سرور مجازی ترید خرید VPS برای بایننس و سایر صرافی های ارز دیجیتال

خبرهای روز جهان

اما اگر بنا بر استفاده ای که از سرور میکنید ترافیک متقارن مصرف میشود میبایست هزینه ی مازاد ترافیک مصرفی بر پلان مورد نظر را پرداخت نمائید. سیستم عامل یا قطعات سخت افزاری هر زمان که به ذخیره یا دریافت داده نیاز داشته باشند دستور را به دیسک کنترلر ارسال می کنند و دیسک کنترلر دستور را برای actuator یا کنترل کننده مرکزی می فرستد و سپس actuator بازوی هد را به قسمت مورد نظر در دیسک (platter) هدایت می کند زیرا گاهی داده های یک فایل در مکان های مختلف دیسک قرار دارد و بازوی هد ممکن است بین قسمت های مختلف دیسک جابجا شود. در این سرور می توان از دو پاور یا منبع تغذیه Common Slot در نسخههای 460، 750 و 1200 واتی استفاده نمود که بصورت Hot-Plug بدون نیاز به باز و بسته کردن پیچ و فقط با فشار اهرم کناری آنها نصب میشوند. برای RAID کردن هاردها از رید کنترلر Smart Array P410i استفاده شده که آن هم بر حسب نیاز کاربری، قابل ارتقا و تغییر است. هنگام باز کردن درب روی سرور HP ProLiant DL380 G7 ، متوجه سینی محافظ فلزی در قسمت عقبی آن میشویم که در نسلهای بعد، حذف شده است. حتما میدانید که اگر RAID را پاک کنید، تمام اطلاعات آن هم پاک میشود پس بهتر از قبل از اعمال هر گونه تغییر روی رید از آن بکاپ تهیه کنید.

اما به شما توصیه می کنیم که حتما این سرور کم جا و کارآمد را تهیه و استفاده نمایید. دیسکهای این کلاس با ظرفیت بالا، کمترین هزینه را به ازای هر یک گیگابایت ارائه میکنند. مزیتهای متعددی میتوان برای وی پی اس ترید برشمرد، از جمله آی پی ثابت، سرعت بالا، امنیت شبکه، آپتایم بالا، منابع اختصاصی. استفاده از فناوریهای جدید در این حافظهها، بسیاری از محدودیتهای هارد دیسکهای مرسوم را از پیش روی برداشته است. هماهنگی این سرور با DAS های HP سری D2600 و D2700 امکان استفاده از ظرفیت های بالای هارد را در کنار سروری قدرتمند را به شما هدیه میدهد . نشانه های LED وضعیت سیستم و یک حلقه فعالیت چرخشی که منعکس کننده روند نوشتن داده ها است، به کاربران از وضعیت سیستم فعلی اطلاع می ده. اکثر دیسک سخت ها تنظیمات جامپری دارند که به منظور شناسایی تعداد آن ها توسط مادر برد بکار می روند. پردازنده های خانواده Intel Xeon E5600 وIntel Xeon X5600 ، قابلیت نصب روی این مدل سرور دارند و تا 12 هسته پردازشی را پشتیبانی میکند. شما اگر نمیخواهید دستگاه پی سی ۳۰۰۰ تهیه کنید میتوانید توانایی نرم افزارهای مختلف را روی هارد دیسک های مختلف مورد سنجش قرار دهید.

با عنایت به این توضیحات خرید و فروش هارد سرور نیز از در سطحی بالاتر از مبادلات ساده یک وسیله الکترونیکی یا برقی قرار گرفته و بدین ترتیب چنانچه خود متقاضی یا فروشنده به ویژگی ها ، توانایی ها و پیشنیازهای استفاده از این محصول واقف نباشد نمی توان از کارکرد صحیح و بازدهی بالای محصول مطمئن بود . در اینجا ما خرید و فروش سرور hp را پایان معامله با مشتریان نمیدانیم، بلکه آن را آغاز همکاری بلند مدت بر مبنای همکاری فنی، همراهی مهندسی و دوستی بلند مدت با مشتریان تفسیر میکنیم. در صورت تمایل به خرید هارد سی گیت بصورت تعداد و یا استعلام قیمت هارد های فروشگاه سرور آرکا میتوانید با کارشناسان فروش سرور تماس حاصل نمایید یا از طریق افزودن به سبد خرید اقدام به خرید نمایید. ترافیک متقارن یا اصطلاحا یک به یک، به حالتی از مصرف ترافیک اطلاق میگردد که میزان ترافیک ورودی به سرور و میزان ترافیک خروجی از سرور با یکدیگر برابر هستند. آیا انتقال فایل و بک آپ سایتها به سرورهای تهران سرور توسط پشتیبانی انجام میگردد؟ DL380G7 سروری پیشرفته برای طراحی های مهندسی پیشرفته و مجازی سازی بوده که به همراه قابلیت مدیریت پیشرفته و توان فیزیکی بالای این دستگاه ، به انضمام پشتیبانی از هارد دیسک های سری SAS و SATA و هادر دیسک های SSD که توسط کنترلر رید قوی با قابلیت ارتقاء بالا کنترل میگردد ، موجب محبوبیت بیشتر این سرور را فراهم کرده است .

اما در Serial Bus های هاردهای SAS همه ی پهنای باند یک ارتباط به همان دستگاه تخصیص می یابد که باعث افزایش سرعت انتقال می شود. درایوهای SAS معمولا بسیار مطمئنتر از درایودهای SATA هستند. قابلیت بالا ، قدرتمند ، در دسترس بودن و استفاده از حداکثر توان انرژی موجب شده تا این سرور عالی ترین و پرفروش ترین سرور دنیا باشد . هارد دیسک 900 گیگابایت با پارت نامبر 870761-B21 دارای بدنه ی محکم و مقاوم می باشد و با کیفیت عالی خود توانسته است مشتریان زیادی را به خود احتصاص دهد. این فنها بصورت کنترل شده و ترموستاتی، دما را کنترل میکنند. 659337-B21: این پارت نامبر نشان دهنده هارد درایو 1TB 6G SATA 7.2k 3.5in MDL NHDD است. با توجه به این مشکل ما نیاز داریم تا درایو را به طور فیزیکی پیدا کنیم. یکی دیگر از مزایای خوب داشتن درایو بدون قطعات متحرک این است که SSD ها بیصدا کار میکنند. در وب داده ما از قوی ترین سرور های اختصاصی دنیا برای سرور مجازی بایننس استفاده کرده ایم، سرور هایی با 48 هسته سی پی یو ، هارد های NVMe و 128 گیگابایت رم بر روی هر سرور، همگی با هم سرور مجازی تریدی را برای شما ایجاد می کنند که تا کنون وجود نداشته است و با افتخار میتوانید یکی از اولین استفاده کنندگان این نوع سرور باشید .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نصب هارد روی سرور لطفا از صفحه ما بخواهید.