زن منتور سرانجام با والدین کره ای در قرنطینه دیدار می کند

خبرهای روز جهان

منتور ، اوهایو – برای بسیاری از آمریکایی هایی که از کودکی از کره جنوبی متولد شده اند ، پیوند با والدین متولد شده یک موقعیت فوق العاده مهم ، همسو با عروسی و مراسم خاکسپاری است. اگرچه بیماری همه گیر COVID-19 این سفرهای جشن را تا حد زیادی متوقف کرده است ، اما مانع از دیدار و قرنطینه شدن مالوری گی از منتور با خانواده بیولوژیکی خود شد.

از اواسط سپتامبر تا اواسط اکتبر ، گای وقت از دست رفته خود را جبران کرد و در هنگام عبور از کشور با خانواده تولدش آشنا شد. آنها از طریق یک برنامه ترجمه ارتباط برقرار کردند.

اما چگونگی بازدید ، از زمانی که گای فقط هفت ماه داشت ، شروع شد.

مدتها قبل از تولد گای ، پس از جنگ کره تعداد کودکان کره جنوبی که در سطح بین المللی پذیرفته شده بودند ، به طرز چشمگیری افزایش یافت. براساس وزارت بهداشت ، رفاه و امور خانواده کره جنوبی ، بیش از 100000 کودک بین سالهای 1953 تا 2008 توسط خانواده های آمریکایی پذیرفته شدند. کشور با دومین تعداد فرزندخواندگان فرانسه با 11000 فرزند بود.

وقتی گای به فرزندخواندگی پذیرفت ، وی گفت که مدارک و دانش کمی در مورد خانواده تولدش دارد. در آن زمان ، او نمی دانست که نام کره ای متولد شده یا تاریخ تولد او در مدارکی که داشت دقیق است. با این حال ، او نظریه ای داشت که چرا او را برای فرزندخواندگی تحویل داده اند.

گای گفت: “با بزرگ شدن ، خطوط داستانی متفاوتی را ایجاد کردم که چرا من را برای فرزندخواندگی تحویل داده اند.” “تمرکز اصلی من شکاف لب و کام من بود [my Korean parents] منابعی برای کمک به من در این زمینه نداشت. آنها می خواستند که زندگی بهتری داشته باشم. این درست بود. “

پسر خوش حالت 4

گای گفت که او توسط والدین مهربانی که در منتور زندگی می کردند ، جایی که امروز گای به زندگی ادامه می دهد ، به فرزندی پذیرفته شد. در سال 2013 ، گای DNA خود را وارد پایگاه داده نسبی 23andMe کرد. ماهها و سالها بدون همخوانی گذشت. سپس ، در سپتامبر 2019 ، گای حساب خود را بررسی کرد – کاری که بندرت انجام می داد.

گای گفت: “من احتمالاً هر سال سه بار آن را به طور تصادفی بررسی می كردم. اغلب اوقات این اتفاق نمی افتاد ، زیرا به نوعی فراموش می كردم. “وقتی نگاه کردم ، شوکه شدم. شوکه شدم. من غول غاز داشتم.”

DNA گای با خانواده ای عمه بزرگی که در سیاتل زندگی می کرد یک مسابقه خانوادگی داشت. او فوراً تماس گرفت و با او تماس گرفت. در طول سال آینده ، آن مسابقه تنها گای را به سمت والدین بیولوژیکی خود سوق داد. او قصد داشت در ماه مارس از آنها بازدید کند اما به دلیل همه گیر شدن و محدودیت سفر به سپتامبر موکول شد.

پسر خوش حالت 1

“من هرگز توسط خودم یا [flown] توسط خودم به طور کلی گای گفت: “این عامل به تنهایی ، من کمی عصبی بودم.” من چیزی نداشتم که مرا به دنیای خارج متصل کند. “

خوشبختانه ، گای مدارک لازم را داشت که به او امکان می داد با والدین بیولوژیکی خود ، که در حدود 50 مایلی جنوب سئول ، کره جنوبی زندگی می کردند ، قرنطینه کند. رسیدن به آپارتمان والدینش 90 دقیقه دیگر با تاکسی سواری خواهد بود.

پسر خوش حالت 3

گای گفت: “من قطعاً عصبی بودم. مطمئن نبودم كه آنها در مورد من چه فكر می كنند یا در ذهنشان چیست كه من كی هستم یا شخصاً چه كسی خواهند بود.” “این ملاقات طاقت فرسایی با افرادی بود که شما هرگز فکر نمی کردید هرگز ملاقات کنید. فقط حضور در کشوری دیگر و ندانستن کجا هستید. همه این عوامل در آن بازی کردند. این بسیار قریب به اتفاق بود. توصیف لحظه ای دشوار است “

وقتی او رسید ، گای گفت پدر و مادرش با آغوش باز منتظر هستند. آنها و خواهران و برادرانش از همان ابتدا احساس راحتی در خانه را ایجاد کردند. اگرچه ممکن است مجبور به قرنطینه با خانواده ای طولانی از دست رفته به نظر برسد که یک تلاش اضطراب آور است ، گای گفت که این وحشت به سرعت ذوب شد.

گای گفت: “آنها با من مثل دخترشان رفتار کردند. این احساس خیلی طبیعی بود.”

این احساس در کل سفر ، که شامل وعده های غذایی سنتی کره ای دور میز ، سفر به مناطق دیدنی کره و حتی عکس های تکیلا خانوادگی بود ، نفوذ کرد.

گای گفت: “من فقط نمی دانستم چه انتظاری داشته باشم و چگونه خواهد بود. این چیزی بیش از حیرت انگیز بود. من هرگز نمی توانستم تصور و تصور كنم كه چنین سفری انجام شود.”

پسر خوش حالت 2

اگرچه مطمئناً مانع زبانی وجود داشت ، گای و اعضای خانواده اش توانستند یکدیگر را بشناسند. نه تنها این ، گای توانست سرانجام بفهمد که چرا پدر و مادرش او را برای فرزندخواندگی قرار داده اند. به گفته وی ، تصمیمی است که او به عنوان پدر و مادر می تواند با آن همدردی کند.

نظریه کودکی گای درست بود: پدر و مادر کره ای او را به فرزندی قبول کردند زیرا آنها منابع مالی برای اصلاح شکاف لب و کام گای را نداشتند.

“وقتی پدر یا مادر شدم ، من [realized] چقدر باید برای آنها سخت بوده باشد گای گفت که این بزرگترین فداکاری ای است که می توانید به عنوان پدر و مادر انجام دهید: آرزوی بهتر فرزندتان ، “من چیزهای زیادی بیشتر از آنچه در مورد خانواده ام فکر می کردم یاد گرفتم و در مورد اینکه چرا آنها کاری را که انجام داده اند انجام دادم. عشق پدر و مادر واقعاً آزمایش زمان را می کند. واقعاً قابل توجه است که می دانم چقدر دوست داشتم بدون اینکه بدانم. “