سرمایه گذاری مجدد در خانه شما در آستانه گران شدن است. به این دلیل

خبرهای روز جهان

اما از اول دسامبر ، هزینه مجدد سرمایه گذاری احتمالاً هزینه بیشتری برای صاحبان خانه خواهد داشت. Fannie Mae و Fredy Mac “وامهای نامطلوب بازار” جدید – و مورد بحث و جدال – را برای وامهای بازپرداخت شده دریافت خواهند کرد.

فانی و فردی ، که تقریبا نیمی از وام های رهنی کشور را تضمین می کنند ، مستقیماً به وام گیرندگان وام نمی دهند بلکه در عوض از وام دهندگان وام می گیرند و برای سرمایه گذاران دوباره بسته بندی می کنند. هزینه جدید از وام دهندگان اخذ خواهد شد و آنها را ملزم به پرداخت 0.5٪ اضافی از وام به عنوان یک بار شارژ به کل مبلغ وام می کند.

طبق اعلام اتحادیه بانکداران وام ، این مبلغ با وام مسکن متوسط ​​به حدود 1400 دلار می رسد.

اما این هزینه احتمالاً توسط صاحبان خانه احساس می شود زیرا انتظار می رود وام دهندگان هزینه را بپردازند.

مایک فراتانتونی ، اقتصاددان ارشد در MBA ، گفت: “چه آن را از قبل پرداخت کنید و چه در طول عمر وام ، آن را پرداخت خواهید کرد.” “و این ممکن است این تفاوت را ایجاد کند که آیا ارزش آن را دارد که برای بسیاری از افراد سرمایه گذاری مجدد کنیم یا خیر.”

وی تخمین می زند که هزینه اضافه شده منجر به تأمین مالی مجدد 10 تا 15 واحد پایه بیشتر از وام خرید شود.

نرخ وام مسکن هرگز به این پایین نبوده است

به گفته بلک نایت ، یک شرکت داده رهن ، تقریباً 20 میلیون صاحبخانه می توانند از نرخ بهره مجدد با نرخ فعلی بهره مند شوند. این شامل 4.5 میلیون صاحب خانه است که می توانند حداقل 400 دلار در ماه پس انداز کنند و 2.7 میلیون نفر که می توانند هر ماه 500 دلار یا بیشتر پس انداز کنند با سرمایه گذاری مجدد با نرخ امروز.

فانی و فردی استدلال می کنند که این هزینه باعث افزایش هزینه پرداخت وام مسکن صاحبان خانه نمی شود زیرا معمولاً هزینه های پرداخت مجدد ، هزینه ها را کاهش می دهد. آنها می گویند برای یک وام مسکن متوسط ​​بازپرداخت شده ، صاحبان خانه می توانند کاهش پس انداز حدود 15 دلار در ماه به دلیل هزینه را تخمین بزنند. آنها گفتند که با بازپرداخت مالی صاحبان خانه که قبلاً 133 دلار در پرداخت ماهانه خود پس انداز می کردند ، اکنون به طور متوسط ​​118 دلار در ماه پس انداز می کنند.
در ابتدا قرار بود این هزینه از 1 سپتامبر اعمال شود. اما به دنبال واکنش های شدید اقتصادی و سیاسی ، آژانس امور مالی مسکن فدرال ، تنظیم کننده نظارت بر فردی و فانی ، اعلام کرد که اجرای هزینه را تا 1 دسامبر به تأخیر می اندازد .
این آژانس همچنین افزود که وام هایی با موجودی زیر 125000 دلار از هزینه و همچنین محصولات قابل پرداخت مجدد با قیمت مناسب Home Ready و Home Poker معاف خواهند بود.

وام های جامبو یا آنهایی که بیش از حد بزرگ نیستند که توسط فانی و فردی خریداری یا تضمین شوند ، مستقیماً اجرا نمی شوند ، اگرچه این وام ها نرخ بهره بالاتری دارند. وام گیرندگان دریافت کننده FHA ، VA ، USDA Rural یا وام های دیگر که با استانداردهای Fannie Mae یا Fredy Mac مطابقت ندارند نیز مشمول هزینه نیستند.

اجتناب از هزینه با پرداخت مجدد سرمایه با بانک یا وام دهنده آنلاین که مبدا آن است و یا وام را در دست دارد یا آن را به سرمایه گذاران خصوصی می فروشد ، به جای فروش به Fannie یا فردی. اما این نوع وام ها اغلب با نرخ بالاتری ارائه می شوند.

در این سال ، نرخ وام مسکن بارها به پایین ترین سطح رسیده است. نرخ وام با نرخ ثابت 30 ساله از 3.65 درصد در اواسط مارس به 2.27 درصد در اواسط ماه نوامبر کاهش یافت ، سیزدهمین کمترین رکورد امسال ، طبق گفته فردی مک.

Fratantoni گفت: نرخ فوق العاده پایین حجم زیادی را تحریک می کند ، هم برای وام برای خرید خانه و هم برای بازپرداخت وام مسکن فعلی.

فراتانتونی گفت این هزینه از این پس در قیمت گذاری پخته خواهد شد.

گروه معاملات ملکی با DOJ در تلاش است تا هزینه های کارگزار را برای خریداران مسکن واضح تر کند

وی گفت: “پیش بینی ما این است که نرخ وام های رهنی در سال 2021 روند بالاتر را طی می کنند.” “این به هر حال اتفاق می افتاد و منجر به کاهش حجم پالایش مجدد در سال آینده می شود. این هزینه به آن اضافه خواهد شد.”

FHFA می گوید این هزینه ضروری است زیرا برای تأمین میلیاردها خسارت مربوط به Covid-19 در فردی و فانی مورد نیاز است. به طور خاص ، اقدامات انجام شده توسط بنگاه های اقتصادی در طی همه گیر شدن برای محافظت از اجاره کنندگان و وام گیرندگان – از جمله ارائه برنامه های بردباری ، خرید وام در بردباری و اصلاح شرایط وام برای کاهش پرداخت های ماهانه و ساده بازپرداخت – که پیش بینی می شود حداقل 6 میلیارد دلار هزینه داشته باشد ، طبق FHFA.

در حال حاضر ، FHFA پیش بینی 4 میلیارد دلار خسارت وام به دلیل پیش فرض های پیش بینی شده برای بردباری ، 1 میلیارد دلار ضرر تاخیر در سلب مالکیت و 1 میلیارد دلار غرامت سرویس دهنده و سایر هزینه های بردباری.