ایوز ، تحلیلگر ودبوش اوراق بهادار ، در یادداشتی خطاب به مشتریان گفت: “یک قدم به عقب برگردیم ، این یک پر بزرگ برای کل گاو نر تسلا است.”

در سه ماهه گذشته ، این شرکت با تقاضای قوی برای مدل 3 با قیمت مناسب تر و موفقیت اولیه Gigafactory Tesla در شانگهای متقاعد شد ، این شرکت با ثبت رکورد سود و تحویل خودروهای بیشتر از گذشته. ایوز گفت: این امر باعث شد كه S&P Dow Jones Indices نتواند مدت طولانی تری تسلا را از شاخص معیار خارج كند.

چه اتفاقی می افتد بعد: برای به حداقل رساندن اختلال در شاخص های S&P داوجونز ممکن است سهام به دو بخش جداگانه به شاخص اضافه شود. ارزش این شرکت از زمان بسته شدن روز دوشنبه نزدیک به 387 میلیارد دلار بود.

به گفته نیک هیت ، تحلیلگر ارشد سهام در Hargreaves Lansdown ، این شرکت پس از پیوستن به S&P 500 ، گروه های بزرگی از سرمایه گذاران جدید را جذب خواهد کرد.

پیش از این ، هیت به من گفت كه پایه سرمایه گذاران تسلا عمدتا از مدیران صندوق فعال بودند كه مأموریت شركت را خریداری می كردند. اکنون ، مدیران منفعل صندوق که مسئول پرتفوی هایی هستند که آینه S&P 500 هستند ، چاره ای جز فعالیت در این زمینه نخواهند داشت.

“اکثر وجوه منفعل [that track the index] اساساً مجبور به خرید سهام خواهند شد. “در غیر این صورت ، آنها باید پاسخگوی مشتریان باشند.

دیوانگی واکسن سهام را به بالاترین رکورد می فرستد

هیجان در مورد واکسن Covid-19 که می تواند به بازگشت زندگی طبیعی کمک کند ، سهام را به بالاترین حد خود رسانده است.

آخرین مورد: Dow و S&P 500 روز دوشنبه پس از آنکه Moderna گفت واکسن آزمایشگاهی ویروس کرونا بسیار کارآمد است ، در سطح رکورد بسته شد. Pfizer هفته گذشته نیز در مورد نامزد واکسن خود اعلامیه مشابهی ارائه داد.

داو اکنون فقط 50 امتیاز از 30000 امتیاز خجالتی است ، که از نظر روانشناختی برای گاوهای بازار قابل توجه است.

رانندگی در رالی: واکسن Moderna در مورد توزیع ، نسبت به واکسن Pfizer مزیت قابل توجهی دارد.

واکسن فایزر باید در منفی 75 درجه سانتیگراد نگهداری شود. هیچ واکسن دیگری در ایالات متحده نیازی به سرماخوردگی ندارد و مطب پزشکان و داروخانه ها فریزرهایی ندارند که این میزان پایین باشد. اما واکسن Moderna فقط در منفی 20 درجه سانتیگراد قابل نگهداری است. این شرکت همچنین گفت که می توان آن را به مدت 30 روز در یخچال نگهداری کرد. واکسن فایزر فقط می تواند در یخچال پنج روز دوام بیاورد.

رایان دیتریک ، استراتژیست ارشد بازار برای LPL Financial ، گفت: “اخبار هفته گذشته Pfizer عالی بود ، اما اخبار واکسن Moderna امروز حتی بهتر است.” “امکان ذخیره واکسن در یخچال استاندارد تا یک ماه ، حمل و نقل و کاربرد آن را بسیار آسان می کند.”

بینش سرمایه گذار: مدرن (MRNA) سهام روز دوشنبه 9.6٪ جهش کرد. آنها امسال بیش از 400 درصد رشد کرده اند.
همچنین سرسخت: وارن بافت. مجامع وی ، Berkshire Hathaway ، سهام جدیدی را در شرکت های داروسازی خریداری کرد AbbVie (ABBV)، Bristol-Myers Squibb (BMY)، مرک (MKGAF) و فایزر (PFE) در سه ماهه سوم ، این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد.

چگونه Airbnb در سه ماهه گذشته سود کسب کرد

علی رغم بیماری همه گیر که ضربه بزرگی به تجارت آن وارد کرده ، Airbnb در سه ماهه گذشته موفق به کسب درآمد شد.

این شرکت تازه وارد ، که از مدارک خود برای عرضه عمومی در روز دوشنبه رونمایی کرد ، نشان داد که بین ماه های ژوئیه و سپتامبر 219 میلیون دلار سود کسب کرده است زیرا مشتریان از این پلتفرم برای برنامه ریزی سفرهای داخلی استفاده می کنند یا از کار از راه دور برای رزرو اقامت طولانی مدت در جدید استفاده می کنند مکانها

این شرکت در پرونده خود گفت: “سفرهای داخلی به سرعت در Airbnb در سراسر جهان برگشت زیرا میلیون ها مهمان سفرهای نزدیك تری به خانه خود داشتند.” “با کار در خانه در Airbnb کار در خانه بیشتر از چند روز افزایش می یابد.”

این شرکت هنوز از سال 2020 شروع دشواری داشته است ، خسارت خالص 916 میلیون دلار تا 30 ژوئن را گزارش کرده است. سه ماهه چهارم نیز ممکن است دشوار باشد زیرا موج دیگری از عفونت ها در بسیاری از بازارهای اصلی آن تسخیر شده است.

علی رغم شرایط سخت عملیاتی ، پیشنهاد عمومی Airbnb در بین سرمایه گذاران بسیار مورد انتظار است. این شرکت یکی از ارزشمندترین استارت آپ های خصوصی در جهان است که در یک برهه از ارزش 31 میلیارد دلار برخوردار است.

تا بعدی

انبار خانه (HD)، کهل (KSS) و والمارت (WMT) گزارش نتایج قبل از افتتاح بازارهای ایالات متحده

امروز نیز:

  • اطلاعات خرده فروشی ایالات متحده در ماه اکتبر در ساعت 8:30 صبح ET می رسد. اطلاعات تولیدات صنعتی در ساعت 9:15 صبح به وقت ET دنبال می شود.
  • نمایندگان اوپک و متحدانش با هم ملاقات می کنند که آیا با کاهش نرم تقاضا برای نفت خام ، کاهش تولید را در سال آینده گسترش دهند یا خیر.
فردا می آیند: درآمد خرده فروشی با ادامه می یابد لاو (کم)، هدف (TGT) و TJX (TJX).